1. #230206
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Over food gesproken

    Iemand n idee wat ik mee kan nemen naar werk? Heb genoeg van broodjes beleg en ei ,dat is wat ze hebben in de kantine.

  2. #230207
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door Walnoot33 Bekijk reactie
    Over food gesproken

    Iemand n idee wat ik mee kan nemen naar werk? Heb genoeg van broodjes beleg en ei ,dat is wat ze hebben in de kantine.
    Salades! Ik heb toevallig nu een salade mee van rijst, mais, tonijn etc. Voor morgen ga ik een bulgur salade maken.
    Je kunt ook andere salades maken: gewoon een simpele sla, komkommer, tomaat etc salade. Of een kikkererwten salade.

    En ik heb vandaag ook nog meergranen crackers mee (die grote, die per 3 verpakt zijn) en roomkaas met kruiden om erop te smeren.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  3. #230208
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Dames heb harira wat kan ik makkelijk bij maken zonder temara? Ben kapot.
    quesedillas maak ik altijd als ik geen zin heb met soep erbij. Super snel klaar
    kids vinden het ook heerlijk, layla noemt het pizza

  4. #230209
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Ik haal meestal een bak kwark uit de AH voor ik naar werk ga, of skyr
    of wasa crackers die dunne

  5. #230210
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Bedankt voor t meedenken dames , salades of hommos dip lijkt me wel wat tesliem.

  6. #230211
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    freyaa, skyr met wat .

  7. #230212
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Walnoot33 Bekijk reactie
    freyaa, skyr met wat .
    ik neem meestal een handje noten mee, en heb hier eenn zakje rozijnen staan doe ik er soms in.
    en dan soms fruit bijvoorbeeld

    maar je hebt ook met een smaakje vanille etc die eet ik gewoon alleen op

  8. #230213
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Heeft iemand van jullie schoenen van filling pieces? Lopen ze fijn?
    Heb het dan over die low mondo ripple versie
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  9. #230214
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Salaam aleikum iedereen, een goedemorgen.

    Een late reactie dus toewensen heeft ook geen zin. Ik hoop dat jullie alleen een leuke l3aid hebben gehad rondom jullie dierbaren.

    Vakantie over and out. Dagelijkse routine is terug begonnen.

    Is iedereen hier terug massaal aanwezig?

    Mijn leven staat een beetje op zijn kop. Een aantal beslissingen die ik moet nemen, wat dringende zaken afwerken en toch niet aan begin.

    @ Asfoureh, jij vroeg om Spanje hoe het daar is/was na de aanslagen? Ik moet eerlijk bekennen heb er geen enkele verandering in gezien. Ik heb nog nooit een nare voorval gehad in Spanje, van het noorden tot het zuiden.

    Spanje is vind ik een land waar je als moslimzijnde nog een goed leven kunt hebben gezien de normen en waarden die zij hoog houden.

    @ Nisrinneke, ik had een heel betoog over de vakantie en met name Marokko maar laten we dat achterwege houden. Ik vind het zo spijtig dat Marokkanen helaas niet vooruit komen, zowel in Marokko als buiten Marokko.

    Ik begin meer en meer te denken diegene die er net zo over denken zitten hier hihi.

    Kna3a is er niet, tawaqal 3la Allah, insanieja, rahmaa...allemaal nergens te vinden.

    Marokko zorgt bij mij juist voor een zware druk en daardoor vrees ik dat meer en meer Marokkaanse moehajierien Marokko gaan haten en zo hun band verliezen met het vaderland.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    We missed you here. Moge Allah swt jou begeleiden naar de juiste keuze voor je deen en dunya, Ameen. Over Spanje: Sorry zus, maar dat anti-moslimsentiment is duidelijk te voelen en te horen. Jij bent denk ik niet zichtbaar moslim (hijaab etc), dan ligt dat sws anders dan de hijbaab- en baarddragende, met alle respect overigens he..


    @ Praline: Jij hebt echt mega geluk gehad dan...sjeessss
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  10. #230215
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Heeft iemand van jullie schoenen van filling pieces? Lopen ze fijn?
    Heb het dan over die low mondo ripple versie
    Jaaaa [emoji7] lopen heerlijk!

  11. #230216
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    We missed you here. Moge Allah swt jou begeleiden naar de juiste keuze voor je deen en dunya, Ameen. Over Spanje: Sorry zus, maar dat anti-moslimsentiment is duidelijk te voelen en te horen. Jij bent denk ik niet zichtbaar moslim (hijaab etc), dan ligt dat sws anders dan de hijbaab- en baarddragende, met alle respect overigens he..


    @ Praline: Jij hebt echt mega geluk gehad dan...sjeessss
    Ja echt wel! Weer geluk! Raak altijd dingen op de meest bizare plekken kwijt en vind ze altijd terug.
    Happiness is an inside job


  12. #230217
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Dames heb harira wat kan ik makkelijk bij maken zonder temara? Ben kapot.
    Een bladerdeeg hapje worstenbroodjes misschien


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #230218
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Jaaaa [emoji7] lopen heerlijk!
    Ah top! Ik vind ze echt mooi.
    Welke kleur heb je?
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  14. #230219
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    Hahah mohim da is de gedachte mischien denken we er straks anders over weer but i dont know
    O fijn! Die van mij toevallig vandaag juist niet om 4 uur werd ze wakker dacht whaaaaat
    Weet je dat ik steeds de neiging heb om jou te vragen naar je zwangerschap..terwijl je dochtertje alweer 5 maanden is allahuma baarik.
    Time flies plus ik ben mdoweg soms

  15. #230220
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    @Olifantje allah sehel hliek en chokran voor je reactie.

    @Frey blond is leuk maar het bijhouden is wat anders. Vind het nieteens veel verschillen van je eigen haarkleur of heb ik dat mis?

    @Praline, jouw phone heeft een beschermengel. Kifes rit op het dak van een auto overleven lol.