MVC Lid

Reacties
    4.588
    16-09-2013

Dit ons weekmenu voor komende week, ik probeer minimaal 1x in de week vis hierin te verwerken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    4.588
    16-09-2013

Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Kijk op Asos. Daar hebben ze altijd wel leuke jurkjes voor kleine gelegenheden.
    Ohw dankjwel nog nooit gekeken op die site shoukran. Hoe is het verder met jou

MVC Lid

Reacties
    869
    29-06-2017

vraagje tussendoor welke salontafel zouden jullie nemen

deze (nadeel zijn de hoeken voor kinderen / voordeel is dat hij ideaal is van grootte)

of deze (nadeel is dat deze tafel dan weer best klein is / voordeel is dat hij geen hoeken heeft)

of deze (nadeel is dat deze dan weer zonder poefjes is wat erg handig voor de kinderen / voordeel is dat deze best goedkoop is, 50 euro)

Toi et moi jusqu'à la muerte.

Avenida Chamal《L

Reacties
    7.066
    01-03-2016

Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ja klopt, zo kijk ik ook vaak bij andere... koken en bakken is inderdaad niks meer, bij kookmutsjes zie ik alleen maar zoet langs komen... echt jammer.
    ik heb moeilijke eters vooral mijn oudste en dochter.
    mijn man en jongste eten bijna alles.

ja met meel etc alleen dan zonder vermecelli. dat word namelijk paperig bij het opwarmen.
    kleine moeite om het toe te voegen tijdens het opwarmen van de harira
    Ja klopt ziie niks nieuws voorbij komen. Oké met eid zie je vlees .
    Wil zelf insha Allah mrouzia/tahliya maken love:.

Ik heb dat met me jongste juist. 1 week geleden ongeveer was hij zelfs uitgedroogd en moest hij opgenomen worden. Dus probeer zoveel mogelijk soep temaken voor m. Hij wilt bijna niks eten.
    Heerlijk is dat als ze alles eten. Alleen moet je weer voor de andere anders koken?

Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-03-2014

Oké moeders, graag advies.

Ik ben het zooooo zat. Mijn kind is nu 18 maanden, 1,5 jaar precies dus, en heeft nu wen verschrikkelijke 'fase' dat hij alles van zich af gooit. Expres. En vaak als hij boos is. Het wordt steeds erger en ik kan er steeds minder goed mee omgaan. Vooral als hij weer eens zijn beker in mijn bord eten gooit.

Wat hieraan te doen?! Hoe te handelen/reageren?

09-05-16 ♡

Reacties
    25.876
    08-02-2009

Probeer hem kalm te benaderen en steeds corrigeren en wel het goede laten zien hoe het moet!
    Je corrigeert een keer. Als hij het goed doet, dan laat je zien dat je heel trots op hem bent!

Als hij niet luistert , en gooit weer eens zijn beker , dan geef je het hem niet meer!! Je moet echt veel praten en uitleggen en blijven uitleggen en het goede laten zien...

Zo zou ik het doen..

Soms gooit mijn zoontje van 16 maanden zijn fles omdat hij dan niet wilt. Ik kijk hem dan serieus aan en zeg 'Adam , we gaan geen fles op te grond gooien! Pak jouw fles en leg het op tafel of geef het aan mama' .. als hij niet luistert dan zeg ik "Adam geef je fles aan mama nu" als hij het aan mij geeft dan neem ik zijn flesje en krijgt hij het niet meer.
    Trotse mama van mijn prinsje ♡♡

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-03-2014

Ja lhoceima, 2 maanden terug ging het idd op die manier en lukte dat ook. Nu is het volgende station genaderd: niet meer luisteren en alleen maar driften. Na 1000000x op een dag lief praten ben ik het zat aan het worden

09-05-16 ♡

Reacties
    25.876
    08-02-2009

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ja lhoceima, 2 maanden terug ging het idd op die manier en lukte dat ook. Nu is het volgende station genaderd: niet meer luisteren en alleen maar driften. Na 1000000x op een dag lief praten ben ik het zat aan het worden
    Hij is je aan het testen schat. Laat je niet kennen!! Juist als jij agressief tegen hem gaat doen dan is hij blij want dat wilt hij juist veroorzaken een boze moeder Haha. Het zijn echt stouterds!

Als hij aan het jammeren is gewoon negeren en je eigen ding doen. En als hij dingen van zich afgooit. Dan niets meer geven totdat hij wel gewoon normaal kan eten en drinken..

Je hoeft ook niet lief te praten op dat moment. Maar pak hem beet en kijk hem serieus in de ogen aan en vertel wat niet mag!!

MVC Lid

Reacties
    4.588
    16-09-2013

Mijn zoontje heeft ook iets nieuws sinds 2 dagen gewoon gillen keihard gillen en dan wegrennen !! Geef hem continue straf dat lijkt maar voor even te werken en leg hem ook continue uit dat schreeuwen niet mag. Allah i saberna ou saffi

MVC Lid

Reacties
    4.588
    16-09-2013

Dames zit er een kiko in Utrecht ?

Freyaa

Reacties
    5.046
    15-08-2008

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Oké moeders, graag advies.

Ik ben het zooooo zat. Mijn kind is nu 18 maanden, 1,5 jaar precies dus, en heeft nu wen verschrikkelijke 'fase' dat hij alles van zich af gooit. Expres. En vaak als hij boos is. Het wordt steeds erger en ik kan er steeds minder goed mee omgaan. Vooral als hij weer eens zijn beker in mijn bord eten gooit.

Wat hieraan te doen?! Hoe te handelen/reageren?
    Gewoon afpakken dan en niet meer geven. Layla was ook zo, nu wat minder.

09-05-16 ♡

Reacties
    25.876
    08-02-2009

Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Mijn zoontje heeft ook iets nieuws sinds 2 dagen gewoon gillen keihard gillen en dan wegrennen !! Geef hem continue straf dat lijkt maar voor even te werken en leg hem ook continue uit dat schreeuwen niet mag. Allah i saberna ou saffi

Haha dat gillen doet mijn zoontje ook soms. Ik geef er niet eens aandacht aan. Want als je er wat van zegt dan gaan ze juist meer gillen..

Gewoon geen aandacht aan geven doen alsof je hem niet hoort en hij gaat het minder doen

MVC Lid

Reacties
    4.588
    16-09-2013

Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Haha dat gillen doet mijn zoontje ook soms. Ik geef er niet eens aandacht aan. Want als je er wat van zegt dan gaan ze juist meer gillen..

Gewoon geen aandacht aan geven doen alsof je hem niet hoort en hij gaat het minder doen
    Vreselijk gewoon Omg om doof van te worden !!! Ik ben daar heel slecht in ergens geen aandacht aan geven

MVC Lid

Reacties
    18.318
    29-06-2013

Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Jouw poppetje groeit hard he alweer 5 maanden. Voor je het weet eerste verjaardag! Allahouma baarik.
    Wil je in de toekomst nog kinderen of twee genoeg ?

Ja maar mijn liefje slaapt nu en ik geniet ff van mijn rust! Geen hoofdpijn meer Alhamdulillaah.
    Haha ja alweer bijna 5 maandjes genza lekker aan de fruit en groenten kleine bolletje

Willen in sha allah nog 1 een derde en dan gaat de boel op slot in sha allah

Hier ook 7 uur stilte in huis heerlijk
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

MVC Lid

Reacties
    44.438
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Dames zit er een kiko in Utrecht ?

Ja buiten meid, bij KFC daar
    Happiness is an inside job