1. #235546
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Wat een hitte zeg poeeeeh.
    Vanmiddag snel rondje gedaan om wat te halen in de stad maar leek wel alsof ik in een sauna rondliep zo warm.

    Wat dragen jullie met dit weer? Probeer zo luchtig mogelijk maar is vaak toch wel lastig om dat te vinden met lange mouwen etc.

  2. #235547
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    En heeft het gesmaakt?
    Het was alhamdoulillah wel lekker. De kidneybonen waren eerst wel gelukt toen het eten klaar was. Maar daarna toen het afgekoeld was ging ik het opwarmen en toen waren ze wel weer iets harder geworden... Dus de volgende keer nog langer koken denk ik.

  3. #235548
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door CocoRaffaello Bekijk reactie
    Wat een hitte zeg poeeeeh.
    Vanmiddag snel rondje gedaan om wat te halen in de stad maar leek wel alsof ik in een sauna rondliep zo warm.

    Wat dragen jullie met dit weer? Probeer zo luchtig mogelijk maar is vaak toch wel lastig om dat te vinden met lange mouwen etc.
    Ja pfff teeee heet. Ik heb net gezocht naar een ventilator maar overal uitverkocht helaas [emoji28]

    Is inderdaad lastig om iets te vinden wat luchtig is maar ook bedekt.

  4. #235549
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Echt erg trouwens voor de gedupeerden van FlyOrange. Zoveel mensen die ik ken die zouden vertrekken gisteren.

    Ik hoop dat ze iig hun geld terugkrijgen. Al acht ik die kans klein.

  5. #235550
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door CocoRaffaello Bekijk reactie
    Wat een hitte zeg poeeeeh.
    Vanmiddag snel rondje gedaan om wat te halen in de stad maar leek wel alsof ik in een sauna rondliep zo warm.

    Wat dragen jullie met dit weer? Probeer zo luchtig mogelijk maar is vaak toch wel lastig om dat te vinden met lange mouwen etc.
    Ik had een luchtig katoenen bloesje en een wijde luchtige broek aan. Hoofddoek geknoopt. Geen tulband maar ook geen piraat...
    Ik dacht als het zo heet is slaan we maar een hemd over...maar heb toch weer buikpijn en drink nu kamille thee.

    Palazzo broeken... Heb hele wijde luchtige. Dan bloesje er op.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #235551
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Echt erg trouwens voor de gedupeerden van FlyOrange. Zoveel mensen die ik ken die zouden vertrekken gisteren.

    Ik hoop dat ze iig hun geld terugkrijgen. Al acht ik die kans klein.
    Soub7anlah...dacht toen ik ze las too good to be true.

    Maar echt weer sneu voor de gedupeerden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #235552
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Soub7anlah...dacht toen ik ze las too good to be true.

    Maar echt weer sneu voor de gedupeerden.
    Helaas toch echt waar. Ze kloten maar wat aan joh.

    Ken ook iemand die ongeveer twee weken geleden is gegaan met FlyOrange. Zou van Rotterdam naar Alhoceima gaan. Maar ze konden niet landen in Alhoceima dus gingen ze naar Tetouan [emoji28] kreeg iedereen 200 dirham, hier ga maar met de bus naar alhoceima [emoji52] klinkt gewoon als een hele slechte grap.

  8. #235553
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Helaas toch echt waar. Ze kloten maar wat aan joh.

    Ken ook iemand die ongeveer twee weken geleden is gegaan met FlyOrange. Zou van Rotterdam naar Alhoceima gaan. Maar ze konden niet landen in Alhoceima dus gingen ze naar Tetouan [emoji28] kreeg iedereen 200 dirham, hier ga maar met de bus naar alhoceima [emoji52] klinkt gewoon als een hele slechte grap.
    Tegen een normaal tarief vliegen naar marokko in het hoogseizoen bestaat gewoon niet. Je moet en je zult bloeden.
    Elk jaar weer zijn er beunhazen die de boel oplichten.
    En weer mensen die er intrappen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #235554
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Tegen een normaal tarief vliegen naar marokko in het hoogseizoen bestaat gewoon niet. Je moet en je zult bloeden.
    Elk jaar weer zijn er beunhazen die de boel oplichten.
    En weer mensen die er intrappen.
    Het is niet eens heel goedkoop hoor. Mijn vriendin betaalde 600 euro.

    Beunhazen

    https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bin...id=mailsignout

    Het heeft het nieuws gehaald hoor...

  10. #235555
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Het is niet eens heel goedkoop hoor. Mijn vriendin betaalde 600 euro.

    Beunhazen

    https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bin...id=mailsignout

    Het heeft het nieuws gehaald hoor...
    Jemig ook nog...

    Yep...weer eens besodemieterd.
    Van de Ram weet je iig dat je genaaid wordt met een absurd tarief...maar ben tot nig toe altijd aangekomen. Lhamdoelilah.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #235556
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Jemig ook nog...

    Yep...weer eens besodemieterd.
    Van de Ram weet je iig dat je genaaid wordt met een absurd tarief...maar ben tot nig toe altijd aangekomen. Lhamdoelilah.
    Hahaha Ram(p) ben ik ook geen fan van. Was laatst met Air Arabia gegaan. Was wel tevreden. Behalve dat we tegelijk in Marokko aankwamen met een vliegtuig uit Mekka. Nou wat een trauma die dag.

    Hoe gaat het verder met jou Juno? En de kinderen?

  12. #235557
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ja pfff teeee heet. Ik heb net gezocht naar een ventilator maar overal uitverkocht helaas [emoji28]

    Is inderdaad lastig om iets te vinden wat luchtig is maar ook bedekt.
    Haha die gaan nu heel hard ja! Ook online uitverkocht? Bol, blokker?

    Je hebt niet zoveel lijkt wel.

    Had t niet meegekregen van Fly maar vreselijk. Denk je even op vakantie te gaan...

  13. #235558
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik had een luchtig katoenen bloesje en een wijde luchtige broek aan. Hoofddoek geknoopt. Geen tulband maar ook geen piraat...
    Ik dacht als het zo heet is slaan we maar een hemd over...maar heb toch weer buikpijn en drink nu kamille thee.

    Palazzo broeken... Heb hele wijde luchtige. Dan bloesje er op.
    Heb geen Palazzo , nooit geprobeerd.
    Vooral luchtig katoen indd wat je moet hebben.

  14. #235559
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahaha Ram(p) ben ik ook geen fan van. Was laatst met Air Arabia gegaan. Was wel tevreden. Behalve dat we tegelijk in Marokko aankwamen met een vliegtuig uit Mekka. Nou wat een trauma die dag.

    Hoe gaat het verder met jou Juno? En de kinderen?
    Waarom trauma dan met die mekkagangers? Nooit gevlogen met airarabia.

    Lhamdoelilah. Alles gaat zn gangetje. Ook met dit warme weer. Stofzuigen doen we nu. Om beurten een stukje kamer..[emoji23]
    Hoe is het met jou en de familie?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #235560
    MVC Lid

    Reacties
    9.441
    26-12-2013

    Het heeft hier welgeteld zo'n 5 minuten geregend alhamdoelilaah. Van mij mocht het wel 5 uur regenen.