1. #246931
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Dus die adoptie famillie is bij VOORBAAT ZWAAR ZWAAR ZWAAR ZWAAR FOUT ... al zou die biologische moeder de DUIVEL op aarde zijn ... alsnog hadden ze die recht van Allah niet gekregen om te doen wat ze hebben gedaan .....

  2. #246932
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ook zei de Profeet (vrede zij met hem): “Wie zich toeschrijft aan een ander dan zijn echte vader, begaat een daad van ongeloof. Wie zich toeschrijft aan een volk dat niet zijn familie is, kan ervan uitgaan dat zijn plaats gereserveerd is in de Hel.”

    (al-Boekhaarie en Moeslim)

  3. #246933
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Dus al heeft die adoptie moeder daar de beste opvoeding geven die er maar is ... en de meeste liefde gegeven die wr maar is ..... op tawm al qiyama zal ze het zwar krijgen .... Allah o A3lam

  4. #246934
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Dus die adoptie famillie is bij VOORBAAT ZWAAR ZWAAR ZWAAR ZWAAR FOUT ... al zou die biologische moeder de DUIVEL op aarde zijn ... alsnog hadden ze die recht van Allah niet gekregen om te doen wat ze hebben gedaan .....
    +
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  5. #246935
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Vind wel erg voor Sara. Ik snap ook de intentie van haar biologische moeder niet dat ze het zo geopenbaard heeft. Hiermee drijft ze Sara juist meer van haar af in plaats van tot verzoening te komen. Denk dat ze het nu juist verpest heeft. Ze had het privé moeten doen.

    Sara heeft de laatste tijd al veel shit over haar heen gekregen. Ze gaat met de exman van shirine van the make over lounge. Shirine heeft het heel moeilijk gehad met die gast, zowel mentaal als fysiek mishandeld. Tot ze zelfs moest onderduiken met hun 2 jonge kinderen, en in een vrouwenopvang moest zitten.

    Veel mensen vallen er nu over dat Sara nu met hem gaat.
    Als je jezelf op wat voor platform ook maar exposed, er gied mee verdient, moet je ook tegen de heat kunnen. Zo werkt het nu eenmaal. Vind daar niks zieligs aan, geldt voor elke vlogger, aandacht/sensatie zoeker.

    Snap het idee sowiso niet. Geef mij maar mn rust. [emoji2374]
    Al die betweters.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #246936
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    En nog iets heee... laten we met jullie gedachtegang van dat marokannen uit Marokko niet te vertrouwen zijn okeee okeee ... die adoptie moeder is toch ook geboren en getogen in Marokko en later pas naar Nederland gekomen .... DUS kan het niet zo zijn dat zijn OOK die VEROTTE MENTALITEIT heeft als die mocros van Marokko zoals JULLIE claimen ?????
    Wie verdedigt die adoptiemoeder dan? Zijn beide niet pluis en een kind is er het slachtoffer van. Zei al in een van de eerste reacties dat het islamitisch niet toegestaan is een kind zijn ware roots te ontkennen. Islam kent geen adoptie idzv het westers idee met namen overnemen etc. Je vader is je vader, zelfde voor je moeder.

    Verder laat ik het oordeel aan Allah, want nogmaals ik was er niet bij.

    En ja dus die adoptiemoeder was dan ook tegen 2000 ofzo pas in Nederland? Ja dan tel je nog als de slimmeriken van daar. [emoji16]

    Mohiem, ook jij weet dat er wel een verschil is in mentaliteit van hier en daar en hier dan met name eerste en tweede generatie met die van daar. Latere generaties al helemaal.
    Maar ook de islam stelt dat armoede een beproeving is en daarom geen vrijbrief voor oneerlijk gedrag.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #246937

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Dus al heeft die adoptie moeder daar de beste opvoeding geven die er maar is ... en de meeste liefde gegeven die wr maar is ..... op tawm al qiyama zal ze het zwar krijgen .... Allah o A3lam
    Jij blijft ook maar bezig he Ja het is inderdaad islamitisch gezien heel fout dat die adoptie moeder 18 jaar lang verzwegen heeft dat zij niet haar biologische moeder is. Dat is zeker weten een zonde van haar, maar verder weten we helemaal niks over de situatie Allah oe a3lam of het zo is gegaan als wat de biologische moeder beweert nu. Dus we moeten ons er ook niet mee bemoeien. Als ik jou was zou ik me eerder druk maken om het feit dat je een vent van al in de 40 bent en alsnog 24/7 alleen maar op m.nl zit.. Lekker discussiëren en je ongezouten mening geven elke dag tussen de vrouwtjes heel goed bezig jij

  8. #246938
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Jij blijft ook maar bezig he Ja het is inderdaad islamitisch gezien heel fout dat die adoptie moeder 18 jaar lang verzwegen heeft dat zij niet haar biologische moeder is. Dat is zeker weten een zonde van haar, maar verder weten we helemaal niks over de situatie Allah oe a3lam of het zo is gegaan als wat de biologische moeder beweert nu. Dus we moeten ons er ook niet mee bemoeien. Als ik jou was zou ik me eerder druk maken om het feit dat je een vent van al in de 40 bent en alsnog 24/7 alleen maar op m.nl zit.. Lekker discussiëren en je ongezouten mening geven elke dag tussen de vrouwtjes heel goed bezig jij
    +
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~

  9. #246939
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Als je jezelf op wat voor platform ook maar exposed, er gied mee verdient, moet je ook tegen de heat kunnen. Zo werkt het nu eenmaal. Vind daar niks zieligs aan, geldt voor elke vlogger, aandacht/sensatie zoeker.

    Snap het idee sowiso niet. Geef mij maar mn rust. [emoji2374]
    Al die betweters.
    Nee daar ben ik het echt niet mee eens. Niet in dingen waar ze helemaal niks aan kan doen. Ik ben er ook zwaar op tegen dat vloggen en influencen. En als je dan exposed wordt met met dingen die je zelf gedaan hebt dan heb ik daar ook geen medelijden mee, tenzij het dingen zijn geweest die echt tussen 2 personen zijn gebeurd in het geheim. Maar bijvoorbeeld in dit geval, heeft ze helemaal niks gedaan, ze is gewoon in deze situatie verwikkeld geraakt en heeft er zelf 0 invloed op gehad. Dan vind ik het wel echt zielig.

    Maar ik snap zelf ook niet dat ze voor dat leventje kiezen.

  10. #246940
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Nee daar ben ik het echt niet mee eens. Niet in dingen waar ze helemaal niks aan kan doen. Ik ben er ook zwaar op tegen dat vloggen en influencen. En als je dan exposed wordt met met dingen die je zelf gedaan hebt dan heb ik daar ook geen medelijden mee, tenzij het dingen zijn geweest die echt tussen 2 personen zijn gebeurd in het geheim. Maar bijvoorbeeld in dit geval, heeft ze helemaal niks gedaan, ze is gewoon in deze situatie verwikkeld geraakt en heeft er zelf 0 invloed op gehad. Dan vind ik het wel echt zielig.

    Maar ik snap zelf ook niet dat ze voor dat leventje kiezen.
    Bedoelde niet het adoptieding. Iets met een ex van een andere vlogster dat ze daar loads of shit over zich heen kreeg.
    En toch, adoptie had ze niet de hand in, maar jezelf exposen voor gewin heeft wel als consequentie dat de hele wereld er een mening over heeft. Weet je van te voren dat prive zaken niet meer prive zijn.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #246941
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Bedoelde niet het adoptieding. Iets met een ex van een andere vlogster dat ze daar loads of shit over zich heen kreeg.
    En toch, adoptie had ze niet de hand in, maar jezelf exposen voor gewin heeft wel als consequentie dat de hele wereld er een mening over heeft. Weet je van te voren dat prive zaken niet meer prive zijn.
    Owh sorry ik dacht dat je dat bedoelde. Maar ook daar denk ik dan ze is verliefd geworden op iemand die heel toevallig de ex is van een bekend persoon. Enige wat ik dan denk is, is het wel zo verstandig om iets met zo een man te beginnen. Maar ook hier kennen we het verhaal van 1 kant.

    Ben het er wel mee eens dat wanneer je in dat wereldje van bekend zijn stapt dat je nergens van op moet kijken en dat privé niet meer privé blijft, vooral in onze cultuur.

  12. #246942
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Owh sorry ik dacht dat je dat bedoelde. Maar ook daar denk ik dan ze is verliefd geworden op iemand die heel toevallig de ex is van een bekend persoon. Enige wat ik dan denk is, is het wel zo verstandig om iets met zo een man te beginnen. Maar ook hier kennen we het verhaal van 1 kant.

    Ben het er wel mee eens dat wanneer je in dat wereldje van bekend zijn stapt dat je nergens van op moet kijken en dat privé niet meer privé blijft, vooral in onze cultuur.
    wat the fall heeft dit met cultuur te maken ?????? Wanneer je een publiek beroemd persoon bent dan is niks meer privé .... dat hoort bij het vak dat je hebt gekozen ..... dat hoort erbij ....fans maken beroemdheden rijk......en dan hebben de fans zelfs het recht om te weten wat voor kleur stront die persoon schijt ......

    Als je dat niet aan in moet je een ander vak kiezen ....

  13. #246943
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    wat the fall heeft dit met cultuur te maken ?????? Wanneer je een publiek beroemd persoon bent dan is niks meer privé .... dat hoort bij het vak dat je hebt gekozen ..... dat hoort erbij ....fans maken beroemdheden rijk......en dan hebben de fans zelfs het recht om te weten wat voor kleur stront die persoon schijt ......

    Als je dat niet aan in moet je een ander vak kiezen ....
    Dat is toch ook wat ik zeg?

  14. #246944
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Kent iemand toevallig een plek voor een goede pedicure? Waar ze gewoon professioneel zijn, vriendelijk en lekker rustig. Waar ik tot nu ben geweest was ik nooit echt helemaal tevreden.

    En iemand die toevallig een krullenkapper kent die hoofddoekproof is? Ik heb eentje gevonden in Lelystad maar ze heeft pas in september plek. Heb liever eerder.

  15. #246945
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Kent iemand toevallig een plek voor een goede pedicure? Waar ze gewoon professioneel zijn, vriendelijk en lekker rustig. Waar ik tot nu ben geweest was ik nooit echt helemaal tevreden.

    En iemand die toevallig een krullenkapper kent die hoofddoekproof is? Ik heb eentje gevonden in Lelystad maar ze heeft pas in september plek. Heb liever eerder.
    Waar zoek je een kapper? Lelystad is vlakbij mij..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk