1. #61
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Het is maar dat ik niet weer hoe Haha heb het geprobeerd maar lukte niet. Iemand die het me wil leren?
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Dat waren eens goude tijden. Shaab old Skool, ik mis het wel en ook de tijden van vroeger.
    Offline

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    691
    21-02-2005

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Het is maar dat ik niet weer hoe Haha heb het geprobeerd maar lukte niet. Iemand die het me wil leren?
    als jouw topic een bepaalde aantal posts bereikt heeft kan je niet verwijderen.

    Dus topics die viral gaan, daar kom.je niet van af haha

    Je kan de beheerder vragen.

    Denk alleen dat de beheerder gaat zeggen: het is een mooie archief die ik graag wil houden
    Loves Sam

  4. #64
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door -BraHim- Bekijk reactie
    als jouw topic een bepaalde aantal posts bereikt heeft kan je niet verwijderen.

    Dus topics die viral gaan, daar kom.je niet van af haha

    Je kan de beheerder vragen.

    Denk alleen dat de beheerder gaat zeggen: het is een mooie archief die ik graag wil houden
    So je hebt er verstand van macha Allah. Haha oké maar goed om te weten voor toekomstige topics
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    691
    21-02-2005

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    So je hebt er verstand van macha Allah. Haha oké maar goed om te weten voor toekomstige topics
    Haha schouderklopje voor mezelf yek
    Kifash? Je gaat dus niks meer plaatsen. Zonde
    Loves Sam

  6. #66
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Vast wel....vooral in deze
    Corona tijden dan ga je topics openen
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    691
    21-02-2005

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Vast wel....vooral in deze
    Corona tijden dan ga je topics openen
    Je zou verwachten dat m.nl in deze "crisis" weer tot bloei zou komen, maar het staat vrijwel stil. Op een paar topics na die het vrijwel altijd goed doen.
    Loves Sam

  8. #68
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Nee joh, facebook enz is nu meer in trek.

    Bedacht me net weer een onderweg naar Marokko herinnering. Wie moest ook van zijn vader vast de boot in terwijl de rest allemaal nog beneden was om vast in die rij te gaan staan om de auto papieren en paspoorten te laten “tba3”
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    691
    21-02-2005

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Nee joh, facebook enz is nu meer in trek.

    Bedacht me net weer een onderweg naar Marokko herinnering. Wie moest ook van zijn vader vast de boot in terwijl de rest allemaal nog beneden was om vast in die rij te gaan staan om de auto papieren en paspoorten te laten “tba3”
    Ik sta nog steeds versteld van mezelf dat ik geen facebooker ben

    Alhoewel het wel vanzeldsprekend is, ik hoef ik persoonlijk te zijn op het net. Behalve als ik voor iemand bewust of onbewust uitzondering maak.

    Wat haat ik die paspoort tbe3 momenten
    Loves Sam

  10. #70
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Inderdaad was geweldig! Dit jaar zouden wij ook met de auto gaan maar zmar covid heeft roet in het eten gegooid..

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    1
    16-04-2020

    hahahaha ik ben van 2001 en ik maak het nog steeds mee.

  12. #72
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    /

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    122
    13-03-2016

    Wij zijn nooit met een busje gegaan, maar wel vaak met de auto. Omg geweldig die tijden ik krijg gelijk flashbacks.

    De één wil voluit liggen, de ander moet 7ashek naar het toilet net nadat we al waren gestopt, terwijl je vader nog zo had gewaarschuwd dat wie moest gaan op dat moment moest gaan, chips die al op is terwijl je nog maar net de grens van België over bent.


  14. #74
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Emmell Bekijk reactie
    Oeh dat waren nog eens tijden. De oversteek met de boot vond ik altijd het leukst. Memories
    Oversteek vond ik het ergste! alles was altijd zo druk en alles smaakte zoutig. Wc altijd vol of smerig. Ik heb echt nog nooit een keer meegemaakt dat dat ik dacht, wow! Deze boot is geweldig! Een keer namen we de boot naar Nador. Had ik eindelijk een plekje op het dek kunnen bemachtigen omdat het binnen vol zat. Ging ik zitten PLONSSS heel me achterwerk nat! Spons van de spoel zat onder water!!

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  15. #75
    ...

    Reacties
    289
    04-12-2008

    Citaat Geplaatst door okselhaar Bekijk reactie
    Ik ga die traditie vasthouden a mattie. Ik ga later busje kopen zonder airco. Mijn kinderen gaan gwn hetzelfde voelen als moi.
    .
    Ik doe mee, yallah zid