MVC Lid

Reacties
    4.997
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Over zindelijkheid gesproken. Ik denk dat de mijne eraan toe is...maar ik heb geen zin om eraan te beginnen!

Hij heeft idd eeder een keertje onder de douche een nr 2 gedaan. Haha was zooo grappig hoe hij ging hurken. Hahahahahaha ik lach me nog dood als ik eraan denk. Net zo'n kindje van bled zo op het veld, omdat er geen indoor toilet is. Meskin zo grappig.
    Maar nog beter, sinds baby er is moet hij wel eens met mij mee het toilet in. Ja heel stom maar enige manier dat ik zeker weet dat hij niet aan of op zijn zusje gaat zitten. Hij heeft dus afgekeken wat er op het toilet gebeurd. Daarvoor had hij geen weet waar het voor diende. Nu wilde hij zelf een paar dagen terug op het toilet gaan zitten. Ik heb zijn luier uitgetrokken en hem op het toilet gezet, niks niet bang ofzo, en gezegd doe maar plassie. En ja hoor, hij perst met alle kracht een paar druppels eruit en eist daarna een stuk toiletpapier [emoji38]
    Ik zweer het, te grappig om te zien!
    Hahahahaha zo grappig . De grappigste periode begint ook echt rond de 2 jaar he.
    Ik moet ook echt vaak lachen om mijn dochter. Ik was net aan t douchen en mijn man was aan t bidden en zij vond nagellak dus ze deed opeens stiekem .. Toen hij ta7iyat deed ging ze mee draaien aan zn vinger en zei saali saali.. ze3ma goed zo bid maar verder zodat ik mijn ding kan doen. Toen hij klaar was zei ze.. mchi mchi n3as mchi

En als ik haar op de wc pot zet zegt ze zo.. mchi mchi choeb ebab.. ze3ma ze wil privacy

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    2.834
    26-03-2014

dilara! Wat een stiekemerd heb je daar! Zoo grappig! Allahigeleeha.
    Ik begin idd nu vaker grappige dingen te zien bij mijn zoontje ipv erger-momenten. Ik ben zo benieuwd wat 2 jaar brengt.

MVC Lid

Reacties
    4.997
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    [emoji38] dilara! Wat een stiekemerd heb je daar! Zoo grappig! Allahigeleeha.
    Ik begin idd nu vaker grappige dingen te zien bij mijn zoontje ipv erger-momenten. Ik ben zo benieuwd wat 2 jaar brengt.
    Ja hoe meer die gaat leren praten hoe grappiger t wordt hahahah
    Die van mij is wat dat betreft in volle bloei

nooit geweest

Reacties
    22.824
    22-06-2003

Amien op al jullie ad3ieja lieve dames.

Sneeuwt het al wat bij jullie?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    4.997
    25-10-2015

Juno hier wel maar heel dunne natte sneeuw

nooit geweest

Reacties
    22.824
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Juno hier wel maar heel dunne natte sneeuw

Hier was wat van dat poedersneeuw...maar stelt ook hier niks voor.
    Was code geel afgekondigd en drama bla bla...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    4.997
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hier was wat van dat poedersneeuw...maar stelt ook hier niks voor.
    Was code geel afgekondigd en drama bla bla...
    Beter toch.. ik ben niet zo voor sneeuw. Doe maar droog.. En warm.. En zon.. En bloemetjes

MVC Lid

Reacties
    6.464
    21-05-2013

Eindelijk die red velvettaart van multivlaai gevonden. Was daar al een tijdje benieuwd naar. Wat een teleurstelling echt nietttt lekker.

Had gelukkig nog een stuk Oreo genomen. Die smaakte wat beter.

nooit geweest

Reacties
    22.824
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Eindelijk die red velvettaart van multivlaai gevonden. Was daar al een tijdje benieuwd naar. Wat een teleurstelling echt nietttt lekker.

Wat een teleurstelling dan...

Ik ben ook soort van teleurgesteld ..of eigenlijk boos...ik heb een boek uit en ben boos om het eind. Teleurgesteld om wat het hoofdpersonage doet.
    Moest maar weer eens naar de psych...[emoji18]

Dilara...hier ligt een fijn laagje poeder...ja beter de lente maar.

-- Kahlil Gibran

山羊

Reacties
    10.773
    07-05-2014

Red velvet is toch alleen de kleur en structuur die de naam geeft, waar smaakt het eigenlijk naar..gewoon cake met kleurstof?
    Nog nooit op nee.

Welk boek heb je gelezen Juno?

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    10.773
    07-05-2014

Hier geen sneeuw, wel freezing cold..laat de lente maar komen hoor, ben echt niet gemaakt voor de kou.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

nooit geweest

Reacties
    22.824
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Red velvet is toch alleen de kleur en structuur die de naam geeft, waar smaakt het eigenlijk naar..gewoon cake met kleurstof?
    Nog nooit op nee.

Welk boek heb je gelezen Juno?
    Ja dat denk ik ook altijd....heisa om kleurstof...of we moeten het mis hebben....

De erfenis van Eszter van Sandor Marai.
    Ik ga gewoin nog eens lezen...heb vast wat gemist.

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    4.997
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Wat een teleurstelling dan...

Ik ben ook soort van teleurgesteld ..of eigenlijk boos...ik heb een boek uit en ben boos om het eind. Teleurgesteld om wat het hoofdpersonage doet.
    Moest maar weer eens naar de psych...[emoji18]

Dilara...hier ligt een fijn laagje poeder...ja beter de lente maar.
    Ah zowe

Nee hier lijkt t gewoon b7al t heeft geregend .

MVC Lid

Reacties
    12.431
    02-11-2003

Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie

Iets in mij zegt morgen wordt mijn dag...en ga ik red velvet eten.

Heb je die nog liggen of toch opgegeten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

MVC Lid

Reacties
    12.431
    02-11-2003

Met de trein reizen is toch fijn...in gezelschap van een goed boek en...

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol