1. #250096
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Met snoer? Oh kende ik niet. Ik denk dat we voor de Dyson gaan.
    Deze.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #250097
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Er is een dame op Instagram en bij haar NIP test hebben ze ontdekt dat ze baarmoederhalskanker heeft. Het is niet meer te genezen.
    Ze is nu in behandeling en zwanger, gaat bijna bevallen. Echt zo droevig in hoop dat ze dat kleintje nog gaat zien opgroeien. En ze heeft nog 2 kleintjes rondlopen thuis.
    Je ziet het ook op haar foto's dat ze achteruit gaat en super mager word.
    Allah zjieb shifa.

    Is ze dan opgegeven of kan ze er mee blijven leven?

    Maar hoe dan ook blijft zoiets triest.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #250098
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Wat naar moge Allah haar shifa' schenken. M'n oma - die ik nooit heb gekend - is ook daaraan overleden, omdat ze er te laat bij waren. Was in de jaren 80.

    Heb nou onlangs die brief gehad voor zo'n uitstrijkje, dat krijg je als je 30 wordt, moet nog steeds bellen maar ga ik wel echt doen

  4. #250099
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ben nu op de sportschool, m'n maag knort maar ga pas erna ontbijten.

  5. #250100
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Een niet intensieve prenatale test. Je krijgt de keuze of je dat wilt doen of niet. In België is het sinds dit jaar volledig terug betaald, vroeger was het iets van een 120 euro.
    Er word bloed getrokken en dan word er gekeken naar de chromosomen. Zo kunnen ze bepaalde ziektes vroeg opsporen. Vb downsyndroom, Edwards syndroom, plateau syndroom.
    Ik ging hem eerst niet doen omdat ik de zwangerschap toch nooit zou afbreken maar mijn gyn heeft me overtuigd dat het eerder is om het kind al van het begin beter te kunnen opvolgen dan een schiftingstest.
    Wat goed dat ze dat allemaal kunnen testen

    Ben je in blijde verwachting? Van harte gefeliciteerd. Een voldragen zwangerschap toegewenst en een gezonde baby
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #250101
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Deze.

    Ik had gisteren al gezocht nadat je zei met snoer. Ziet er mooi uit!
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #250102
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Er is een dame op Instagram en bij haar NIP test hebben ze ontdekt dat ze baarmoederhalskanker heeft. Het is niet meer te genezen.
    Ze is nu in behandeling en zwanger, gaat bijna bevallen. Echt zo droevig in hoop dat ze dat kleintje nog gaat zien opgroeien. En ze heeft nog 2 kleintjes rondlopen thuis.
    Je ziet het ook op haar foto's dat ze achteruit gaat en super mager word.
    Is er kans op genezing of niet meer? Moge Allah haar genezen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #250103
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ja dat wel. Maar elk huis heeft tegenwoordig wel op elke muur een stopcontact dus niet echt nodig vind ik.
    600 is wel heel duur voor een stofzuiger. Ik dacht dat de prijzen rond de 300 lagen, wat ik ook al enorm vind.

    Dyson lees je echt alleen maar goede dingen over hoor.
    Nilfisk zijn ook hele goede stofzuigers en een stuk goedkoper.
    Klopt en toch vind ik zo een snoer hinderlijk. Ja, de V11 is dus heel duur blijkbaar. Eigenlijk te duur voor zoiets, vind ik.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  9. #250104
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Wat een weer vandaag. Ik word er echt depri van.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #250105
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ze krijgt nu chemo om alles af te remmen en dan op 32 weken word ze ingeleid om te bevallen en word het gezwel weggehaald. Maar de uitzaaiingen zijn al te ver en volgens de artsen gaat ze haar kinderen niet meer zien opgroeien..

    https://www.larabylara.com/post/het-...ent-iedere-dag

    @freya zeker een uitstrijkje laten nemen! Ik ben pas 24 en kreeg na m'n eerste bevalling een routine uitstrijkje en dat was afwijkend... Even geschrokken maar was uiteindelijk niets. Hamdoulah. Die kanker is vaak goed te genezen als je er vroeg bij bent. Duurt eigenlijk 10 jaar tegen dat het kanker is.

    @queen barakallaho fiki
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  11. #250106
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ze krijgt nu chemo om alles af te remmen en dan op 32 weken word ze ingeleid om te bevallen en word het gezwel weggehaald. Maar de uitzaaiingen zijn al te ver en volgens de artsen gaat ze haar kinderen niet meer zien opgroeien..

    https://www.larabylara.com/post/het-...ent-iedere-dag

    @freya zeker een uitstrijkje laten nemen! Ik ben pas 24 en kreeg na m'n eerste bevalling een routine uitstrijkje en dat was afwijkend... Even geschrokken maar was uiteindelijk niets. Hamdoulah. Die kanker is vaak goed te genezen als je er vroeg bij bent. Duurt eigenlijk 10 jaar tegen dat het kanker is.

    @queen barakallaho fiki
    Wat een vreselijk trieste situatie.

  12. #250107
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik zoek ook een stofzuiger en dacht een gewone te nemen zonder zak. Eventueel bosch?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #250108
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    A

    Wat een pijnlijke situatie. Zoveel hebben we om dankbaar te zijn en toch struggelen wij ook.

    Moge Allah swt deze vrouw barmhartig zijn.

    Een moeder kan niemand vervangen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  14. #250109
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik zoek ook een stofzuiger en dacht een gewone te nemen zonder zak. Eventueel bosch?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Bosch is een goed merk! Ik wil echt zonder snoer, is een must met mijn onhandigheid en ongeduld.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  15. #250110
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ze krijgt nu chemo om alles af te remmen en dan op 32 weken word ze ingeleid om te bevallen en word het gezwel weggehaald. Maar de uitzaaiingen zijn al te ver en volgens de artsen gaat ze haar kinderen niet meer zien opgroeien..

    https://www.larabylara.com/post/het-...ent-iedere-dag

    @freya zeker een uitstrijkje laten nemen! Ik ben pas 24 en kreeg na m'n eerste bevalling een routine uitstrijkje en dat was afwijkend... Even geschrokken maar was uiteindelijk niets. Hamdoulah. Die kanker is vaak goed te genezen als je er vroeg bij bent. Duurt eigenlijk 10 jaar tegen dat het kanker is.

    @queen barakallaho fiki
    Hamdollilah voor onze gezondheid. Moge deze ziekte dienen als het wegwassen van alle zondes. Vreselijk.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'