1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    477
    02-01-2007

    Citaat Geplaatst door Lifestyle2014 Bekijk reactie
    Hhhh
    En dan wel een echte GTI he, Gordijnen Trekhaak Imperiaal
    en kleine ventilatortje erbij in de hoek

  2. #32
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    [IMG]PNG-afbeelding (.png)[/IMG]
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  3. #33
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-01-2015

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Deze jeugd zal dit niet meer meemaken, echt zonde
    Ik ga hier gewoon mee door als ik een eigen gezin heb

  5. #35
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Eippaa Bekijk reactie
    Ik ga hier gewoon mee door als ik een eigen gezin heb
    Insch'Allah als vrouwlief ook akkoord gaat

    Maar dan nog is niet hetzelfde, onderweg zul je nauwelijk nog busjes tegenkomen.

    Mooie oude tijden
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.534
    30-11-2011

    Citaat Geplaatst door okselhaar Bekijk reactie
    Ik ga die traditie vasthouden a mattie. Ik ga later busje kopen zonder airco. Mijn kinderen gaan gwn hetzelfde voelen als moi.
    Ja en vooral je okselhaar laten staan!
    "Enjoy the little things in life, for one day you'll look back and realize they were the big things"

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    heb nooit gedacht dat ik die tijd zou missen,gruwelijk stresserend en dit 3 dagen lang.
    we kwamen als verrotte tomaten eruit beter gezegd rollend vielen we 1 voor en 1 uit zodra we aankomen en mijn vader de zijdeur open zwierde.

  8. #38
    Live, Laugh, Loveā™”

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door vaderhartje Bekijk reactie
    heb nooit gedacht dat ik die tijd zou missen,gruwelijk stresserend en dit 3 dagen lang.
    we kwamen als verrotte tomaten eruit beter gezegd rollend vielen we 1 voor en 1 uit zodra we aankomen en mijn vader de zijdeur open zwierde.

    Geweldig!

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-01-2015

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    Insch'Allah als vrouwlief ook akkoord gaat

    Maar dan nog is niet hetzelfde, onderweg zul je nauwelijk nog busjes tegenkomen.

    Mooie oude tijden
    Klopt, toen ik op de basisschool zat kwam ik een klasgenoot tegen op een tankstation in zuid-frankrijk.
    Ziekelijk

  10. #40
    Taking over!

    Reacties
    5.769
    03-12-2012

    Heb dan ook tegen me man gezegd om dit jaar samen met de auto naar Noord-Irak gaan met familie

    Die tijden toen we nog thuis woonde en we met de auto gingen. Mis ze zo erg!!!!
    Ja. Nee. Weet ik veel.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    6.800
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Gaatjouniksaan Bekijk reactie
    Heb dan ook tegen me man gezegd om dit jaar samen met de auto naar Noord-Irak gaan met familie

    Die tijden toen we nog thuis woonde en we met de auto gingen. Mis ze zo erg!!!!
    Noord irak??????

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.723
    12-10-2011

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie

    Geweldig!
    toen niet echt niet maar als ik er terug aan denk heerlijk,dat was het waard al vochten we bij elke stop pauze omdat we allemaal perse voorin wilde gaan zitten.
    dat was nog te doen mijn stoppen zijn een keer doorgeslagen in frankrijk om 4 u in de ochtend.
    toen mijn moeder me uit mijn diepe slaap wakker maakte voor charmilla te maken ik dacht echt dat ik het droomde.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.789
    17-01-2013

    Wij doen dit om het jaar nog steeds niet met een busje hihi
    maar de kids vinden het fantastisch !
    Wij gaan het ene jaar op vakantie met vliegtuig naar een andere bestemming dan Marokko en om het jaar Marokko met auto..

    ik vind het zelf zwaar maar ik heb er idd leuke herinneringen aan
    "Het leven is niet makkelijk maar Allah swt zal me helpen "
    Gebruikers horia en souad

  14. #44
    Alhamdoelillah

    Reacties
    81
    28-09-2014

    Ik ga nog elk jaar met me ouders en broertjes in de auto. En ook met andere familieleden. Heerlijk! Ouders die dan gaan slapen en wij met onze neefjes en nichtjes de 'wacht' houden ze3ma hahaha. Uiteindelijk zitten we in een kring elkaar enge verhalen te vertellen. Bij ons zit de sfeer er zeker nog in onderweg. Heb weer zin in aankomende zomer in shaa allah! [emoji7]

  15. #45
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door vaderhartje Bekijk reactie
    heb nooit gedacht dat ik die tijd zou missen,gruwelijk stresserend en dit 3 dagen lang.
    we kwamen als verrotte tomaten eruit beter gezegd rollend vielen we 1 voor en 1 uit zodra we aankomen en mijn vader de zijdeur open zwierde.
    hahah zoo herkenbaar
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her