1. #248926
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ghayr inshaAllah Juno en Rita, shifaa voor jullie inshaAllah.

    Meestal word je bij een academisch ziekenhuis toch juist wel beter geholpen. Hun artsen zijn ook zo een 1000x vaardiger als bij regulier ziekenhuis.


    Allahoema ameen voor jami3 muslimin.Rabbi galik.

    Toevallig ben ik geholpen in een academsich ziekenhuis Emc. Hamdu allaah geen klachten.

    Asfoureh Hoe gaat het met jou litlle dames? Ook al gegroeid......

  2. #248927
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Vandaag deze set serums besteld. Schijnt de bom te zijn. Ben benieuwd.


    laat weten wat je ervan vind. Ben benieuwd.

  3. #248928
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Hey dames
    How are u?

    O my allaah!!!!! Hubbieeet, subhna allah dacht laatste tijd zo erg aan je. Insha allaah gaat het met jou en je gezinnetje goed. Heb jullie gemist!!!

  4. #248929
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah hfadhoe. Laat ze een weekje genieten. Wij hebben net. gehad en gaan alweer naar school.
    Ja heb ook geleerd op je eigen guts te vertrouwen en door te vragen en vragen.
    Goede ervaring met academisch ziekenhuis idd. Voor mn schildklier loop ik nu bij een internist van een gewoon ziekenhuis. Al kent ze me nog wel van het ander academisch ziekenhuis....toevallig weer.
    Lhamdoelilah weet je het nu. Rabbi kbir.

    Ik wacht nog 1x testuitslagen af en dan kijk ik hoe dat gaat als je naar een prive kliniek ofzo wilt. Le3zjeb soms de nlse gezondheidszorg.
    Mn huisarts destijds stuurde me ook weg met verkoudheid bla bla...bou die man kwam bij me thuis zn excuses maken.
    Al heel wat gewend dus idd...vragen en zeuren tot je je onderzoeken krijgt.

    Ow jullie vakantie is voorbij. Ewa alsnog bssahtkoum . Die van ons is ook bijna over.

    Ja maar echt, en doordrammen. Hamdu allaah heb je een bekende internist. Scheelt ook wat.
    Ja elhamdu allaah, het scheelde een paar jaartjes en het had anders kunnen lopen. Maar wat je zegt rabbi kbeer, hij is de beste planner.


    Ja wacht het gewoon af insha allaah en kijk hoe het verder kan. Jij hebt ook heel wat ervaringen met ze.
    Dus kijk wat voor jou het beste is.
    Wat heftig, wat had je dan? Rabbi hafdek.

  5. #248930
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Asfoureh. Zie dat je bent geciteerd met serums. Laat me weten wat je ervan vind. Ik gebruik nu The Ordinary lijn. Ben wel tevreden, maar wil switchen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #248931
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Mamavanm, heerlijk herladen dus. Bsahtek af en toe is dat echt nodig!!!

  7. #248932
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Asfoureh. Zie dat je bent geciteerd met serums. Laat me weten wat je ervan vind. Ik gebruik nu The Ordinary lijn. Ben wel tevreden, maar wil switchen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Waarom wil je switchen?

    P.S. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #248933
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Rita_isBack Bekijk reactie
    Mamavanm, heerlijk herladen dus. Bsahtek af en toe is dat echt nodig!!!
    Ja zeker alhamdoelilah! Ja echt.. ik had mezelf beloofd geen email te openen totdat we weer op schiphol aankwamen. Had er 31. Wou meteen terug hihi.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #248934
    RIta in nieuw jasje

    Reacties
    309
    21-09-2020

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Hier ben ik weer hoor met een heel verhaal.
    Vandaag stond er in het heen en weer schriftje van zoontje dat hij alle "diamanten" uit het speelgoed huisje had gestolen. Hij had er een paar in zijn broekzakken en een paar uitgedeeld en kindjes uit de klas en gezegt dat het van hem was. Dus hij liegt erover om het in de woorden van de juf te zeggen.

    Ik had hier niets van gemerkt. Hij had ze blijkbaar gisteren al meegenomen. Maar ik controleer zijn broekzakken niet en hij heeft ze thuis niet boven gehaald.

    Ik schrik hier echt van. Wij leren hem dat echt niet aan en zijn daar ook streng op maar hier heb ik dus nog nooit gezien dat hij iets mee neemt, in de winkel of ergens anders.
    Ik sprak hem er ook op aan, gewoon normale toon, begint hij meteen te wenen. waarschijnlijk al een flinke uitbrandef gehad op school.
    Hoe reageer ik hier nu het beste op tov de school en hem zelf?


    Tuurlijk schrik je hiervan als mama. Maar lieve mama, denk dat vele mama' s dit weleens mee maken.

    Mijn knulletje had ook zoiets uitgespookt, alleen hij liet het met trots zien thuis. Hij besefte niet dat het' per ongeluk pakken' heel fout is.
    Wij hebben hem goed aangesproken thuis. Dat het eigenlijk pikken is en dat dat stoute boeven doen etc. Volgende dag naar de juf gegaan, hij moest sorry zeggen dat hij voortaan niet meer zomaar wat pakt en heeft het terug gegeven. De juf was overdonderd(ze wist er niks van), dat ik het zo had aangepakt. Want ik kon ook zwijgen en laten gaan.....maar zo zou ik hem juist meegeven dat het mag. Echt sindsdien nooit meer gedaan hamdu allah.


    Peuters en kleuters beseffen soms niet dat het eigenlijk bij stelen hoort inplaats van gewoon "iets pakken" wat je leuk vind is.
    Ik zou kijken of hij nog wat heeft? Heeft hij nog wat? Dan samen naar de juf en dan sorry zeggen en terug geven. Zo ziet hij dat het niet hoort en niet mag.

  10. #248935
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Plaats een foto van wat...

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Waarom wil je switchen?

    P.S. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.
    Als die andere bevalt gewoon voor erbij of helemaal switchen. Dacht keertje wat anders.

    Ben wel echt zo’n fan van de Caffeine Solution van The Ordinary, mygooosh geweldig. Die gaat nooit weg.

    Jaa vakantie was top meid! Dankjewel x

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #248936
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Als die andere bevalt gewoon voor erbij of helemaal switchen. Dacht keertje wat anders.

    Ben wel echt zo’n fan van de Caffeine Solution van The Ordinary, mygooosh geweldig. Die gaat nooit weg.

    Jaa vakantie was top meid! Dankjewel x

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Is dat een serum of scrub? Ik gebruik alles van Image, van cleanser, dagcreme, oogcreme tot serum. Best prijzig en ik heb niet het idee dat het heeel veel bijzonders doet.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #248937
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Rita is weer back on track, zie ik! Selaaam.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #248938
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Bsa7a vakantie mamavanm!

    ___A wij hebben ook zoiets gehad, hij heeft het wel geweten.. was iets van iemand anders, daar moest hij ook sorry tegen zeggen en een briefje schrijven etc, hij was wel iets ouder, ik denk 7

  14. #248939
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Is dat een serum of scrub? Ik gebruik alles van Image, van cleanser, dagcreme, oogcreme tot serum. Best prijzig en ik heb niet het idee dat het heeel veel bijzonders doet.
    Ik heb er alles van. Serums, scrubs, etc. Caffeine Solution is voor wallen donkere kringen. Top product. Ja van image ben ik niet zo’n fan.. hoor de laatste tijd alleen maar meer negatieve ervaringen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #248940
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Bsa7a vakantie mamavanm!

    ___A wij hebben ook zoiets gehad, hij heeft het wel geweten.. was iets van iemand anders, daar moest hij ook sorry tegen zeggen en een briefje schrijven etc, hij was wel iets ouder, ik denk 7
    Allahteksa7aa meid.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk