1. #246901
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Voor degenen die zich afvragen waarom de rijken rijker Worden.

    https://www.nu.nl/auto/6063301/subsi...agen-leeg.html

    Ze trekken en graaien alles leeg en de overheid faciliteert de boel.

    Om je dood te schamen gewoon. 4000 eu terugvragen terwijl je een auto van 50000 aanschaft. Sommige huishoudens keer twee heb ik begrepen. Man en vrouw.

  2. #246902
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Voor degenen die zich afvragen waarom de rijken rijker Worden.

    https://www.nu.nl/auto/6063301/subsi...agen-leeg.html

    Ze trekken en graaien alles leeg en de overheid faciliteert de boel.

    Om je dood te schamen gewoon. 4000 eu terugvragen terwijl je een auto van 50000 aanschaft. Sommige huishoudens keer twee heb ik begrepen. Man en vrouw.
    De meeste rijken zijn echt het hebzuchtigst, echt walgelijk.

  3. #246903
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Weet je wij kennen het verhaal niet en ieder gaat af op zijn/ haar gevoel. Mijn gevoel zegt gewoon dat de biologische moeder ergens fout zit.

    En nog, zou die Saar werkelijk zo rot en evil zijn om haar biologische moeder zomaar uit haar leven te weren...?

    Haar kennen we, van haar blogs etc. Die vrouw in Marokko.. wat zal ik zeggen Allah koun fl3awn maar zulke vrouwen heb ik vaak gezien en meegemaakt. Je gaat ze bijna geloven..alleen hun daden vertellen steeds wat anders.

    Hoop absoluut voor hen dat ze contact krijgen maar dat moet je alleen niet af willen dwingen.
    Ik weet wat je bedoelt en heb het ook gezien. Ik heb ook een gevoel, maar ik houd het liever in het midden. Was er niet bij weet niet wat de afspraken waren. Maar hoe dan ook had die saar alles moeten weten.

    Biomam had het idd bij een filmpje of verzoek kunnen laten of andere wegen bewandelen zonder alles in het openbaar te gooien. Al je scheidingen en huwelijken en misere en dan nog zo n meid overvallen.


    Wat saar betreft, ze zou gewoon haar moeder kunnen ontmoeten, of nu dan telefonisch contact vanwege corona. Daar doet ze haar moeder hier in Nederland geen tekort mee. Als saar daar behoefte aan heeft. Haar leven.

    Verder ken ik die hele saar niet. Kijk geen vloggers ofzo.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #246904
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    En wat betreft adoptie moeders ..... die zijn het ERGST wat betreft dat de biologische moeder ooot in beeld komt ... ze doen er alles aan omdat te voorkomen ....... sommige willen zelfs garantie dat de biologische moeder nooit in beeld KAN komen ........

    En wat is dit voor een SATANISCHE gedachte .. door te zeggen jaaaaaaa ze HEEFT ER GEKD voor gekregen ... Safi dat kind heb ik GEKOCHT..... ja je hebt geld gegevens omdat de biologische moeder in een ZWakke positie zat ........ die adoptie moeder had ook kunnen kijken of het beter met de bioloxhise moeder ging en dan dr kind terug geven ........

  5. #246905
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik weet wat je bedoelt en heb het ook gezien. Ik heb ook een gevoel, maar ik houd het liever in het midden. Was er niet bij weet niet wat de afspraken waren. Maar hoe dan ook had die saar alles moeten weten.

    Biomam had het idd bij een filmpje of verzoek kunnen laten of andere wegen bewandelen zonder alles in het openbaar te gooien. Al je scheidingen en huwelijken en misere en dan nog zo n meid overvallen.


    Wat saar betreft, ze zou gewoon haar moeder kunnen ontmoeten, of nu dan telefonisch contact vanwege corona. Daar doet ze haar moeder hier in Nederland geen tekort mee. Als saar daar behoefte aan heeft. Haar leven.

    Verder ken ik die hele saar niet. Kijk geen vloggers ofzo.
    als jou kind met opzet uit jou leven word gehouden .... dan vind ik zo een filmpje nog mild ........

  6. #246906
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    En wat betreft adoptie moeders ..... die zijn het ERGST wat betreft dat de biologische moeder ooot in beeld komt ... ze doen er alles aan omdat te voorkomen ....... sommige willen zelfs garantie dat de biologische moeder nooit in beeld KAN komen ........
    Toch heb ik hier meerdere meningen over. Aan de ene kant, als jij een baby adopteert opvoed en mama-kind relatie hebt, kortom alles deelt en doet voor ‘jou’ kind. En dan later komt de bio moeder contact zoeken. Is best lastig lijkt me dat.. omdat de adoptiemoeder ook angst kan hebben van: ohjee stel ze heeft een betere band met bio moeder etc. Alhoewel ik wel van mening ben dat bio moeder altijd in beeld moet zijn en er contact moet wezen.. Denk dat je sterk in je schoenen moet staan om dit aan te kunnen. Voor beide partijen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #246907
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Alleen voor buitenlanders die in Marokko werken en Marokkanen met Marokkaans paspoort. Je moet een verklaring mee dat je negatief bent getest voor corona em mag niet ouder dan 48 uur zijn. Geldt nog code oranje, dus je reisverzekering is niet geldig en je wordt niet gerepatrieerd.
    Las ik vanochtend.
    Ja ik las het ook vanochtend
    Blijft een enorme risico!
    Las ook dat er nog steeds vluchten geannuleerd worden die over paar weken die kant op gaan.

    Hebben jullie ook zo een schoolapp? Ieder dag wel te volgen wat ze doen met foto’s.. Vind het wel leuk om te zien. Kleine verteld ook niet altijd alles.. gewoon uit luiheid haha

    Vandaag hadden ze een eigen springkussen in de klas en daarna was er een ijscoman bij hun op t schoolplein

    Happiness is an inside job


  8. #246908
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    De meeste rijken zijn echt het hebzuchtigst, echt walgelijk.
    Daarom zijn ze juist rijk geworden. Hebzucht.
    Vies hè.

  9. #246909
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik weet wat je bedoelt en heb het ook gezien. Ik heb ook een gevoel, maar ik houd het liever in het midden. Was er niet bij weet niet wat de afspraken waren. Maar hoe dan ook had die saar alles moeten weten.

    Biomam had het idd bij een filmpje of verzoek kunnen laten of andere wegen bewandelen zonder alles in het openbaar te gooien. Al je scheidingen en huwelijken en misere en dan nog zo n meid overvallen.


    Wat saar betreft, ze zou gewoon haar moeder kunnen ontmoeten, of nu dan telefonisch contact vanwege corona. Daar doet ze haar moeder hier in Nederland geen tekort mee. Als saar daar behoefte aan heeft. Haar leven.

    Verder ken ik die hele saar niet. Kijk geen vloggers ofzo.
    als jou kind met opzet uit jou leven word gehouden .... dan vind ik zo een filmpje nog mild ........

  10. #246910
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja ik las het ook vanochtend
    Blijft een enorme risico!
    Las ook dat er nog steeds vluchten geannuleerd worden die over paar weken die kant op gaan.

    Hebben jullie ook zo een schoolapp? Ieder dag wel te volgen wat ze doen. Vind het wel leuk om te zien. Kleine verteld ook niet altijd alles.. gewoon uit luiheid haha

    Vandaag hadden ze een eigen springkussen in de klas en daarna was er een ijscoman bij hun op t schoolplein


    Superleuk!

  11. #246911
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik weet wat je bedoelt en heb het ook gezien. Ik heb ook een gevoel, maar ik houd het liever in het midden. Was er niet bij weet niet wat de afspraken waren. Maar hoe dan ook had die saar alles moeten weten.

    Biomam had het idd bij een filmpje of verzoek kunnen laten of andere wegen bewandelen zonder alles in het openbaar te gooien. Al je scheidingen en huwelijken en misere en dan nog zo n meid overvallen.


    Wat saar betreft, ze zou gewoon haar moeder kunnen ontmoeten, of nu dan telefonisch contact vanwege corona. Daar doet ze haar moeder hier in Nederland geen tekort mee. Als saar daar behoefte aan heeft. Haar leven.

    Verder ken ik die hele saar niet. Kijk geen vloggers ofzo.
    Ja dat wel ze had dat nooit zo lang mogen achterhouden en dat is ook egoïstisch geweest van haar.

    Maar ja, Sara is inmiddels een volwassen vrouw.

  12. #246912
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    En nog iets heee... laten we met jullie gedachtegang van dat marokannen uit Marokko niet te vertrouwen zijn okeee okeee ... die adoptie moeder is toch ook geboren en getogen in Marokko en later pas naar Nederland gekomen .... DUS kan het niet zo zijn dat zijn OOK die VEROTTE MENTALITEIT heeft als die mocros van Marokko zoals JULLIE claimen ?????

  13. #246913
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Daarom zijn ze juist rijk geworden. Hebzucht.
    Vies hè.
    Ja ik kan ook echt niet omgaan met zulke mensen, raarste dingen meegemaakt ook.

    Laatst zag ik ook bij judge me niet, een programma op Videoland, dat Nina ging praten over de relatie met haar vriend Kalvijn waar ze al jaren een relatie mee heeft. Een rijke gast, en zij studeerde nog.

    Ze vertelde dat letterlijk alles 50/50 wordt verdeeld. Dus ook tijdens de vakantie als de ene iets meer heeft betaald dan de ander, dat wanneer ze terug in Nederland zijn dat ze de balans dan op gaan maken van wie heeft meer betaald, dat verschil wordt dan naar de ander overgemaakt. Ze zei ook dat is toch normaal, hij werkt er toch hard voor...

    Ik zou het nog geen dag uit kunnen houden met zo een persoon.

  14. #246914
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Vind wel erg voor Sara. Ik snap ook de intentie van haar biologische moeder niet dat ze het zo geopenbaard heeft. Hiermee drijft ze Sara juist meer van haar af in plaats van tot verzoening te komen. Denk dat ze het nu juist verpest heeft. Ze had het privé moeten doen.

    Sara heeft de laatste tijd al veel shit over haar heen gekregen. Ze gaat met de exman van shirine van the make over lounge. Shirine heeft het heel moeilijk gehad met die gast, zowel mentaal als fysiek mishandeld. Tot ze zelfs moest onderduiken met hun 2 jonge kinderen, en in een vrouwenopvang moest zitten.

    Veel mensen vallen er nu over dat Sara nu met hem gaat.

  15. #246915
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Vind wel erg voor Sara. Ik snap ook de intentie van haar biologische moeder niet dat ze het zo geopenbaard heeft. Hiermee drijft ze Sara juist meer van haar af in plaats van tot verzoening te komen. Denk dat ze het nu juist verpest heeft. Ze had het privé moeten doen.

    Sara heeft de laatste tijd al veel shit over haar heen gekregen. Ze gaat met de exman van shirine van the make over lounge. Shirine heeft het heel moeilijk gehad met die gast, zowel mentaal als fysiek mishandeld. Tot ze zelfs moest onderduiken met hun 2 jonge kinderen, en in een vrouwenopvang moest zitten.

    Veel mensen vallen er nu over dat Sara nu met hem gaat.
    OMG gaat zij met de ex van Shirin??
    Btw Shirin wat een prachtige dame Allahouma bareek van binnen en buiten! Een echte inspiratiebron!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)