1. #234541
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Over chebekia gesproken ik mag ook aan de bak vandaag stond de (Marokkaanse) overbuurman met nog 2 mannen voor de deur dus ik stuurde mijn man maar naar buiten. Vroegen ze naar chebekia en koekjes, ze hoorden al een tijdje geruchten in het dorp dat er een nlse vrouw taarten en koekjes etc maakt. 1 van die mannen zei ik ben al maanden op zoek naar die nlse vrouw die Marokkaanse koekjes maakt ik ging stuk. Dus mn overbuurman zei tegen hem ik heb wel een overbuurvrouw die met 3eid ons koekjes had gegeven en ze is Nederlands en zodoende stonden ze dus voor de deur... Maar hoe ze nou bij chebekia komen weet ik niet maak dat absoluut niet op bestelling maar heb toegezegd wel wat voor ze te maken om te laten proeven en wat verschillende koekjes. No pressure hoor
    haha wat grappig zeg. Ewa stroop je mouwen maar alvast..

    Wij gaan dit jaar niet, ik wil ook niet. Ik hoop dat hij lekker alleen met een kind of twee gaat
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  2. #234542
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Hoi dames hoe gaat t hier? Lang geleden weer . Het is er ook nie bepaald levendiger op geworden he

    Effe een schooier vraagje. Ben in nl..ergens zonder wifi. heeft er iemand hier Ziggo waarvan ik de hotspot mag gebruiken aub?

  3. #234543
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Die serums van clarins. Je kunt een tester vragen en dan kijken wat je er van vindt. En idd met je eigen creme te mengen.

    Shoukran waar kan ik dit halen? Je weet waar ik woon en we hebben alleen drogisterijen en ici paris dat is het


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #234544
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hey Ambiance, dat is erg lang geleden.

    Hoe gaat het met je? je zoontje Adam, en rest van de familie?

    Wat zoek jij exact voor je gezicht? Een booster, zo die energie geeft of echt een gezichtsreiniger? De booster van Clarins (de oranje) is heel goed met een beetje mustella crème.
    Heey olifantje
    Alhamdulilah gaat goed met ons gaat het goed met adam ook, 2e is opkomst in sh allah.

    Hoe is het met jou en je zoontje? Ik ben op zoek naar beiden nu moet ik zeggen heb zeer vocht arme huid, wallen zijn goed aanwezig maar drink ook superweinig. En water dat ken ik bijna niet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #234545
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Salaam dames wie kent een site waar ik een vakantie naar Turkije kan boeken wel zo een halal hotel en all inclusive. En een paar dagen na afloop van de ramadan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #234546
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Shoukran waar kan ik dit halen? Je weet waar ik woon en we hebben alleen drogisterijen en ici paris dat is het


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Sowieso bij ici paris. Heb het daar ook gehaald.
    Gewoon om een monster vragen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #234547
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Hoi dames hoe gaat t hier? Lang geleden weer . Het is er ook nie bepaald levendiger op geworden he

    Effe een schooier vraagje. Ben in nl..ergens zonder wifi. heeft er iemand hier Ziggo waarvan ik de hotspot mag gebruiken aub?
    Salaam!!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #234548
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ambiance

    Mabrouk met je zwangerschap. Insha Allah een voldragen zwangerschap. Allah ya hafdiek.

    Hier is alles goed. Mijn leven heeft een heel andere wending genomen, alhamdoelilah voor alles wat we krijgen en niet krijgen.

    Je moet die booster proberen, je gezicht gaat stralen. 3 druppels met creme.

    Ik drink ook weinig water. Misschien zo combineren met siroop ofzo maar water is de beste remedie voor onslichaam en huid.


    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Heey olifantje
    Alhamdulilah gaat goed met ons gaat het goed met adam ook, 2e is opkomst in sh allah.

    Hoe is het met jou en je zoontje? Ik ben op zoek naar beiden nu moet ik zeggen heb zeer vocht arme huid, wallen zijn goed aanwezig maar drink ook superweinig. En water dat ken ik bijna niet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #234549
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Hier gaat alles goed lieve ODK.

    Waar ik je over vertelde is een feit en behoort tot dagdagelijkse routine hihi.

    Mijn ouders vertrekken over enkele daagjes op 3omra insha Allah. Dus supergoed.

    Trouwens van die eieren kennen wij niet. Wel bij de traditie maar niet dat ze meegegeven worden.

    Haha, alien voelt ze zich. Ik heb de parfum ook. De meeste van Thierry Mugler zijn zo vreemd achtig. Wat zou dat willen zeggen ODK? [emoji849]


    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Heeeey olifantje! Het gaat goed met mij alhamdoulillah en met de familie gaat het ook goed! Hoe gaat het met jou en je zoontje? En met je ouders?

    Ja erg jammer inderdaad! Vind die tradities juist erg leuk.

    Haha ja die parfum past bij mij voel me soms echt een alien als ik om me heen kijk haha.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  10. #234550
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    heb jij een site het kan zijn dat ik jou inschakel eind december/begin januari of contactgegevens? voor taart koekjes enzo.
    ja heb ik ik PM je

  11. #234551
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    haha wat grappig zeg. Ewa stroop je mouwen maar alvast..

    Wij gaan dit jaar niet, ik wil ook niet. Ik hoop dat hij lekker alleen met een kind of twee gaat
    dat is ook lekker ja haha. Ik heb er wel zin in, alleen de reis kijk ik een beetje tegenop. Maar vakantie begint gewoon zodra we wegrijden. Nog maar 8 weekjes, tijd vliegt voorbij..

  12. #234552
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Salam o alaikom dametjes hoe gaat het met jullie?
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  13. #234553
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Salam o alaikom dametjes hoe gaat het met jullie?
    Dag lieve hubby! Hoe is het met jou en de meiden?
    Hier is de leven goed.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #234554
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Moge Allah jullie wensen doen uitkomen in deze gezegende maand.

    Moge Allah alle moslims in conflictgebieden bijstaan en het lichter maken.

    Amien.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #234555
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Gaza...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran