1. #247081
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja dat klopt. Vind Frankrijk ook prijzig voor een beetje luxe vooral als je het dan vergelijkt met Bosnië en die omgeving. Voor dezelfde prijs heb je dikke zwembad en villa

    Was ook gewoon zomaar aan het kijken is sowieso niet voor nu, maar die prijzen vielen me gelijk op

    Ja Kroatië schijnt ook heel mooi te zijn.
    Mijn man is ook zo, hij hoeft ook niet perse weg als het aan hem ligt en al helemaal niet nu. Maar wij willen dat wel!

    Ik zie wel echt dat veel snel volgeboekt deze maand en augustus. Zijn er nog andere opties behalve Marseille ?
    Klopt inderdaad maar zijn nog wel opties. M'n man zei vanochtend weer ja hoeft voor mij niet perse. Tja, ik weet nog niet ik kijk overal haha. Keek zelfs naar Denemarken, Italië, Praag.. nu zag ik weer dat Venetië zo mooi leeg is en denk ik ja eenmalige kans het zo mooi rustig te zien

    Als hij niet wil ga ik sowieso naar Parijs met de kids

  2. #247082
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Oosten ziet er idd goed uit en mooi meegenomen als het ook nog eens goedkoop is. Zal er alleen nooit alleen naartoe willen,vertrouw dat volk gewoon niet- wss ben ik kortzichtig hierin dunno.

    Ameen Nismae.

    Over Corona maak ik mij niet zo een zorgen tbh. Komt van Allah en het komt zoals het komt. Maak me meer zorgen om de situatie in Marokko.. burgeroorlog staat op punt van uitbreken. Allah hfad ljami3.

    Ik snap ze ook wel. Dingen moeten anders. En snel.

  3. #247083
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Dames die een getinte huid hebben, hoe krijg je bruine kringen onder je ogen weg? Zonder concealer
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #247084
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Zie nu dat bibibeijman in Nice is, sooo pretty

  5. #247085
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Op Twitter en andere sociale media is er de laatste tijd veel ophef over een hijab ban in Belgische hoge scholen en universiteiten.
    Het gaat om 1 school in heel België die dit doet. Wat wel heel erg is dat je de toegang tot kennis en kansen word ontnomen omdat je een hijaab draagt. Maar er zijn zoveel andere scholen waar hijabi's wel welkom zijn.
    Maar dus op social media word de hele tijd geplaatst dat het een verbod is in alle universiteiten, niemand die eens even research doet of dit wel klopt. Gewoon blindelings kopiëren en plakken.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #247086
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Op Twitter en andere sociale media is er de laatste tijd veel ophef over een hijab ban in Belgische hoge scholen en universiteiten.
    Het gaat om 1 school in heel België die dit doet. Wat wel heel erg is dat je de toegang tot kennis en kansen word ontnomen omdat je een hijaab draagt. Maar er zijn zoveel andere scholen waar hijabi's wel welkom zijn.
    Maar dus op social media word de hele tijd geplaatst dat het een verbod is in alle universiteiten, niemand die eens even research doet of dit wel klopt. Gewoon blindelings kopiëren en plakken.
    ❤️❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  7. #247087
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ardennen wil ik ook wel doen hebben jullie goede sites om een huis te huren. België, Nederland?

  8. #247088
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dames die een getinte huid hebben, hoe krijg je bruine kringen onder je ogen weg? Zonder concealer
    Heb ik ook last van. Ik gebruik wel concealer van Maybelline. Heb nog geen wondermiddel gevonden

  9. #247089
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ardennen wil ik ook wel doen hebben jullie goede sites om een huis te huren. België, Nederland?
    Via booking.com kijken. En als je iets gevonden hebt even de naam googelen om te zien of een andere site het goedkoper aanbied.
    De Ardennen zijn zo mooi!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #247090
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Ardennen wil ik ook wel doen hebben jullie goede sites om een huis te huren. België, Nederland?
    Via booking kijken? En wellicht als je dan iets op het oog hebt het huis via Google opzoeken en dan apart benaderen? Dat zou nog best eens veel kunnen schelen.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  11. #247091
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oosten ziet er idd goed uit en mooi meegenomen als het ook nog eens goedkoop is. Zal er alleen nooit alleen naartoe willen,vertrouw dat volk gewoon niet- wss ben ik kortzichtig hierin dunno.

    Ameen Nismae.

    Over Corona maak ik mij niet zo een zorgen tbh. Komt van Allah en het komt zoals het komt. Maak me meer zorgen om de situatie in Marokko.. burgeroorlog staat op punt van uitbreken. Allah hfad ljami3.

    Ik snap ze ook wel. Dingen moeten anders. En snel.
    Oostelijke landen zijn best wel mooi en inderdaad relatief goedkoop! Maar zeker de moeite waard. Oekraïne heeft een stad genaamd Odessa wat zooooo mooi is. Mooier dan de Franse Rivièra, maar nog best verborgen en dus minder gehyped. En zoveeeeeeeeeel malen goedkoper.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #247092
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Oostelijke landen zijn best wel mooi en inderdaad relatief goedkoop! Maar zeker de moeite waard. Oekraïne heeft een stad genaamd Odessa wat zooooo mooi is. Mooier dan de Franse Rivièra, maar nog best verborgen en dus minder gehyped. En zoveeeeeeeeeel malen goedkoper.
    Jij wordt nu de kenner van die kanten!

    Maar Odessa is indd mooi. Nog niet zolang geleden een hele programma over gezien. Wat ze eten mr veel van die badhuizen zo op zn Turks met van dat zwart, oliezeep ofzo. Als je niet oppast lig je op de grond.

    Ook heel mooi te doen met trein, hebben een goede verbinding. Mooie kerken ook.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #247093
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Dus ik heb net zo’n krantenverkoper aangesproken die bij de ah stond. Hij vroeg iedereen: wil je een krantje mee? Behalve mij. Terwijl ben 3 keer geweest en express stond ik lang naast hem.

    Dus ik zei zo: je bent nu wel een beetje raar aan het doen. Zei hij: hoezo? Zei ik: je vraagt iedereen om een krant behalve mij, is het door mijn hoofddoek dat je ervanuit gaat dat ik geen krant lees? Of wat is jou beeld daarover dat je uitgerekend mij niet aanspreekt. Werd hij helemaal rood en zei hij ja sorry, ik ging er idd niet van uit. Was echt aan het koken eigenlijk, want gebeurd zo vaak dat ik word ‘overgeslagen’.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #247094
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Dus ik heb net zo’n krantenverkoper aangesproken die bij de ah stond. Hij vroeg iedereen: wil je een krantje mee? Behalve mij. Terwijl ben 3 keer geweest en express stond ik lang naast hem.

    Dus ik zei zo: je bent nu wel een beetje raar aan het doen. Zei hij: hoezo? Zei ik: je vraagt iedereen om een krant behalve mij, is het door mijn hoofddoek dat je ervanuit gaat dat ik geen krant lees? Of wat is jou beeld daarover dat je uitgerekend mij niet aanspreekt. Werd hij helemaal rood en zei hij ja sorry, ik ging er idd niet van uit. Was echt aan het koken eigenlijk, want gebeurd zo vaak dat ik word ‘overgeslagen’.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    moet je tegen je man zeggen dan komt hij van de bastingkantoor aan racen om hem ff gied aan te pakken samen met z’n broertje

  15. #247095
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    moet je tegen je man zeggen dan komt hij van de bastingkantoor aan racen om hem ff gied aan te pakken samen met z’n broertje
    Is het nu de bedoeling om te lachen? Wacht even.. me lach moet ik opwekken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk