1. #121
    Aitwayagerth ♡

    Reacties
    5.328
    17-11-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Af en toe een dagje wat minder hoort erbij!

    Ochtend; halfvolle melk met notenmix
    2keer warm gegeten vandaag! Lunch gestoomde aardappelen en wortel en sate stokje
    avond; friet met ketchup
    water; maar 1 liter
    t; between reep.

    niet helemaal correct, morgen weer een dag in sha Allah

    xx

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    Citaat Geplaatst door Misz-Riffiaaa Bekijk reactie
    Af en toe een dagje wat minder hoort erbij!

    Ochtend; halfvolle melk met notenmix
    2keer warm gegeten vandaag! Lunch gestoomde aardappelen en wortel en sate stokje
    avond; friet met ketchup
    water; maar 1 liter
    t; between reep.

    niet helemaal correct, morgen weer een dag in sha Allah

    xx
    ik wil ook graag middag warm eten maar dat lukt me niet word erg laat wakker. soms pas om 14:00.. ik slaap ook heeel laat ik kom gwn niet in slaap.
    werk jij? hoe doe je dat dan met warm eten. en wat is notenmix?

    xxxxxx

  3. #123
    Aitwayagerth ♡

    Reacties
    5.328
    17-11-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ligt aan me werktijden. Als ik tussen de middag aan het werk ben neem ik gewoon koude lunch. Salade of boterhammen..
    Noten en zadenmix ligt tussen de müsli in de supermarkt. Kan je eten door je melk of yoghurt..

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    Citaat Geplaatst door Misz-Riffiaaa Bekijk reactie
    Ligt aan me werktijden. Als ik tussen de middag aan het werk ben neem ik gewoon koude lunch. Salade of boterhammen..
    Noten en zadenmix ligt tussen de müsli in de supermarkt. Kan je eten door je melk of yoghurt..
    ooh oke thanks

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    vandaag was het voor mij: om 6:00 werd ik wakker nam 2 bruine boterhammen met pindakaas, en glas melk, daarna terug mijn bed in en heb net 2 boterhammen met worst gegeten en kop koffie, en een zoete melk broodje.

    straks water banaan, en ben uitgenodigd ik verwacht tajine met zoete aardappelen

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    ik was uitgenodigd maar het gaat niet door, dus ik moet nu kijken wat ik ga eten..
    heb nog geen idee..

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    het was vandaag een beetje brood met wat vlees(marmita) heel weinig daarna plotseling wezen wokken. heb daar ook niet veel gegeten.. wat vis 1 x gewokt en beetje salade en kop thee.. wel weinig voor onbeperkt wokken..

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    Vandaag was het voor mij, 1 krentenbol met kop koffie paar uur daarna broodje worst en glas melk avondeten broodje tonijn van la place
    Straks meer water drinken incha'Allaah.

  9. #129
    Aitwayagerth ♡

    Reacties
    5.328
    17-11-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Was 10kilo + afgevallen. Onderhand alles bijna aangekomen Wel weer een start gemaakt en 4kilo afgevallen
    Goooooo

  10. #130
    Aitwayagerth ♡

    Reacties
    5.328
    17-11-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Tooooo funny om dit terug te lezen