1. #247411
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Over de grenzen verwacht ik ook niet van nl dat ze dat doen.. aangezien ze dat de vorige keer ook niet hebben gedaan, maar al beslissen hun dat niet, gaat ook om de landen er om heen. België/Frankrijk bijv als die weer zoiets doen, gaat dat ons ook aan.

    De stomme mondkapjes denk ik wel

    @roumaissa is ook echt vreselijk, was in België ook geen pretje zo winkelen heel de tijd. Alleen die 1,5 meter vind ik goed zo
    Je kan altijd terug naar huis, helemaal met een formulier van bijvoorbeeld werk. Ik heb een formulier laten opstellen in het Engels door mijn werkgever, just to be sure..

  2. #247412
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Je kan altijd terug naar huis, helemaal met een formulier van bijvoorbeeld werk. Ik heb een formulier laten opstellen in het Engels door mijn werkgever, just to be sure..
    Ik maak me daar niet echt zorgen over.. terug is meestal geen probleem met auto.
    Maar ook na de vakantie bijv richting België weer.
    Zou m’n moeder hier wonen zou t me niet eens boeien. Gooi die grenzen maar dicht
    Maar hopelijk komt het niet weer zo ver. Ze moeten maar kijken naar die andere versoepelingen zoals Tilburgse kermis door laten gaan etc.. en niet naar de grenzen.
    Happiness is an inside job


  3. #247413
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik begin hem echt te stressen en ben ook een beetje wanhopig aan het worden.

    In september wil ik mijn afstudeeropdracht beginnen, maar ik heb nog geen organisatie gevonden, waar ik het onderzoek kan doen. Ik heb al mijn contacten op LinkedIn al benaderd. Sollicitaties verstuurd, gebeld. Pff, bedrijven zijn best moeilijk te bereiken tegenwoordig. Echt drama.

    Ik weet echt niet wat ik moet doen.
    Wat leuk ik ben ook bijna klaar. Heb je Facebook geprobeerd?

  4. #247414
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ow nee verhuurder van het appartement hè.. hij is gelukkig heel goed bereikbaar ieder keer en super relaxt
    Een citroen xsara picasso. Ook de kofferbak is heel ruim. Ideaal dus met kinderen/bagage enz

    Hoe voel jij je nu? Al beetje opgeknapt
    Oh zo dan had ik het verkeerd begrepen haha. Nice bsahetkoum een grote auto is superhandig met kids.

    Heb ook een nieuw autootje over paar weken cant wait haha.

    Hamdulilaah zeker stukken beter nu. Voel echt dat ik aan het opknappen ben.

  5. #247415
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Allah 3awnek ochtendmens. Ben benieuwd.

  6. #247416
    MVC Lid

    Reacties
    122
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik begin hem echt te stressen en ben ook een beetje wanhopig aan het worden.

    In september wil ik mijn afstudeeropdracht beginnen, maar ik heb nog geen organisatie gevonden, waar ik het onderzoek kan doen. Ik heb al mijn contacten op LinkedIn al benaderd. Sollicitaties verstuurd, gebeld. Pff, bedrijven zijn best moeilijk te bereiken tegenwoordig. Echt drama.

    Ik weet echt niet wat ik moet doen.
    Ah dit is echt heel vervelend.. been there done that. Kunnen wij je misschien ergens bij helpen? Wat is je afstudeerrichting? En wat voor onderzoek moet je doen? En welke omgeving heb je het liefst?

    Bij mij heeft out of the box denken uiteindelijk echt geholpen. Khair in shaa Allah, komt echt wel goed! Als je eenmaal een plek hebt gevonden, zal je begrijpen waarom de andere plekken het ‘m niet zijn geworden.

  7. #247417
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Hamdoelillah dat het beter gaat asfoureh
    En ook besaha nieuwe car!

    Begonnen met inpakken van de kinderen. Had nog niks gedaan.. mijn koffer doe ik vanavond wel als niemand hier rond loopt, krijg nu wel lichtjes paniek

    Wat kan ik nog meer mee nemen voor vermaak onderweg? Heb boekjes, wel meer maar die hebben ze nu ff gepakt. Kleurboekjes, potloden, tablet, die van Mn dochtertje gisteren nog wat aangevuld met spelletjes
    Verder kom ik nergens meer op
    Ow ja en hoeveel paar schoenen voor de kids. 3 is wel genoeg toch voor een weekje?

    Handdoeken etc doe ik wel apart

    Happiness is an inside job


  8. #247418
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Praline is wel genoeg toch, hoe ver rijden is het?

    Ik neem 2 paar mee, liefst zo min mogelijk voor die week. Tis er ook warm dus zal vooral slippers worden

    Voor onderweg heel wat gedownload op tablet, wat schriftjes en boekjes thats it. Ook beiden een zakje schepsnoep vd kruidvat, vakantie he

  9. #247419
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Dit is denk ik oprecht de mooiste vrouw die ik ever heb gezien. Wat een perfectie mashaAllah


    https://instagram.com/_notyourlocalh...d=ou640nbe1gu8

  10. #247420
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Allah tik sa7a praline.
    Denk ook wel dat het genoeg is.

    Wij mochten vroeger verkeersborden tellen langs de weg, dit is echt voldoende voor onderweg.

  11. #247421
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dit is denk ik oprecht de mooiste vrouw die ik ever heb gezien. Wat een perfectie mashaAllah


    https://instagram.com/_notyourlocalh...d=ou640nbe1gu8
    Mooie meid allahouma barek. Juist jammer van die bovenlip.
    Als je naar haar oude foto's kijkt vind ik haar veel mooier omdat ze daar naturel is.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #247422
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Fijne vakantie praline en freya!

  13. #247423
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Allah tik sa7a praline.
    Denk ook wel dat het genoeg is.

    Wij mochten vroeger verkeersborden tellen langs de weg, dit is echt voldoende voor onderweg.
    Of alle rode auto's tellen ik had ook altijd raamstickers

  14. #247424
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dit is denk ik oprecht de mooiste vrouw die ik ever heb gezien. Wat een perfectie mashaAllah


    https://instagram.com/_notyourlocalh...d=ou640nbe1gu8
    Vind je haar neus en lippen niet te fake?

  15. #247425
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Mooie meid allahouma barek. Juist jammer van die bovenlip.
    Als je naar haar oude foto's kijkt vind ik haar veel mooier omdat ze daar naturel is.

    Ik vind haar juist super naturel. Buitenaards mooi. Bovenlip vind ik niet zo storend bij haar