1. #250501
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Zij heeft zijn eerste vrouw uitgekozen en ze hebben kinderen. Begrijp dat ze haar liever heeft, ik heb ook een andere nationaliteit dan hun. Toen ze toch een keer langs kwam, zag ze hoe ik omging met haar zoon en ze zei tegen hem dat ze wel zag dat zij ons nooit uit elkaar kon halen. İk voelde mij niet bedreigd maar wel verdrietig. İk heb zelf geen familie meer en dus ook geen leuke schoonfamillie. Mijn man heeft gewoon gezegd tegen haar dat ze niet meer bij ons thuis mag komen als ze mij verdrietig maakt. Dat ze dan gewoon afspreken in een restaurant. İk stuur haar soms een video met de kinderen erin en vraag hoe het gaat met haar gezondheid en haar moeder. Sinds mijn man op reis is stuurt ze ineens soms ook een berichtje als mijn man heeft verteld als de kinderen ziek zijn bv. Het kan dus wel veranderen na jaren.
    Dank je wel lieverd, zet jezelf op nummer 1. Laat nooit toe dat iemand jou ziek maakt. Stimuleer de goede band tussen jou man en zijn familie zonder dat jij er iets mee te maken hebt. Zo heeft hij ook het gevoel dat jij hem zijn familie band gunt. Allah is degene die de harten van de mens kan veranderen dus je kan altijd dua doen.
    Toch mogen mensen hun eigen gevoelens weleens opzij zetten, als het gaat om het geluk van hun eigen kind. Raakt me wel, dat je het gevoel hebt gehad er alleen voor te staan. Allaah is met jou. Je bent een sterke vrouw masha allaah.

    Fijn dat ze nu een beetje tot inkeer komt alhamdoelilaah. Wie weet, maakt ze ooit nog wel excuses insha allaah.

  2. #250502
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Een gezin in quarantaine wegens corona. Wil wat laten bezorgen, maar weet niet wat. Is een fruitmand wat als de smaak weg is? Bloemen? Wat is leuk?
    Zou denk ik voor fruitmand gaan, voor weerstand? Maar weet niet of je wat kan eten, als je niks kan proeven. Sorry aan mij heb je niks haha.

  3. #250503
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Zou denk ik voor fruitmand gaan, voor weerstand? Maar weet niet of je wat kan eten, als je niks kan proeven. Sorry aan mij heb je niks haha.
    Jij hebt corona gehad, dus jij kan het weten.
    Ik kom ook niet verder dan een fruitmand.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #250504
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Heftig Emiras. Bewondering voor hoe je er in staat. Rabbi m3ak.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #250505
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Jij hebt corona gehad, dus jij kan het weten.
    Ik kom ook niet verder dan een fruitmand.
    Haha nee hoor!?

    Alhamdoelillaah nog niet.

  6. #250506
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Haha nee hoor!?

    Alhamdoelillaah nog niet.
    Sme7li...waarom dacht ik dat je onderdekoffer was?
    Moge Allah je beschermen tegen dit virus.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #250507
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Sme7li...waarom dacht ik dat je onderdekoffer was?
    Moge Allah je beschermen tegen dit virus.
    Aah vandaar!

    Ons allemaal, ameen

  8. #250508
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Gezellig aan het shoppen met mn vriendin.
    Heb een leuke nette jas gehaald. Camel kleur dit keer, super warme pyjama bij de Primark en nog wat dingen voor de kinderen.

    Mn man appte foto's van de laminaat, zag er gelukkig goed uit.


    Happiness is an inside job


  9. #250509
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Gezellig aan het shoppen met mn vriendin.
    Heb een leuke nette jas gehaald. Camel kleur dit keer, super warme pyjama bij de Primark en nog wat dingen voor de kinderen.

    Mn man appte foto's van de laminaat, zag er gelukkig goed uit.


    Gezellig. Bsaha jas, pyjama en andere aankoopjes.

  10. #250510
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb zojuist Mosul aangezet.
    Ben erg benieuwd.

  11. #250511
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Besaha dagje uit praline en besaha aankopen. Eindhoven toch?

    Wat voor jas heb je gekocht als ik vragen mag?

    Ik heb 2 wollen jassen, maar ik overleef de kou daar niet in! Zoooo koud! Misschien is een skipak iets voor mij haha, lekker ingepakt van top tot teen.

  12. #250512
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Besaha dagje uit praline en besaha aankopen. Eindhoven toch?

    Wat voor jas heb je gekocht als ik vragen mag?

    Ik heb 2 wollen jassen, maar ik overleef de kou daar niet in! Zoooo koud! Misschien is een skipak iets voor mij haha, lekker ingepakt van top tot teen.

    Het is echt behoorlijk koud laatste dagen.

    Ik vind dit een hele mooie jas. Kun je goed combineren ook. Plus warm natuurlijk.




  13. #250513
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Besaha aankoopjes dames!
    Hier ook een dikke gevoerde jas met elastiekband bij de mouwen komt nauwelijks kou binnen. Sjaal en handschoenen en uggs dus we kunnen er tegenaan Alhamdoelilah.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #250514
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Heb deze jas gekocht in september
    https://www.asos.com/au/brave-soul-t...t/prd/12017790
    Lekker warm en mijn buikje pas er nog in
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #250515
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Het is echt behoorlijk koud laatste dagen.

    Ik vind dit een hele mooie jas. Kun je goed combineren ook. Plus warm natuurlijk.



    Zoiets heb ik ook. [emoji16] Is al een oude jas maar heerlijk warm. De mijne is ook stukje langer, dus benen ook verwarmd. [emoji4]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran