1. #31
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    QUOTE=Sara0;126758182]ik ben echt niet van alles moet perfect etc maar wel als je het erg hebt als ik het heel licht had dan zou ik schijt hebben idd. maar n niet in mijn geval[/QUOTE]

    Khair. Jammer
    Het is hoe je geschapen bent. Vecht tegen het zogenaamde schoonheidsideaal.

    So what dat je gezegend bent veel haargroei. Koester het

  2. #32
    Ruw en ongeslepen

    Reacties
    3.818
    15-02-2007

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie

    Khair. Jammer
    Het is hoe je geschapen bent. Vecht tegen het zogenaamde schoonheidsideaal.

    So what dat je gezegend bent veel haargroei. Koester het
    Koester het
    Jij hebt een haar fetisj. Ik ben wel benieuwd:
    Hoeveel haar moet een vrouw hebben voor je het erg vind? Je moet Pakistaanse vrouwen opzoeken. Ik heb bij 2 gezien en die zijn echt extreem overbehaard. Zelfs een man heb ik nog nooit zo gezien. Was gewoon zwart zwart haar en lang Je gaat me toch niet vertellen dat je dat mooi vind?
    Zelfs bij een man is dat niet eens mooi

    Diamonds are girl's best friend



  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Diamantje_20 Bekijk reactie
    Koester het
    Jij hebt een haar fetisj. Ik ben wel benieuwd:
    Hoeveel haar moet een vrouw hebben voor je het erg vind? Je moet Pakistaanse vrouwen opzoeken. Ik heb bij 2 gezien en die zijn echt extreem overbehaard. Zelfs een man heb ik nog nooit zo gezien. Was gewoon zwart zwart haar en lang Je gaat me toch niet vertellen dat je dat mooi vind?
    Zelfs bij een man is dat niet eens mooi
    Ik heb wel een beeld van wat je bedoelt en ik vind dat mooi ja

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Is het zo vreemd dat ik lichaamshaar mooi en als aantrekkelijk beschouw ?

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    5.979
    21-12-2011

    Ik heb ooit ergens gelezen dat ontharen een negatief effect kan hebben op de psychische gesteldheid. Dat verklaart een hoop.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Toevallig_ Bekijk reactie
    Ik heb ooit ergens gelezen dat ontharen een negatief effect kan hebben op de psychische gesteldheid. Dat verklaart een hoop.
    Kan je verder uitleggen ?

  7. #37
    La3roebia!

    Reacties
    17.125
    03-02-2012

    Ik haat lichaamshaar.

  8. #38
    Ruw en ongeslepen

    Reacties
    3.818
    15-02-2007

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Is het zo vreemd dat ik lichaamshaar mooi en als aantrekkelijk beschouw ?
    Ja dat is vreemd. Dat je geen moeite hebt met wat (dons)haartjes..ala... Maar dat je zegt hoe meer hoe beter is een beetje

    Diamonds are girl's best friend



  9. #39
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Ik heb wel een beeld van wat je bedoelt en ik vind dat mooi ja
    Serieus geen enkele vrouw is hier safe. Zelfs als je overbehaard bent wordt er hier nog naar je gezocht. Dacht alles al gelezen te hebben..Not.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    It's what I enjoy en ik heb gewoon een uitgesproken mening.
    ik hou van lichaamshaar

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door JDM Bekijk reactie
    Dames. Het is oke im als vrouw haar op je lichaam te hebben. Of het nou je benen armen buik rug borst of waar dan ook is. Er is niks vies of onvrouwelijks aan. Door het schoonheidsideaal word het nu als dat beschouwd maar dat is niks anders dan kapitalisme. Love yourself and your body(hair). End the war on body hair.

    Lichaamshaar laten groeien is als jezelf een kado geven. 1.Het geld dat je bespaart op het weghalen en de pijn. 2.Het werkt als een filter voor personen die je tijd niet waard zijn. Als iemand zo vies ervan is dat diegene jou als persoon niet ziet maar alleen het haar dan is diegene waarschijnlijk je tijd niet waard. Ze gaan zeer waarschijnlijk problemen hebben met je manier van denken en je ideologie. So if someone gives you shit omdat je lichaamshaar het. Zeg dan tegen jezelf. Alhamdoelillah

    Sommige vrouwen kunnen echt mashaAllah mooie lichaamshaargroei hebben. Waarom zoveel tijd pijn en moeite om die mooie volgroeide beenharen of armharen of die mooie verticale streep op je buik weg te halen. Koester het. It's beauty
    Hoe denken anderen hierover ?

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Schaam je nirt voor je lichaamshaar dames. En the war on body hair. Het is jouw lichaam jouw regels

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.614
    01-10-2009

    Wayoooooooo is dit dezelfde gozer die hier al 23 andere topics over heeft geweid?

    Dude, het is glashelder dat je een fetish hebt voor behaarde vrouwen en er zal vast wel een of andere forum voor je zijn met rare vogels die dezelfde fetish met je delen.

    Vrouwen die de wildgroei de vrije loop laten gaan...?
    God never promised you days without pain
    Laughter without sarrow,sun without rain
    But he did promised strenght for you everyday

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    Citaat Geplaatst door Minta. Bekijk reactie
    Wayoooooooo is dit dezelfde gozer die hier al 23 andere topics over heeft geweid?

    Dude, het is glashelder dat je een fetish hebt voor behaarde vrouwen en er zal vast wel een of andere forum voor je zijn met rare vogels die dezelfde fetish met je delen.

    Vrouwen die de wildgroei de vrije loop laten gaan...?
    Rust lieverd. Ik doe niemand kwaad toch ?

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    764
    11-08-2014

    You shouldn't have to feel ashamed of your body hair ladies.
    Fight against the social construct of beauty. Be whoever you want to be. It's your body and your rules !!!