1. #271
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door Bruid2be Bekijk reactie
    Goedemorgen dames, de topic is wel heel stil aan het worden....even een update van mijn kant.
    Het is nu ongeveer 2,5 week geleden sinds ik mijn eerste laserbehandeling heb gehad en dames ik merk nu al ECHT verschil. De meeste haren zijn inmiddels uitgevallen en mijn gezicht is echt clean geworden Alhamdulilah. WAS IK HIER MAAR VEEEEEEL EERDER MEE BEGONNEN!!!!!
    Hamdoulillah! Wat fijn om te horen.

    Bij mij is het vandaag precies een maand geleden en ik heb gisteren voor het eerst wat haartjes op mijn bovenlip geschoren. De rest van mijn gezicht nog geen haartje gezien! Heb volgende week mn tweede afspraak. Ben zooooooooo tevreden hamdoulillah!

  2. #272
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Mijn gezicht durf ik niet, straks krijg ik pigment verkleuring door die laser. Ben ik nog verder van huis.
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  3. #273
    MVC Lid

    Reacties
    376
    17-11-2012

    Citaat Geplaatst door Anoniem1993 Bekijk reactie
    Mijn gezicht durf ik niet, straks krijg ik pigment verkleuring door die laser. Ben ik nog verder van huis.
    Schat als je echt last hebt van de haartjes in je gezicht dan zou ik het echt doen hoor, je moet je gezicht gewoon beschermen met een factor 50 dan komt het wel goed hoor
    Hier in Nederland schijnt de zon toch bijna nooit hihi. En je kan gewoon op vakantie, alleen moet je 6 weken voor je op vakantie gaat stoppen met laseren.

  4. #274
    MVC Lid

    Reacties
    376
    17-11-2012

    Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    Hamdoulillah! Wat fijn om te horen.

    Bij mij is het vandaag precies een maand geleden en ik heb gisteren voor het eerst wat haartjes op mijn bovenlip geschoren. De rest van mijn gezicht nog geen haartje gezien! Heb volgende week mn tweede afspraak. Ben zooooooooo tevreden hamdoulillah!
    Goed om te horen lieverd, de tijd vliegt voorbij. Aan het begin keek ik er zooo tegenop om te scheren en nu 2,5 week na de behandeling denk ik het was het allemaal waard. Liever vier weken scheren dan elke keer moeten epileren, harsen etc...kost allemaal zo veel tijd
    Ik wist ook niet dat je na de eerste behandeling al resultaat ziet joh. Ik wil nu eigenlijk ook beginnen met me oksels en maybe benen. Ga jij nog wat anders doen?

  5. #275
    MVC Lid

    Reacties
    169
    15-02-2015

    Waar laseren jullie?
    31.10.2009

  6. #276
    MVC Lid

    Reacties
    376
    17-11-2012

    Citaat Geplaatst door HappilyTaken Bekijk reactie
    Waar laseren jullie?
    Gezicht, ben jij al bezig of heb je plannen om te beginnen met laseren?

  7. #277
    MVC Lid

    Reacties
    20
    06-01-2015

    Dames wat is heg verschil tussen ipl en lasere ? Ben hier niet zo bekent mee

  8. #278
    MVC Lid

    Reacties
    169
    15-02-2015

    Citaat Geplaatst door Bruid2be Bekijk reactie
    Gezicht, ben jij al bezig of heb je plannen om te beginnen met laseren?
    Nee, bedoelde waar laseren jullie schat. Welk salon?
    Nee gezicht heb ik sowieso geen haar alhamdoulilah en als ik dat wel zou hebben zou ik gezicht niet laseren, vind ik te eng..

    Wil mijn onderbenen, oksels en schaamstreek laseren maar twijfel waar.. Wil wel echt resultaat, ben het harsen/waxen een beetje beu
    31.10.2009

  9. #279
    MVC Lid

    Reacties
    20
    06-01-2015

    Kan iemand antwoors op me vraag geven?

  10. #280
    MVC Lid

    Reacties
    376
    17-11-2012

    Citaat Geplaatst door Samiiraaa1988 Bekijk reactie
    Kan iemand antwoors op me vraag geven?
    Het verschil tussen permanent ontharen met Laser en IPL

    Laser staat voor Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation. IPL staat voor Intense Pulsed Light. Zowel bij Laser als bij IPL ontharen wordt er gebruik gemaakt van selectieve foto-thermolyse. Dit betekent dat er lichtenergie wordt omgezet om haarzakjes kapot te maken, zodat er geen haar meer uit kan groeien. Er is echter wel een verschil tussen de twee methodes.

    Bij laser wordt er gebruik gemaakt van licht van één golflengte (één kleur). Bij IPL gebruikt men verschillende licht golflengtes (meerdere kleuren). De enige overeenkomst tussen Laser en IPL ontharen is dat bij beiden het haarzakje wordt beschadigd. De laser zendt echter een dunne, sterke straal door de huid. En dat terwijl bij IPL het apparaat de lichtenergie met golven (gepulseerd) afgeeft.
    Laser ontharen IPL ontharen
    Werkwijze

    De Laser zendt één krachtige energiestraal van één golflengte/kleur. Hierdoor gaat er geen licht verloren, en is de behandeling uiterst effectief.

    Het licht bij IPL wordt uitgezonden in meerdere golflengtes (kleuren), net zoals bij een gewone lamp. Het licht is dus veel minder sterk dan bij Laser, waardoor de haarzakjes minder goed vernietigd worden.
    Behandeltijd

    https://idealbody.nl/blog/permanent-...n-ipl-en-laser

  11. #281
    MVC Lid

    Reacties
    376
    17-11-2012

    Citaat Geplaatst door HappilyTaken Bekijk reactie
    Nee, bedoelde waar laseren jullie schat. Welk salon?
    Nee gezicht heb ik sowieso geen haar alhamdoulilah en als ik dat wel zou hebben zou ik gezicht niet laseren, vind ik te eng..

    Wil mijn onderbenen, oksels en schaamstreek laseren maar twijfel waar.. Wil wel echt resultaat, ben het harsen/waxen een beetje beu
    Ik laser bij Sorti in Amsterdam, goeie salon zeker een aanrader! Gelukkig heb je geen last van haargroei in je gezicht, het valt overigens reuze mee hoor.
    Ik wil nu ook me oksels en benen gaan doen....schaamstreek dat lijkt me pas eng en pijnlijk

  12. #282
    Elhamdoulillah ♥

    Reacties
    54
    22-10-2007

    Ik ben nu bezig met mijn bovenlip en voorhoofd. ik wil nog heel graag beginnen met bikinilijn... maar durf niet
    We have created you in pairs 78:8

  13. #283
    Te lang

    Reacties
    1.215
    17-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Dames even een vraagje waarom mag je bij Sorti niet laseren als je menstrueert?

    Heb het nooit eerder gehoord.
    'Ya muqalib al qoloeb thabit qalbi 3a'la deenek'<3

  14. #284
    MVC Lid

    Reacties
    33
    26-01-2015

    Omdat je huid dan gevoeliger is, denk ik?

  15. #285
    Te lang

    Reacties
    1.215
    17-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Oxytocine Bekijk reactie
    Omdat je huid dan gevoeliger is, denk ik?

    Heb het vandaag nagevraagd het kan inderdaad gevoeliger en pijnlijker zijn.

    Heb er in ieder geval niks van gemerkt
    'Ya muqalib al qoloeb thabit qalbi 3a'la deenek'<3