1. #248611
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Nou toch geen regionale maatregelen.

    Ook zo krom, eerst noemt hij zo van zoveel mogelijk thuis blijven, ga niet funshoppen, ga alleen naar de winkel. Vervolgens ja je mag tot 22u en met 4 personen op het terras zitten. Dus niet samen shoppen, wel samen uit eten.

  2. #248612
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Wel met duizenden in een stadion, maar niet met 80 of meer met gepaste maatregelen in een grote zaal? Wel met 10 talen op de markt voor €1 koopjes graaien maar niemand die logisch denk van dit hoort niet. Maar goed ik bemoei niet.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #248613
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Wel met duizenden in een stadion, maar niet met 80 of meer met gepaste maatregelen in een grote zaal? Wel met 10 talen op de markt voor €1 koopjes graaien maar niemand die logisch denk van dit hoort niet. Maar goed ik bemoei niet.
    Nee, er mag geen publiek meer bij voetbal en andere sporten

  4. #248614
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Irma houdt zich niet aan het hoestprotocol

  5. #248615
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nee, er mag geen publiek meer bij voetbal en andere sporten
    Ja klopt nwe maatregel. Bedoelde sinds vorige maatregel, mocht maar 50 in zaal terwijl stadion en willem 2 feest rwina was
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #248616
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Irma houdt zich niet aan het hoestprotocol
    Haha ik zei gelijk, bij klachten blijf je thuis! Ookal zijn ze mild
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #248617
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Irritant he...we mogen bij ophalen dus niet het plein op, al doen sommigen het wel...maar dan staat de stoep buiten het hek dus helemaal vol...en met nog een school er naast ..lopen we midden op straat om geen gehijg in je nek te hebben.
    Meest irritant vind ik die wijven bla shghol die in een groepje de stoep barricaderen om te kletsen als ze de kids hebben afgezet...

    En verder...hopelijk gaat dit werken...geen zin in weer een periode mama/juf moeten zijn. [emoji16]
    ooh 2 scholen naast elkaar is al helemaal niet te doen lijkt me. Ja hier zijn het vooral van die clubjes bij elkaar en die stoep buiten is gewoon niet zo heel breed. Het kan eerlijk gezegd ook niet heel anders, want als je je kind wil halen, dan wil je wel gezien worden door je kind. Bij brengen vind ik dat wel anders.

    Draag je zelf een mondkapje? Dat kan ook nog een overweging zijn, allaaho alam. Of de school vragen of je aangepaste tijden mag brengen en halen? Ik ga be3da wel mondkapjes kopen nu.

  8. #248618
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zit je niet mee he....
    We gaan het verzetten.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  9. #248619
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Haha ik zei gelijk, bij klachten blijf je thuis! Ookal zijn ze mild
    haha, ooh ja ook dat nog! Ze hoestte ook niet in haar elleboog, terwijl rutte dat nét had gezegd.

    Wat een tijden weer. Moge Allaah ons bijstaan en beschermen, ameen.

    Ik zag daarna zo'n praatprogramma met die turkse dame en die had een huisarts aan tafel. Die vertelde dat hij nu patiënten op bezoek krijgt, die bang zijn voor de eenzaamheid van maart/april. Moet voor sommige mensen heel zwaar zijn, om zo geïsoleerd te moeten leven.

  10. #248620
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Hier is een mondmasker verplicht op drukke plekken waar je geen 1.5 afstand kan bewaren. Dus ook aan de schoolpoort. In tegenstelling tot veel scholen uit de buurt mogen we wel gewoon naar binnen om onze kindjes af te zetten of om te halen. Dit laten ze net toe om te vermijden dat er buiten een grote groep ouders staan te wachten. Verloopt prima.


    Verder mag je nu meer gasten uitnodigen om je trouw en met max 10 personen per tafel. Maar de exacte regels daarrond ken ik verder niet goed.

  11. #248621
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Zouden jullie trouwens een dierbaar kindje willen meenemen in jullie dua opdat hij geneest in sha Allaah? BarakAllaahoe fiekunna.

    Ze vermoeden een virale hersenvliesontsteking, maar wordt verder onderzocht om bacterieel uit te sluiten.

  12. #248622
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Hier is een mondmasker verplicht op drukke plekken waar je geen 1.5 afstand kan bewaren. Dus ook aan de schoolpoort. In tegenstelling tot veel scholen uit de buurt mogen we wel gewoon naar binnen om onze kindjes af te zetten of om te halen. Dit laten ze net toe om te vermijden dat er buiten een grote groep ouders staan te wachten. Verloopt prima.


    Verder mag je nu meer gasten uitnodigen om je trouw en met max 10 personen per tafel. Maar de exacte regels daarrond ken ik verder niet goed.
    30 mensen maar inclusief personeel.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #248623
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    haha, ooh ja ook dat nog! Ze hoestte ook niet in haar elleboog, terwijl rutte dat nét had gezegd.

    Wat een tijden weer. Moge Allaah ons bijstaan en beschermen, ameen.

    Ik zag daarna zo'n praatprogramma met die turkse dame en die had een huisarts aan tafel. Die vertelde dat hij nu patiënten op bezoek krijgt, die bang zijn voor de eenzaamheid van maart/april. Moet voor sommige mensen heel zwaar zijn, om zo geïsoleerd te moeten leven.
    Allahoema ameen!

    Msaken! Ongelukkig sterven aan/door ‘eenzaamheid’ is ook vreselijk.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #248624
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    30 mensen maar inclusief personeel.
    Aah nee bedoelde hier in Be. Sorry voor de verwarring

  15. #248625
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    ThisChick je zou kunnen uitwijken naar België want daar gaan ze het juist opheffen, een bepaald aantal..

    Nieuwerd Allahi shafeeh!