1. #252811
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    https://www.ad.nl/buitenland/oplette...pS8PAr87xTsdqw

    Hebben jullie dit al gelezen? Mijn hart breekt.

    Hoop dat hij op een veel betere plek terechtkomt Meskien.

  2. #252812

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahaha lijkt me echt verschrikkelijk joh op dat gladde ijs staan. Weet dat ik 1000 keer ga vallen en ik houd echt niet van de kou.
    Aahaha kom gezellig dezelfde dag pleuren we samen

  3. #252813

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door .Sheherazade. Bekijk reactie
    Stage in het buitenland moet je zeker weten doen!
    Heb je geen familie in het buitenland, dat je daar naartoe kunt gaan @ Masylia?

    En ook getrouwd kun je gewoon naar het buitenland, ligt eraan met wie je getrouwd bent en hoe diegene erin staat. Als je mekaar vertrouwt en steunt, komt het goed.
    Ik ben getrouwd en pré-Corona ging ik naar congressen en conferenties in het buitenland. Blijft een gave ervaring.

    En Asfoureh, heb de website meteen opgeslagen! Het Midden-Oosten zoals Oman, Abu Dhabi en Dubai zijn echt booming qua baanlocatie. In shaa Allah ooit, moge Allah jouw en eenieders droom waar laten maken
    Ja iedereen zegt het maar als mijn moeder echt niet toelaat kan ik moeilijk niet gehoorzamen weetje.
    Niet in de landen waar ik naartoe zou willen.

    Klopt je kan alles doen al ben je getrouwd. Ligt inderdaad heel erg aan hoe diegene erin staat maar ga er vanuit dat je trouwt met iemand die met je op een lijn staat in dit soort kwesties. Alleen al wacht je wat binnen paar jaar zullen er toch wel kids komen als het je gegund is. Dan kun je moeilijk even weg alleen, je bent veel minder flexibel. En je kan moeilijk als getrouwde vrouw even drie maanden in t buitenland studeren dat is gewoon te lang.
    Ja kan ik me voorstellen leuk hoor.



  4. #252814
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Schaatsen is indd heel leuk!
    Wilde nog skeelers halen met mn vriendin. Deden we vroeger heel vaak.

    Ging meteen checken of ze hier open zijn schaatsbaan, helaas. Misschien vanaf de 19de.
    Happiness is an inside job


  5. #252815
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ja logisch als je zwanger bent natuurlijk

    Nu je t zegt ik heb nog 3 dagen wat ik moet inhalen ook zsm doen. Ik was lekker bezig in december werd ik ongesteld Daarna niet meer opgepakt.
    En durf je al zomerplannen te maken? Hoe verrot ik zit vast aan tickets naar marokko was met air arabia en die gaven geen geld terug. Wij hadden geboekt voor de zomer van 2020 echt voor corona. Dus nu uitgesteld tot aankomende zomer maar idk of t door kan gaan.
    Ow dat is niet zo veel gelukkig, heb je zo gedaan inshaAllah

    Nee, we wachten af. Of word weer zo een tussen uit tripje met de auto. Was ook leuk.
    Vorige zomer hadden we Turkije op de planning, nou dat ging niet door..en dachten deze zomer echt 100% te kunnen gaan, maar nu betwijfel ik het zwaar. Krijgen jullie je geld wel terug dit keer als niet door gaat? Vast wel toch. Is onmacht
    Happiness is an inside job


  6. #252816
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Voor de dames die nog even willen lachen voor het slapengaan. Ik mis deze topics op m.nl man. Nu alleen nog op fb.


  7. #252817
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium

  8. #252818
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium

  9. #252819
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie

    Deze is gruwelijk hahah.
    Ging stuk bij het stukje "liet verlengsnoer uit het raam zien" Zo van je weet, 3ha blijf daar maar staan
    Happiness is an inside job


  10. #252820

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Maar zou dit echt waar zijn velen hebben rijke fantasie he

  11. #252821

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ow dat is niet zo veel gelukkig, heb je zo gedaan inshaAllah

    Nee, we wachten af. Of word weer zo een tussen uit tripje met de auto. Was ook leuk.
    Vorige zomer hadden we Turkije op de planning, nou dat ging niet door..en dachten deze zomer echt 100% te kunnen gaan, maar nu betwijfel ik het zwaar. Krijgen jullie je geld wel terug dit keer als niet door gaat? Vast wel toch. Is onmacht
    Ja InshaAllah

    Beter je kan nu ook niks vooruit plannen. Met de auto is altijd goed je zit nergens aan vast zegmaar.
    Turkije is ook leuk, met name Istanbul is echt mn favo stad. Ja is heel onzeker allemaal inderdaad khair InshaAllah
    Nee je krijgt niks zij doen dat gewoon niet. Mocht je weer niet kunnen, is enige wat je kan doen opschuiven je ticket. Maar het is wel telkens bijbetalen dus echt verrotte situatie dit.


  12. #252822
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Hahah die facebookposts, ik denk niet dat het echt waar is, maar wel grappig


    Voor muggen moet je zo een spray halen bij de apotheker, werkt goed en kan zelf voor baby's (zonder deet) maar het stinkt wel.
    En elk raam een hor plaatsen. Je kan ook in de doehetzelf winkel van die hor stof kopen en vastmaken met punaisen. Dat is goedkoper. Dan 1x detox spray spuiten zodat alle muggen dood zijn en daarna ben je op je gemak!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #252823
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Voor de dames die nog even willen lachen voor het slapengaan. Ik mis deze topics op m.nl man. Nu alleen nog op fb.

    Rapunzel actie! [emoji1]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #252824
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    [emoji1787][emoji1787][emoji1787]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #252825
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Maar zou dit echt waar zijn velen hebben rijke fantasie he
    Nee hoor, hoor de verhalen ook echt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran