1. #254701
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Mabrouk Praline! Heb niet alles meegekregen maar komt goed betreft ritme vinden etc etc.

    Bsa77a jurkjes. Erg leuk en lekker zomers.

  2. #254702
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Eerste wat ik ga doen is afspraak maken bij de chiropractor. Even de boel goed laten kraken, zit voor mijn gevoel helemaal vast van top tot teen.

  3. #254703
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Praline: mabrouk sis! Wat spannend na zoveel tijd weer aan de bak? Hoeveel dagen ga je werken? Komt wel goed met de kindjes hoor, even wennen op het begin and that's it.

    Masylia: Jammer man. Meestal mag je na drie maanden weer terugkomen, want dan begint de hele riedel weer opnieuw met tellen. Maar als je ergens anders iets vindt, zou dat beter zijn natuurlijk.

    Heerlijk weer man. Mijn kinderen leggen na school hun tassen neer en lopen door naar het park. Echt fijn voor ze.
    Dankjewel
    Ja klopt, we deden het al om en om de kinderen naar bed brengen, dus vertrouw dat het wel goed komt.
    3 dagen en denk dat het wel genoeg is.
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Leuk bsaha. Is van shein denk ik? Heb vrijdag naar zo een jurkjes zitten kijken maar met knoopjes waren de kleine maten bijna allemaal uitverkocht.
    Vind dit leuk, voor mij voor thuis ivm hijab. Zit lekker confortabel en je ziet er gelijk leuk.
    Allah ie3tek saha
    Klopt Shein, daar vind ik tenminste nog iets leuks, want als ik op andere sites kijk is alles steeds uitverkocht wat ik leuk vindt

    Ja ben benieuwd of deze wel goed zullen passen. Heb wel eens m’n eigen maat besteld daar en viel toch wel eens te groot uit.
    Vind ze wel fijn met terug sturen etc. Dat gaat altijd goed
    Klopt voor thuis ook heel leuk!
    Happiness is an inside job


  4. #254704
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Beterschap asfoureh. Lijkt me heerlijk even alles los maken. Zou ik zeker doen!
    Ik zou wel zo een tui na massage willen.
    Echt die goeie Chinese massage over me rollen en kneden.
    Happiness is an inside job


  5. #254705
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Mabrouk Praline! Heb niet alles meegekregen maar komt goed betreft ritme vinden etc etc.

    Bsa77a jurkjes. Erg leuk en lekker zomers.
    Dankjewel
    Ja denk dat, dat wel goed komt thuis met de ritme etc
    Het idee dat je ineens wel verplichtingen hebt, is ook wennen. Ben jij inmiddels al gewend op je nieuwe werk?

    Allah ie3tek saha
    Happiness is an inside job


  6. #254706
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dankjewel
    Ja klopt, we deden het al om en om de kinderen naar bed brengen, dus vertrouw dat het wel goed komt.
    3 dagen en denk dat het wel genoeg is.


    Allah ie3tek saha
    Klopt Shein, daar vind ik tenminste nog iets leuks, want als ik op andere sites kijk is alles steeds uitverkocht wat ik leuk vindt

    Ja ben benieuwd of deze wel goed zullen passen. Heb wel eens m’n eigen maat besteld daar en viel toch wel eens te groot uit.
    Vind ze wel fijn met terug sturen etc. Dat gaat altijd goed
    Klopt voor thuis ook heel leuk!
    Ik vind shein ook best fijn. Voor de lente en zomer hebben ze hele leuke jurkjes en pyjama's. Ze leveren ook best snel vind ik.
    Dit net binnen gekregen van shein. Slaapkleedje (in NL denk ik nachthemdje) en soort slipper ofzo haha.

    Het is een super fijn stofje, het rekt mee.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #254707
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Eerste wat ik ga doen is afspraak maken bij de chiropractor. Even de boel goed laten kraken, zit voor mijn gevoel helemaal vast van top tot teen.
    Dit klinkt goed. Heb het ook al de hele week.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #254708
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a aankopen dames! Leuke dingetjes!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #254709
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Bsaha dames!

    Praline mabrouk met je nieuwe baan! Zal idd even wennen zijn na een lange tijd thuis met de kids maar volgens mij went dat ook super snel! Lijkt me ook wel weer fijn hoor om gewoon iets voor je zelf te hebben, nieuwe mensen leren kennen weer etc.

    Ben nu bijna 38 weken zwanger. Gister controle en had 3cm ontsluiting en baarmoederhals is verstreken.. nu maar wachten op de weeën of vliezen die breken haha. Had dit ook bij mn zoontje en was na 4 dagen toen bevallen met een super snelle bevalling. Ziekenhuis net op nippertje gehaald dus moet nu goed opletten en op tijd gaan.. khair inshAllah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  10. #254710
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Bsaha dames!

    Praline mabrouk met je nieuwe baan! Zal idd even wennen zijn na een lange tijd thuis met de kids maar volgens mij went dat ook super snel! Lijkt me ook wel weer fijn hoor om gewoon iets voor je zelf te hebben, nieuwe mensen leren kennen weer etc.

    Ben nu bijna 38 weken zwanger. Gister controle en had 3cm ontsluiting en baarmoederhals is verstreken.. nu maar wachten op de weeën of vliezen die breken haha. Had dit ook bij mn zoontje en was na 4 dagen toen bevallen met een super snelle bevalling. Ziekenhuis net op nippertje gehaald dus moet nu goed opletten en op tijd gaan.. khair inshAllah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Ik moest gisteren aan je denken, ik dacht zou fessia nu al bevallen zijn.
    Inchallah een goede bevalling gewenst. Het kan snel gaan hoor eens het begonnen is! Heb je helemaal niets van klachten nu?
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #254711
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Bsaha aankoopjes! Fessia, wat spannend! Kan elk moment gebeuren nu. Waqfa sahla insa' Allah!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #254712
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Ik ga vandaag naar Enschede maar niet voordat ik harrira bouillons en skjenzbiel ( voor Ramadan) heb gehaald voor mama. Standaard riedeltje inmiddels.

    Maandag hebben we de shoot voor de trouwfoto's en dan is het eindelijk afgerond. Ik ga morgen henna op de handen en voeten krijgen ( dat wou ik voor de foto's).

    En morgen is mijn laatste werkdag.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #254713
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Oh dames, hebben jullie een NIPT laten doen?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  14. #254714
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ik vind shein ook best fijn. Voor de lente en zomer hebben ze hele leuke jurkjes en pyjama's. Ze leveren ook best snel vind ik.
    Dit net binnen gekregen van shein. Slaapkleedje (in NL denk ik nachthemdje) en soort slipper ofzo haha.

    Het is een super fijn stofje, het rekt mee.
    Ik houd van dit soort slaapkleedjes. Echt heel leuk!!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  15. #254715
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Bsaha dames!

    Praline mabrouk met je nieuwe baan! Zal idd even wennen zijn na een lange tijd thuis met de kids maar volgens mij went dat ook super snel! Lijkt me ook wel weer fijn hoor om gewoon iets voor je zelf te hebben, nieuwe mensen leren kennen weer etc.

    Ben nu bijna 38 weken zwanger. Gister controle en had 3cm ontsluiting en baarmoederhals is verstreken.. nu maar wachten op de weeën of vliezen die breken haha. Had dit ook bij mn zoontje en was na 4 dagen toen bevallen met een super snelle bevalling. Ziekenhuis net op nippertje gehaald dus moet nu goed opletten en op tijd gaan.. khair inshAllah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Insha Allah weer een makkelijke bevalling en dat je dan op tijd bent. [emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran