1. #232471
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    We hebben vandaag verkiezings. Ik ga uit protest oo de eerste zwarte buutenlaaander stemmen.
    Friezen met hun zogenaamde volksprotest. Walgelijk.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #232472
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Goedenavond ladies!

    Carmen!! How's life chica?!
    Tijdje geleden alweer. Waar hang je uit, wat spook je uit??

    @Juno hoe gaat het met je?
    Wilde je om advies vragen, maar serieus ik haat pm. Dan denk ik altijd..pff laat maar haha

    Hi olifantje en Rita!

    @MamaVanM, al bevallen?
    Dalilaaaaaahhhh

    Hoe gaat het met jou en met mijn vriendinnetje? Hihi

    Hier gaat alles ok. Ondanks het weer lukt het me om 2 keer id week te sporten.

    Voor de rest; rustig en fijn. Nachkor Allah swt!

    Ik vind Dalilaah echt een mooie naam.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #232473
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Juno
    Nieuws word altijd half vermeld half niet haha. Ana khataar 3les a bent bladi cheni 3melt ou koult

    Dalilaah
    Gaat goed hamdoullah en met jou en de diva. M.nl is zo saai geworden soms kom ik ff koekeloeren reageren en verdwijn ik weer. Ik bedoel laten we eerlijk zijn mensen nemen m.nl veels te serieus bhel als ze een dag niet komen dat de wereld vergaat
    Marokko.nl bhal sidi Dawoued...ida ma zornahshi kay bkaw fiena lerya7 pigpiggggpig

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #232474
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Marokko.nl bhal sidi Dawoued...ida ma zornahshi kay bkaw fiena lerya7 pigpiggggpig

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wollahila...[emoji16]

    Wat brengt jou hier zo vroeg?

    Ik heb werkelijk waar nergens zin in...niet eens in mn kinderen. Shie malta le7ef biha oe koelsie be3ed 3liya....

    Maar ik moet zelfs nig stemmen vandaag....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #232475
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Gister linzensoep met grove stukken zoete aardappel (echt groot, dus aardappel door 4). Het was zo lekker. Hmm. Ik heb er weer zin in. Alleen heb ik het niet zelf gemaakt en gaat mijn moeder niet weer een pan brengen. Plus ik ben op werk en moet zo weer weg hier. Misschien gewoon lekker een pastaaaaaatje on the road.

  6. #232476
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Gister linzensoep met grove stukken zoete aardappel (echt groot, dus aardappel door 4). Het was zo lekker. Hmm. Ik heb er weer zin in. Alleen heb ik het niet zelf gemaakt en gaat mijn moeder niet weer een pan brengen. Plus ik ben op werk en moet zo weer weg hier. Misschien gewoon lekker een pastaaaaaatje on the road.
    Ik was ook vandsag van plan gewoon le3des te maken met pompoen en btata 7loewa...hekemaal op mijn manier met niemands gezeik rekening houden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #232477
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik was ook vandsag van plan gewoon le3des te maken met pompoen en btata 7loewa...hekemaal op mijn manier met niemands gezeik rekening houden.
    Lekker. Ik dacht dat ik het niet lekker zou vinden maar het was heerlijk. Schijt aan de overheid Juno, fuck the rest.

  8. #232478
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Selaam goodmorning dames
    Olifantje goedzo sport geeft je idd meer energie
    Hierzo is de energie voorlopig ver te zoeken.. na een gebroken nachten voeden verschonen. Mag je sochtends vroeg op om de rest te wekken schooltassen vullen en ze aankleden en wegbrengen en dat terwijl er n baby krijst ben kapot nu ff bijkomen met n kop cappuccino ff rust.

    De was en de plas zei je? Ik stond erbij en ik keek ernaar

  9. #232479
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    De leven..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  10. #232480
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Selaam goodmorning dames
    Olifantje goedzo sport geeft je idd meer energie
    Hierzo is de energie voorlopig ver te zoeken.. na een gebroken nachten voeden verschonen. Mag je sochtends vroeg op om de rest te wekken schooltassen vullen en ze aankleden en wegbrengen en dat terwijl er n baby krijst ben kapot nu ff bijkomen met n kop cappuccino ff rust.

    De was en de plas zei je? Ik stond erbij en ik keek ernaar
    Allah 3awnek...baby en dan ook nog kids naar school enzo...tropenjaren...Allah 3awen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #232481
    Live, Laugh, Loveā™”

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Goedemorgen lieve ladies!

    @mamavanM, waqfa sahla in sha Allah. In sha Allah dient de baby zich gauw aan.
    Hier gaat het wel goed hoor, op de eeuwige vermoeidheid na. Maar ik ga weer aan de vitamine D en magnesium. Wie weet helpt het [emoji16]

    @juno, ik zag je pm. Ik moest lachen! "Ik houd het kort". Haha thnx voor je nummer sis, ik ga je straks appen in sha Allah.

    @olifantje, haha ik vind het ook een mooie naam!
    Wilde mn meisje zo noemen destijds maar die hond wilde niet. Helaas. May be next time [emoji23]
    Ik heb toevallig net afgesproken dat ik maandag echt ga beginnen. Heb geen excuusjes meer! (Deze wk nog veel afspraken).
    Hoe gaat t met je kanjer? Ik wil nog steeds naar Anvers komen [emoji58] Ben je in de kerstvakantie thuis of ga je er dan weer op uit/op reis? [emoji39]

    @HRS, ik moest gister aan je denken. Ze hebben een avocadozaakje geopend (of gaan openen) in de Pijp. Net zoiets als een Nutellabar ofzo. Jij bent toch zo gek op avocado's? Hoe gaat t verder met je?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  12. #232482
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Wollahila...[emoji16]

    Wat brengt jou hier zo vroeg?

    Ik heb werkelijk waar nergens zin in...niet eens in mn kinderen. Shie malta le7ef biha oe koelsie be3ed 3liya....

    Maar ik moet zelfs nig stemmen vandaag....
    Hahaha, kay dawini 7ad site. Ik ben aan het wachten dus dacht ik ara nemchi ndawi.

    Ik wou ook echt niet opstaan. Maar mn zoontje zo jaaa mama dan ga ik alleen naar school. Dat kon ik niet over mn hart krijgen.

    Alsof jouw stem die Friesjes gaat veranderen. Dat ze maar doen.

    Ik heb een drukke namiddag. Ga al eens kijken wat we gaan doen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #232483
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Gister linzensoep met grove stukken zoete aardappel (echt groot, dus aardappel door 4). Het was zo lekker. Hmm. Ik heb er weer zin in. Alleen heb ik het niet zelf gemaakt en gaat mijn moeder niet weer een pan brengen. Plus ik ben op werk en moet zo weer weg hier. Misschien gewoon lekker een pastaaaaaatje on the road.
    La3des is redelijk snel klaar? Dus gewoon proberen...maar zal niet zoals die van mama zijn.

    Ik hzb exact hetzelfde recept als dat van mijn mama maar trekt op niks.

    Lijkt me wel een lekkere combinatie met de zoete aardappel.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  14. #232484
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Selaam goodmorning dames
    Olifantje goedzo sport geeft je idd meer energie
    Hierzo is de energie voorlopig ver te zoeken.. na een gebroken nachten voeden verschonen. Mag je sochtends vroeg op om de rest te wekken schooltassen vullen en ze aankleden en wegbrengen en dat terwijl er n baby krijst ben kapot nu ff bijkomen met n kop cappuccino ff rust.

    De was en de plas zei je? Ik stond erbij en ik keek ernaar
    Hoeveel kindjes heb je?

    Is hulp geen optie?

    Insha Allah gaat deze periode gauw voorbij. Ow sorry dan komen er andere fases.

    Ik heb soms ook dat gevoel en dan denk ik jeetje heb er maar 1 en meskien hij is nog gemakkelijk ook.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  15. #232485
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hahaha, kay dawini 7ad site. Ik ben aan het wachten dus dacht ik ara nemchi ndawi.

    Ik wou ook echt niet opstaan. Maar mn zoontje zo jaaa mama dan ga ik alleen naar school. Dat kon ik niet over mn hart krijgen.

    Alsof jouw stem die Friesjes gaat veranderen. Dat ze maar doen.

    Ik heb een drukke namiddag. Ga al eens kijken wat we gaan doen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Nee ik zal ze niet verandeeen....niet alleen...maar neter dan niks doen. Ik wil dat cynische juist vanaf.
    En begreep van mn man dat in de gemeenschap is afgesproken o een persoon te stemmen...je kent het wel...ik doe eens mee.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran