:)

Reacties
    15.130
    01-05-2007

Juno ik gebruik de eye contour maak van Sisley. Kost wel wat maar je doet er lang mee en werkt goed bij mij.

nooit geweest

Reacties
    22.807
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Juno ik gebruik de eye contour maak van Sisley. Kost wel wat maar je doet er lang mee en werkt goed bij mij.
    Waar is deze voor en heb je linkje ofzo.
    Heb vrijdag oogcreme gehaald vanwege droogte...[emoji20]
    Dizze...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    22.807
    22-06-2003

Wel prijzig idd maar doet het okk wat het belooft?
    Ik kreeg nog sample mee voor moidterizer....wat is die lekker. Maar moet zeggen dat ik sinds kort die van kruidvat eigen merk heb ontdekt, de hydra, wat is die goed!!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

Reacties
    15.130
    01-05-2007

Ik ben fan van Sisley en het doet wat het moet doen bij mij. Dus ik ben wel tevreden.
    Mijn man gebruikt het ook en ik heb 2 maanden geleden een nieuwe tube gekocht. Je gebruikt een oogmasker ook niet op dagelijkse basis. Voor mij is dit voordeliger want ik kocht allemaal losse oogmaskers die eigenlijk alleen voor de ontspanning waren.

nooit geweest

Reacties
    22.807
    22-06-2003

Ik ben fan van Sisley en het doet wat het moet doen bij mij. Dus ik ben wel tevreden.
    Mijn man gebruikt het ook en ik heb 2 maanden geleden een nieuwe tube gekocht. Je gebruikt een oogmasker ook niet op dagelijkse basis. Voor mij is dit voordeliger want ik kocht allemaal losse oogmaskers die eigenlijk alleen voor de ontspanning waren.
    Ik lees goede reviews en ik heb idd ook liever een goed product. Met sommige doe je idd een eeuwigheid. Merk dat mn huid wat aan het veranderen is en dan moet je toch weer op zoek naar andere producten.
    Btw bij bol.com is het product bijna 30 euro goedkoper[emoji33]

Heb voor de lol idd ook meteen twee sheetmaskers gehaald.

-- Kahlil Gibran

Reacties
    15.130
    01-05-2007

Ik heb slechte ervaringen met bol.com vertrouw niet altijd de verkopers die daar online zijn. Maar ik ga zo wel kijken welke verkoper het verkoopt.
    Ja dat heb ik dus ook mijn huid is nu ook anders dan voorheen.

MVC Lid

Reacties
    37.261
    10-05-2012

Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Eey jij bent lang weggeweest hoe is het hier nog een zwangere haha
    jij ook gefeliciteeeeerd!!!! Een voldragen zwangerschap insha Allah

MVC Lid

Reacties
    2
    20-02-2018

Hey! Wat is het stil hier!