1. #233416
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hoe zou een leven zonder snap zijn? Zo leef ik ...mis ik echt wat?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ik ben na al die jaren toch overstag gegaan maar meer voor mn taartjes. Moet zeggen dat ik veel las van volg dit en dat via snap. Gebeurd daar wel een stuk meer

  2. #233417
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hoe zou een leven zonder snap zijn? Zo leef ik ...mis ik echt wat?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Is gewoon weer een extra applicatie die ons nog asocialer maakt tov de mensen die in real life naast ons zitten

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  3. #233418
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Zit nu een maandje op snap he, er zijn gewoon mensen die echt alles snappen met de tel in de hand dweilen, bank schoonmaken, zelfs wc [emoji38] gewoon hele dag door. Zelfs uitje met man en daarna discussie in de auto.. En idd soms zie jr filmpjes van iets en daar letterlijk 8 telefoons op die t allemaal opnemen. Doe er zelf ook (wel mindere mate) aan mee maar best een trieste bedoeling de internetsamenleving..
    Ja dit zie ik ook. Waar ik mij aan stoor.. nou ja storen is een groot woord maar ik snap niet dat mensen dat doen. Dat pronken met wat ze hebben.. ze laten bijna alles zien..hun make up .. tassen die ze geshopt hebben en wollah zelfs t geld waarmee ze gaan shoppen. Dat ik denk van wat denk je nu precies? Denk je dat je vrienden op snap geen inkomen hebben en niet alles van hun kunnen bank afhalen om er vervolgens mee te zwaaien op snap? Of denk je werkelijk dat ze niks hebben en hunkerend kijken? Either way spoor je niet

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  4. #233419
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Ja dit zie ik ook. Waar ik mij aan stoor.. nou ja storen is een groot woord maar ik snap niet dat mensen dat doen. Dat pronken met wat ze hebben.. ze laten bijna alles zien..hun make up .. tassen die ze geshopt hebben en wollah zelfs t geld waarmee ze gaan shoppen. Dat ik denk van wat denk je nu precies? Denk je dat je vrienden op snap geen inkomen hebben en niet alles van hun kunnen bank afhalen om er vervolgens mee te zwaaien op snap? Of denk je werkelijk dat ze niks hebben en hunkerend kijken? Either way spoor je niet

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Bneddem shbe3 lgobz. [emoji23]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #233420
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Bneddem shbe3 lgobz. [emoji23]
    Echt voor schut wollah. Ben soms echt in shock.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  6. #233421
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Ook 1tje. Ze plaatst haar tegels. Er zat een barst in. Zegt ze.. wanneer mensen je thuis in de gaten houden krijg je [emoji872][emoji872][emoji872]

    Ze3ma 3aynoela loesa dyala

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  7. #233422
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Ook 1tje. Ze plaatst haar tegels. Er zat een barst in. Zegt ze.. wanneer mensen je thuis in de gaten houden krijg je [emoji872][emoji872][emoji872]

    Ze3ma 3aynoela loesa dyala

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Ewa ja de wereld draait altijd om hun he...iedereen heeft het op hun voorzien.
    Altijd l3ayn...denk dat ze zelf zo in elkaar zitten.
    Ana be3da ma ti7 3liya nshoweh 3la shi wa7ed.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #233423
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ewa ja de wereld draait altijd om hun he...iedereen heeft het op hun voorzien.
    Altijd l3ayn...denk dat ze zelf zo in elkaar zitten.
    Ana be3da ma ti7 3liya nshoweh 3la shi wa7ed.
    Probleem is dat je vaak wel te maken kunt hebben met el3ayn (nu niet de tegels) maar das vaak een gevolg van hoe je omgaat met social media. Het is net wat freya zei.. alles wordt erop gezet allesss. Mijn nichtje zit ook in zo n fase en mijn moeder stoort zich eraan wanneer wat mama heeft gekookt op snapchat beland. Vraagt mama aan mij.. 3awed 3emlat diek elmakla fel internet? Qotla 3emlat elmakla.. 3emlat fayen mchat.. oe m3amen Baqi gheer elkharya dyala fe toilet baqi mashoeftachi.. hadiek naqsa

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #233424
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Lol.
    Ik snap wel wat jullie bedoelen met dat overdreven gedoe. Zelf heb ik vooral familie en vrienden erop en een paar 'bekende' snappers.
    Ik weet niet of het perse pronken is, denk dat het echt een soort tijdsverdrijf is geworden en mensen die veel volgers hebben doen dat voor commerciele doeleinden.

    Waar ik persoonlijk mij het meest over verbaas is het ongewone wat (kennelijk) veel vrouwen hebben. Dat het dus haast lijkt alsof ze niks kennen en weten.
    Bv een snapper die een random snap maakt en daar dan massaal vragen op krijgt van waar komt dat en dat vandaan.
    Dat zijn momenten dat ik denk huh kom je nooit in een winkel dan.

    En dan gaat het echt over hele random dingen zoals een theelepeltje wat ergens ff snel wordt gebruikt.

  10. #233425
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Gezien Frey.

  11. #233426
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ja idd de vrouwen doen het, linksom of rechtsom, zichzelf aan.

    Bedankt voor de link.
    Heb hem aan een domme vrouw doorgestuurd.
    Kansloos dit.
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie


    Zo las ik de reactie ook een beetje. Dat het hoe dan ook aan de vrouw moet liggen. Waarom denken vrouwen zo slecht over elkaar?
    Van jou was ik het inderdaad gewend. Dingen anders interpreteren.

  12. #233427
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Nouja...iedereen moet doen waar ze gelukkig van word....heb niet zo de behoefte om alles op die manier te delen.

    Maar kan me voorstellen dat het soms onbedoeld grappig is.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #233428
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Ik erger me ook aan mensen op Snapchat en ik heb maar 7 mensen ofzo.

    Erger me het meeste aan mensen die dan gaan snappen en dan heel nep gaan zitten praten. Heel hun stem veranderen

    Of als ze filmen dat ze in bad of bed liggen met hun man. Vind dat ook te ver gaan.

  14. #233429
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Lol.
    Ik snap wel wat jullie bedoelen met dat overdreven gedoe. Zelf heb ik vooral familie en vrienden erop en een paar 'bekende' snappers.
    Ik weet niet of het perse pronken is, denk dat het echt een soort tijdsverdrijf is geworden en mensen die veel volgers hebben doen dat voor commerciele doeleinden.

    Waar ik persoonlijk mij het meest over verbaas is het ongewone wat (kennelijk) veel vrouwen hebben. Dat het dus haast lijkt alsof ze niks kennen en weten.
    Bv een snapper die een random snap maakt en daar dan massaal vragen op krijgt van waar komt dat en dat vandaan.
    Dat zijn momenten dat ik denk huh kom je nooit in een winkel dan.

    En dan gaat het echt over hele random dingen zoals een theelepeltje wat ergens ff snel wordt gebruikt.
    Hahahaha dat valt me ook op. Ma khessoem y feltoe walloe. Jij hebt dat lepeltje nou ik ook dan hahaha


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  15. #233430
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ik erger me ook aan mensen op Snapchat en ik heb maar 7 mensen ofzo.

    Erger me het meeste aan mensen die dan gaan snappen en dan heel nep gaan zitten praten. Heel hun stem veranderen

    Of als ze filmen dat ze in bad of bed liggen met hun man. Vind dat ook te ver gaan.
    Dat laatste heb ik gelukkig nog nie gezien


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk