1. #244771
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Bsaha

    Lijkt mij lekker als hartig tussendoortje.

    Hoe is het met je grootouders, ODK?

    Ik heb hier veel niet gelezen en hoop dat alles goed gaat met iedereen.

    Alle mama's, kindjes, zussen broers, zieken...kortom al jullie dierbaren.

    Is ThisChick hier te bespeuren?

    Zomaar moest ik tijdens mijn Corona denken aan Nefertari. Ik mis haar.

    Hier gaat het goed. Heb het moeilijk maar hamdoelilah. Subhana Allah hier is toch altijd een uitlaatklep. Als je denkt heel wat te hebben gezien gehoord krijg je een klap.

    Een dossier gezien waarin een kindje van 5 jaar wordt misbruikt door de stiefvader. Seksueel, met beelden en al. 10 jaar later wordt hij pas verdacht van de feiten. Het meisje in kwestie herinnert zich niks.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Allah sehhel 3liek![emoji178]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #244772
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    selaam olifantje
    ik heb je gemist lang niet zien reageren.
    Gair inchallah na moeilijke tijden betere tijden inchallah yarabbi. Verzorg jezelf goed ook voor je babytje
    Moge rabbi zijn rahma over je schenken opdat je wat rust vind. XX

  3. #244773
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Bsaha

    Lijkt mij lekker als hartig tussendoortje.

    Hoe is het met je grootouders, ODK?

    Ik heb hier veel niet gelezen en hoop dat alles goed gaat met iedereen.

    Alle mama's, kindjes, zussen broers, zieken...kortom al jullie dierbaren.

    Is ThisChick hier te bespeuren?

    Zomaar moest ik tijdens mijn Corona denken aan Nefertari. Ik mis haar.

    Hier gaat het goed. Heb het moeilijk maar hamdoelilah. Subhana Allah hier is toch altijd een uitlaatklep. Als je denkt heel wat te hebben gezien gehoord krijg je een klap.

    Een dossier gezien waarin een kindje van 5 jaar wordt misbruikt door de stiefvader. Seksueel, met beelden en al. 10 jaar later wordt hij pas verdacht van de feiten. Het meisje in kwestie herinnert zich niks.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Selaaam! Alles goed met de zwangerschap? Is het allemaal nog een beetje te doen? Wat een dossier, brrrr.

    Zo nu en dan ben ik hier te vinden.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  4. #244774
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie


    Mango+hot sauce+citroensap+zout. Zag dit voorbij komen in een video en was er wel benieuwd naar. Vond het wel oké maar eet het liever zonder al die dingen.
    Klinkt mij niet echt smakelijk. Hoe komen ze er ook op om die ingrediënten op fruit te doen
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #244775
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dit gevonden in de schuur gisteren, zo blij mee gisteravond gelijk een uur krachttraining gedaan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Goed zo! Ik ga straks hardlopen. Heerlijk met dit weer.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  6. #244776
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    https://dewegwijzer.org/hallo-ik-ben-corona/

    Verhaaltje om corona uit te leggen aan kleine kinderen, rekening houdend met hun gevoelens. Het is beschikbaar in bijna alle talen.
    wat is dat tot tegenwoordig dat mensen van deze tijd kinderen zo snel volwassen wille laten worden!!!! Zo als ze 1 zijn al kunnen lopen . Als ze 1 zijn en nog geen woordje kunnen zeggen raggen de logopedisten als gekken te roepen dat dat kind naar logopedie mket . Plas het kind als 2 jarige nog in bed dan rennen t jullie naar de dokter .... ik snap dat niet ... waarom moet een klein kind nou iets van Corona weten ? Werkelijk ik snap dat echt NIET!!!


    Toen ik een klein kind was waten er ook e eh e dingen zoals oorlogen en en weet ik veel wat....... ik heb zoiets van laat die kindern lekker kinderen zijn wat the fak moeten ze alles over Corona weten ... ik kom vaak bange kindern tegen die bang zijn voor Corona ....eb dr de hele dag mee bezig zijn,,,,?

    Wanneer ze wat ouder zijn dan horen en leren ze wel wat er deze tijd is gebeurt en tot die tijd laat ze lekker genieten van de vrije tijd

  7. #244777
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    ZAg laatst een filmpje waarbij een vader of oom of iemand anders een kind een hand wou geven voor de grap en dat kind meteen weg rennen en bijna tranen in de ogen en de hele dag roepen Corona Corona Corona dat mag niet .....


    Dan heb ik zoiets van wat is de meerwaarde dat een klein kind over Corona weet ??? Yallah ik leg een klein kind uit wat Corona is ... en dan?!?? Wat heeft hij aan die informatie ????? Die informatie heeft zo een kind niks aan ... enige wat je daar mee bereikt is dat je een extra last op de schouders van zo een kind zet... alsnog ze in deze tijd al niet genoeg stress hebben met school en alle andere activiteiten die ze hebben..... veel kinderen hebben tegenwoordig een drukkere week planning dan een volwassen persoon........

    Laat een kind lekekr onschuldig zijn en lekker dromen en buiten spelen en vies worden en met gescheurde kleren thuis komen en met schrammen op z’n knieeen van de hele dag voetballen op straat

  8. #244778
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Klinkt mij niet echt smakelijk. Hoe komen ze er ook op om die ingrediënten op fruit te doen
    Ja dat filmpje wat ik zag is van iemand die in Mexico is geweest. Ik lees altijd de reacties, en heel veel mensen die zeiden dat dit in Mexico heel normaal is. Vanuit huis uit aten ze dit als klein kind al.

    https://youtu.be/E63E2vG-qxI

    Dit is het filmpje, meskiena ze krijgt wel heel veel kritiek haha.

  9. #244779
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013





    Ik ga echt stuk om deze memes[emoji23]

  10. #244780
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013





    [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

  11. #244781
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013





    Oké ik houd op [emoji28]

  12. #244782
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Haha odk...ik zag er ook een paar.
    Blijf ze grappig vinden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #244783
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Haha odk...ik zag er ook een paar.
    Blijf ze grappig vinden.
    Hahaha sommige zijn relatable, dat maakt het nog grappiger.

  14. #244784
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Bovenste snap ik niet. [emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #244785
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Bovenste snap ik niet. [emoji18]
    Hahahah a3el3ol? Nooooit van gehoord..

    Hahhahaha die onderste, ik voel die cringe gewoon.