1. #230611
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Door jou heb k le3des gemaakt haha en kaasbroodjes bij gemaakt. Zo zin in.
    Besa77a...heb wel zin in kaasbroodjes.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #230612
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    .
    Voor en nadelen afstrepen. Eerst informeren. Is er blijvende schade door de chemo en in hoeverrd wordt ze er ziek van? Vergroot het de kans dat de tumor verdeijnt etc.
    Je kan ook afwachten en kijken hoe de behandeling met bestraling aanslaat.

    Heftig ook weer met je vader. Moge Allah hem bijstaan en zn zonden vergeven voor deze beproeving.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #230613
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Sterkte meisjes. Heb het niet allemaal meegekregen maar moge Allah de persoon in kwestie genezen.
    -

  4. #230614
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah ie3tek saha

    Jaa tijd is voorbij gevlogen. Nu ben ik heeeel benieuwd hoe het zal gaan met 2 kleintjes. Maar denk wel te doen, want dan ben jen ook niet meer zwanger. Kan me dan sneller verplaatsen, meer energie,

    Vrees alleen een beetje voor het naar buiten gaan met 2.

    Goed te doen mn oudste is best zelfstandig en mini dat is gwn mini als ze gegeten heeft is ze blij
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  5. #230615
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Voor en nadelen afstrepen. Eerst informeren. Is er blijvende schade door de chemo en in hoeverrd wordt ze er ziek van? Vergroot het de kans dat de tumor verdeijnt etc.
    Je kan ook afwachten en kijken hoe de behandeling met bestraling aanslaat.

    Heftig ook weer met je vader. Moge Allah hem bijstaan en zn zonden vergeven voor deze beproeving.
    Ja indd denk dat ze willen wachten hoe dit aanslaat.
    Bij mn pa was het meteen ander verhaal. Genezing zou niet meer gebeuren. dus begrijp zn reactie dan wel. Maar alles ligt in de handen van Allah.
    Kunnen nog zo veel zeggen.
    Happiness is an inside job


  6. #230616
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    -

    Amien

    Hoe voelde het vandaag ff zonder tel.
    Happiness is an inside job


  7. #230617
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Goed te doen mn oudste is best zelfstandig en mini dat is gwn mini als ze gegeten heeft is ze blij
    Haha ja ik vind leeftijdsverschil van jouw meiden ook wel ideaal.
    Is ze al zindelijk? Dat zou helemaal mooi zijn.
    Happiness is an inside job


  8. #230618
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Haha ja ik vind leeftijdsverschil van jouw meiden ook wel ideaal.
    Is ze al zindelijk? Dat zou helemaal mooi zijn.
    Ja een jaar geleden al
    Super leuk indd ze is zon lieve zus ma sha allah niet normaal
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  9. #230619
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Hier gaat t zo: mama wordt boos op layla, en grote broer meteen ahh layla kom maar knuffellll niet huilen
    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  10. #230620
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Praline lijkt mij een hele moeilijke beslissing, moge Allah jullie bijstaan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  11. #230621
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Olifantje ik ga er zeker wat mee doen met de wimperlifting mijn wimpers zijn zo mooi gekrult!! Net als of ik extensions heb. Maar moet zeggen heeft ook echt te maken met welke producten je gaat werken. Ik wil er nu in gaan investeren ik kan er voor kiezen om wat goedkopere producten te gebruiken maar het resultaat zal nooit zo goed zijn als het resultaat wat ik heb. En zo mooi geverfd ook, ook dat geeft verschil.

    Juno
    Heel apart hoe ik hier in terecht ben gekomen het beauty wereldje had het nooit echt verwacht van mijzelf maar ik ben er zo ingerold en ben dit keer ontzetten enthousiast over de lifting.


    Rita
    Rita hbiba ik ben niet meer zwanger heb een miskraam gehad qadr allah subhana wa ta ala maar alhamdulilah. Allah subhana wa ta ala neemt niks zonder er iets in de plaats te geven. Heb alhamdulilah heel veel goede dingen op mijn pad gekregen alhamdulilah.

    Hoe is het met jou en met de kinderen? Geen whatsapp meer?
    Zie dat je ook weer aan het werk/studie bent allah i 3awnek xxxxx


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Dikke knuffel toppertje. Moge Allah swt je hetgeen geven waar je naar verlangt. Inderdaad allah swt geeft en neemt en alles gebeurt met een rede!!
    Sorry schat heb niks vernomen erover,was er 6 weken uit en heb dus wat gemist. Wat stom.heb t 2 keer zelf gevraagd me excuses.
    Top jjij bent ook een beauty dus je past in dat wereld helemaal. Volg hetgeen wat je wilt bereiken.

    Jawel alleen ben me simkaart kwijt geraakt op vakantie dus heel wat nummers kwijt. Ap me eens?

    Jaa ben weer met een doel bezig elhamdullilaaah gaat goed met de kindjes ook. Hoe gaat het met je kleine knapperd?


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  12. #230622
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Eindelijk ik plof op de bank: heb gestofzuigd,keuken schoongemaakt. Kleding voor morgen klaar gelegd straks alleen broodtrommels klaar zetten insha Allah. En verder kindje nummer 1 slaapt en nu wilt mevrouwtje nummer 2 eerst boekje slapen. Kennen jullie dat mama's ? Tijd rekken ze3ma interessant boekjes verzamelen allemaal..


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  13. #230623
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Hier gaat t zo: mama wordt boos op layla, en grote broer meteen ahh layla kom maar knuffellll niet huilen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Te liwf ma sha allah hier slapen ze allebei rust in de tent

    Heb vandaag na 11 maanden hier wonend pas nieuwe gordijnen voor mn woonkamer besteld twijfelde gwn te lang

    En mn woonkamer heeft immidels ook alweer een andere kleur
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  14. #230624
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Te liwf ma sha allah hier slapen ze allebei rust in de tent

    Heb vandaag na 11 maanden hier wonend pas nieuwe gordijnen voor mn woonkamer besteld twijfelde gwn te lang

    En mn woonkamer heeft immidels ook alweer een andere kleur
    Hier hebben we ook nog alleen vitrage na meer dan een jaar nu..

    Hier ook rust sinds 7u heerlijk

    Ja welke kleur? Ik wil hierna behang aangezien de muren niet gestuukt zijn..

  15. #230625
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Ohja mm zoontje mag zaterdag gelukkig echt afzwemmen ja

    Ik wil een leuke taart maken maar geen inspiratie.. Iemand een leuk idee?