1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    21
    22-11-2014

    Genieten van de sex, ik vind het jammer

    Dat er zoveel mensen zijn die niet zo erg van de sex genieten, ik geniet er zo erg van uren lang ben ik in de wolken en kunnen wij genieten van elke aanraking alle standjes we maken elkaar gek, en helaas hoor ik veel vriendinnen om mij heen met mindere verhalen terwijl ik denk als je vent jou njet llaat genieten zoals et hoort dat erg jammer is want dan heb je nog niet door wat echte sex is.

    ik hou van sex, tenminste met mijn vent en je miet je beidde ook 100 procent laten gaat en durven laten gaan, vooral als je van elkaar houdt os het geweldig.

    Als we een paar dagen geen sex hebben gehad is et vuurwerk en dat gevoel is heerlijk.

    Mensen hoe zit dat bij jullie ?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.368
    08-04-2013

    Citaat Geplaatst door Fessia2 Bekijk reactie
    Dat er zoveel mensen zijn die niet zo erg van de sex genieten, ik geniet er zo erg van uren lang ben ik in de wolken en kunnen wij genieten van elke aanraking alle standjes we maken elkaar gek, en helaas hoor ik veel vriendinnen om mij heen met mindere verhalen terwijl ik denk als je vent jou njet llaat genieten zoals et hoort dat erg jammer is want dan heb je nog niet door wat echte sex is.

    ik hou van sex, tenminste met mijn vent en je miet je beidde ook 100 procent laten gaat en durven laten gaan, vooral als je van elkaar houdt os het geweldig.

    Als we een paar dagen geen sex hebben gehad is et vuurwerk en dat gevoel is onbeschrijfelijk.

    Mensen hoe zit dat bij jullie ?
    komt omdat ze een marokkaanse vriend hebben

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    318
    16-06-2008

    Citaat Geplaatst door Fessia2 Bekijk reactie
    Dat er zoveel mensen zijn die niet zo erg van de sex genieten, ik geniet er zo erg van uren lang ben ik in de wolken en kunnen wij genieten van elke aanraking alle standjes we maken elkaar gek, en helaas hoor ik veel vriendinnen om mij heen met mindere verhalen terwijl ik denk als je vent jou njet llaat genieten zoals et hoort dat erg jammer is want dan heb je nog niet door wat echte sex is.

    ik hou van sex, tenminste met mijn vent en je miet je beidde ook 100 procent laten gaat en durven laten gaan, vooral als je van elkaar houdt os het geweldig.

    Als we een paar dagen geen sex hebben gehad is et vuurwerk en dat gevoel is heerlijk.

    Mensen hoe zit dat bij jullie ?
    iK KAN ZELFS niet 1 dag zonder SEX , Laat staan paar dagen !!!!
    Adam

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21
    22-11-2014

    Citaat Geplaatst door abdellaoui1 Bekijk reactie
    iK KAN ZELFS niet 1 dag zonder SEX , Laat staan paar dagen !!!!
    Soms gebeurt dat. Erft allerlei redenen.

  5. #5
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Bij mij precies hetzelfde Ts. Vooral als we weer kunnen na mijn menstruatie. Zware vuurwerk haha. Ligt ook aan je partner wat die belangrijk vindt. Mijn man vindt mijn genot belangrijker dan eigen genot.

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door bella_zina Bekijk reactie
    Bij mij precies hetzelfde Ts. Vooral als we weer kunnen na mijn menstruatie. Zware vuurwerk haha. Ligt ook aan je partner wat die belangrijk vindt. Mijn man vindt mijn genot belangrijker dan eigen genot.
    Na 7 jaar nog vuurwerk? Waauw!
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  7. #7
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Na 7 jaar nog vuurwerk? Waauw!
    Ken je alleen het tegenovergestelde?
    Ken mensen die nog langer getrouwd zijn en waar het ook nog steeds vuurwerk is.

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door bella_zina Bekijk reactie
    Ken je alleen het tegenovergestelde?
    Ken mensen die nog langer getrouwd zijn en waar het ook nog steeds vuurwerk is.
    Wollahila ik ken alleen het tegenovergestelde, die sleur waarin ze zitten. Ik wil dat helemaal niet joh! Brengt me stuipen op het lijf!
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    318
    16-06-2008

    Citaat Geplaatst door bella_zina Bekijk reactie
    Ken je alleen het tegenovergestelde?
    Ken mensen die nog langer getrouwd zijn en waar het ook nog steeds vuurwerk is.
    Heb medelijden met die man meskien, 7 jaar lang zelfde K.T is geen pan
    Adam

  10. #10
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Wollahila ik ken alleen het tegenovergestelde, die sleur waarin ze zitten. Ik wil dat helemaal niet joh! Brengt me stuipen op het lijf!
    Je hebt het altijd zelf in de hand vind ik.
    Begint het saai te worden, gelijk het probleem aanpakken ipv blind doorgaan

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar

  11. #11
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door abdellaoui1 Bekijk reactie
    Heb medelijden met die man meskien, 7 jaar lang zelfde K.T is geen pan
    Hij hoeft je medelijden niet. Hij is geheel vrijwillig mijn man geworden en blijft geheel vrijwillig bij mij

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    318
    16-06-2008

    Citaat Geplaatst door bella_zina Bekijk reactie
    Hij hoeft je medelijden niet. Hij is geheel vrijwillig mijn man geworden en blijft geheel vrijwillig bij mij
    Farhana m3a rasek ....zo te zien
    Adam

  13. #13
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Farashati Bekijk reactie
    je bent nota bene GETROUWD en je praat met andere mannen hier
    niet alleen dat je praat zelfs openlijk over seks wat niet toegestaan is

    je zou maar zo'n moeder hebben als kind, dat kind gaat echt zich SCHAMEN!!!
    Van wie is dit niet toegestaan? Ben jij mijn baas?
    Helemaal kieriewiet

    Kinderen zijn ontstaan door seks.

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar

  14. #14
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Farashati Bekijk reactie
    oh ik zie het al wacht!!
    ben je überhaupt wel een moslimvrouw??
    Wat zie je al? Het licht? Hahaha
    Wat heeft religie ermee te maken?

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar

  15. #15
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Farashati Bekijk reactie
    ik dacht dat je het wel wist voor een volwassene vrouw

    natuurlijk mag je genieten maar je dient daar niet over te praten want dat mag niet in ons geloof
    en je mag absoluut je bedgeheimen niet doorvertellen dat blijft slechts tussen jou en je echtgenoot

    het is streng verboden dat je dat even weet je kunt het altijd aan een imam of geleerde vragen, je dient schaamte te hebben!!
    Nogmaals wat heeft religie ermee te maken?
    En ik ben geen moslima.

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar