1. #376
    MVC Lid

    Reacties
    376
    17-11-2012

    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Maar je moet je gezicht scheren, ik zie daar zo tegenop man. Ik kan dat gewoon niet!
    Ja ik weet heel goed hoe dat voelt ik had dat ook dacht never nooit dat ik mijn gezicht ga scheren. Maar als je eenmaal het resultaat ziet dan ben je echt gerust gesteld. Anders zou ik eerst beginnen met alleen je bovenlip en kijken hoe dat gaat. In het ergste geval mocht het niet uitpakken zoals je gedacht had (al betwijfel ik dat) kan je nog altijd harsen en dan zullen de dikkere haren ook weer dun worden. Eerlijk is eerlijk na de eerste keer laseren zie je meteen resultaat vervolgens na 2/3 behandelingen lijkt het weer erger te worden en dan raak je echt in paniek. Maar je geduld wordt echt beloond, je moet echt even doorbijten.

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Oké, ik ga me best doen. Ik g moed bij elkaar rapen.
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  3. #378
    MVC Lid

    Reacties
    180
    23-11-2014

    Ik heb het vandaag gedaan voor het eerst, benen, bikinilijn en oksels bij mijn vagina deed het pijn derest niet. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat aangezien 95% van het haar weg blijft. En het is zo gepiept gaat echt snel.

  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    54
    13-07-2015

    Waxen/Harsen bericht mij!

  5. #380
    EatClean, TrainDirty

    Reacties
    3.335
    24-06-2009

    Citaat Geplaatst door Yassemien1 Bekijk reactie
    Ik heb het vandaag gedaan voor het eerst, benen, bikinilijn en oksels bij mijn vagina deed het pijn derest niet. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat aangezien 95% van het haar weg blijft. En het is zo gepiept gaat echt snel.
    doe je het zelf of laat je door iemand anders het doen?
    Do not only wish for it, work for it ♥ Small changes can make a BIG difference ♥

    ♥ ♥ Verzamelhoekje van allerlei lekkere recepten ♥ ♥

  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    376
    17-11-2012

    Citaat Geplaatst door Yassemien1 Bekijk reactie
    Ik heb het vandaag gedaan voor het eerst, benen, bikinilijn en oksels bij mijn vagina deed het pijn derest niet. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat aangezien 95% van het haar weg blijft. En het is zo gepiept gaat echt snel.
    Ik wil ook mijn benen hier na gaan doen in sha Allah! Lijkt me heerlijk nooit meer je benen scheren

  7. #382
    MVC Lid

    Reacties
    180
    23-11-2014

    Citaat Geplaatst door Fashiondesigner Bekijk reactie
    doe je het zelf of laat je door iemand anders het doen?
    Nee ik laat het doen om de 6 weken x

  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    180
    23-11-2014

    Citaat Geplaatst door Bruid2be Bekijk reactie
    Ik wil ook mijn benen hier na gaan doen in sha Allah! Lijkt me heerlijk nooit meer je benen scheren
    Ideal toch ben daar zo lax in

  9. #384
    MVC Lid

    Reacties
    1.586
    17-11-2011

    Salaam aleikoem, ik wil graag mijn hele lichaam laten laseren. Zijn er meiden die dit ook hebben gedaan?
    Is het mogelijk dat alle lichaamsdelen gelijktijdig worden gelaserd? En wat is ongeveer de periode die erover heen gaat voordat je klaar bent?

    Shoukran!

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    4
    20-11-2015

    HairFree Laserclinic
    Nieuw in Utrecht!!!
    Wilt u af van steeds terugkerende ongewenste haargroei?
    Wij bieden u de effectieve oplossing hiervoor.
    100% Pijnloos en Definitieve ontharing gegarandeerd bij HairFree Laserclinic !
    Bekijk nu onze prijzen op onze facebookpagina: HairFree Laserclinic
    Website vanaf 22-11-2015 online www.hairfreelaserclinic.nl
    Openingsactie: Okselpakket met 6 behandelingen voor €99,- ipv €300,-
    Heemstedelaan 163
    3523KE Utrecht
    0307851091
    Gratis Parkeren!!!