1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    sara's eet dagboek:)

    Assalaamoe 'aleykoem lady's!!

    Ik ga vanaf morgen hier bij houden wat ik allemaal eet. van ochtend tot avond
    er moeten bij mij nog heel wat kilo's af en door middel van deze topic wil ik er echt voor gaan!!

    Incha'Allaah!

    dus dames, voel jullie vrij om mee te doen

    begindatum: 28-01-2015

    Mijn streef gewicht: 60 kilo.


    moge Allah alle moeilijkheden voor ons vergemakkelijken. Ameen.

    liefs sara0

  2. #2
    INTJ

    Reacties
    4.111
    01-10-2013

    Hoeveel weeg je nu dan?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    Citaat Geplaatst door sarvia Bekijk reactie
    Hoeveel weeg je nu dan?
    ik schat 67 maar ben DENK ik de afgelopen paar weken aangekomen door extra medicijnen ik merk het wel.. dus ik zeg nu 70 kilo.
    ik wil me niet wegen nu..

  4. #4
    INTJ

    Reacties
    4.111
    01-10-2013

    Allah shafiek.

    Zijn die medicijnen dan tijdelijk?

    Ik heb nog wat zwangerschapskilootjes, denk dat die vanzelf wel verdwijnen, zo niet ook best. Ben momenteel 63.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    Citaat Geplaatst door sarvia Bekijk reactie
    Allah shafiek.

    Zijn die medicijnen dan tijdelijk?

    Ik heb nog wat zwangerschapskilootjes, denk dat die vanzelf wel verdwijnen, zo niet ook best. Ben momenteel 63.
    Allaahoema Ameen ik hoop op een gegeven moment dat ik ze niet meer hoef te nemen maar schat die kans heel klein, alles is mogelijk bij Allah! 63 is toch perfect!! hoe lang ben je? ik ben klein dus dan zieje het heel snel..

  6. #6
    INTJ

    Reacties
    4.111
    01-10-2013

    Citaat Geplaatst door Sara0 Bekijk reactie
    Allaahoema Ameen ik hoop op een gegeven moment dat ik ze niet meer hoef te nemen maar schat die kans heel klein, alles is mogelijk bij Allah! 63 is toch perfect!! hoe lang ben je? ik ben klein dus dan zieje het heel snel..
    Dat is waar. Zelf slik ik thyrax voor de rest van mn leven. Ben sinds jaren weer aan de pil, dus kijken wat dit weer met mn lichaam doet.

    Ik ben iets van 1.67

  7. #7
    (L)

    Reacties
    4.554
    30-01-2011

    Ik hou het tog niet vol

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    Citaat Geplaatst door sarvia Bekijk reactie
    Dat is waar. Zelf slik ik thyrax voor de rest van mn leven. Ben sinds jaren weer aan de pil, dus kijken wat dit weer met mn lichaam doet.

    Ik ben iets van 1.67
    dat is toch hartstikke goed voor jou lengte!! thyrax.. ik herken de naam vaagjes, voor wat is het?
    waarom overweeg je niet de spiraal? lijkt me handiger dan de pil constant.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    Citaat Geplaatst door krullie2011 Bekijk reactie
    Ik hou het tog niet vol

    nee lieverd jij kan het ook ligt eraan of je de juiste rust heb om het vol te kunnen houden, en of je het echt graag WILT.
    ik heb zovaak ervaren dat je je verstand echt op 0 moet zetten om het t ekunnen bereiken. niet denken maar doen!

  10. #10
    INTJ

    Reacties
    4.111
    01-10-2013

    Citaat Geplaatst door Sara0 Bekijk reactie
    dat is toch hartstikke goed voor jou lengte!! thyrax.. ik herken de naam vaagjes, voor wat is het?
    waarom overweeg je niet de spiraal? lijkt me handiger dan de pil constant.
    Thyrax is voor mn schildklier.

    Spiraal vind ik ook maar eng. Is het niet zo dat het een embryo afstoot?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    Citaat Geplaatst door sarvia Bekijk reactie
    Thyrax is voor mn schildklier.

    Spiraal vind ik ook maar eng. Is het niet zo dat het een embryo afstoot?
    ooh juist mijn mama heeft die ook. de schildklier van mn moeder werkt heeel langzaam daardoor komt ze gewoon snel aan terwijl ze weinig eet subhanAllaah.

    over de spiraal weet ik echt de werking niet ik heb vriendinnen die het ideaal vinden! ook zijn er wat dames die ik ken er door toch zwanger geraakt..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.192
    20-09-2014

    voor mij was het een late ontbijt ik heb eenbruin groot pistolet met mnarokaanse worst op en een kop koffie!

    straks nog een banaan, en water tussen door.

    avond: pasta met champion broccoli en creme freche ojaa en kipfilet natuurlijk.

    Hayakoem Allaah!

  13. #13
    Zwarthartige.

    Reacties
    7.678
    29-03-2012

    Citaat Geplaatst door sarvia Bekijk reactie
    Thyrax is voor mn schildklier.

    Spiraal vind ik ook maar eng. Is het niet zo dat het een embryo afstoot?
    Gebruik ik ook. Heb een te snel werkende schildklier. Hij is echt groter aan het worden in mijn keel. Ik had laatst een behandeling maar die is niet geslaagd. Ik moet over 2 maanden weer.

    Anders wordt het een operatiee want heb veel last met slikken en drinken. Hoe is het bij jou? Ben ie vaak chagrijnig erdoor? Of merk je niks door de medicijnen. Hoeveel mg slik ke per xag?
    Heppie.

  14. #14
    Zwarthartige.

    Reacties
    7.678
    29-03-2012

    Ontbijt; geroosterd brood met olijfolie
    Tussendoor: suikerwafel met flesje water

    Lunch; 50 gram melkchocolade met hazelnoot, 400 gram griekze yoghurt met nootjes.

    Tips voor mij? Wat kan ik hier veranderen?
    Heppie.

  15. #15
    Zwarthartige.

    Reacties
    7.678
    29-03-2012

    Ik weeg 59 kilo en ben 1.60. Ik wil een platte buik. Afvallem hoeft niet. Ik ga minder vet proberen te eten, buikspieroefeningen en hardlopen.

    Ben heel erg lui, eet graag. Dus wordt moeilkjk.
    Heppie.