1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    65
    19-12-2011

    40 weken

    Salam dames,

    wie van jullie is er ook op dit moment 40 weken zwanger?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    216
    02-09-2013

    38+1 vandaag . Hoe voel je je? Al wat tekenen.

  3. #3
    10jaar♥

    Reacties
    129
    10-02-2014

    Spannend dames!! Het is bijna zover geniet ervan

  4. #4
    ...........

    Reacties
    480
    14-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    39+4 maar is me eerste kindje dus zal waarschijnlijk overtijd gaan

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    65
    19-12-2011

    Citaat Geplaatst door AarjazInoe Bekijk reactie
    38+1 vandaag . Hoe voel je je? Al wat tekenen.
    ja valse tekenen lijkt het wel af en toe, elke keer denk ik dat het gaat gebeuren maar helaas, dagelijks in de avond buikkrampen meer niet en voor de rest voelt het soms alsof ik niet meer zwanger ben, gek he

    en jij gebeurt er bij jou al wat?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    65
    19-12-2011

    Citaat Geplaatst door cajma_tetouania Bekijk reactie
    39+4 maar is me eerste kindje dus zal waarschijnlijk overtijd gaan
    ik was juist bij mijn eerste en tweede precies tien dagen eerder dan tijd dus hoopte daar stiekem nu ook op maar zo zie je maar elke zwangerschap is weer anders

    en hoe voel jij je

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    65
    19-12-2011

    Citaat Geplaatst door WhatagreatDay Bekijk reactie
    Spannend dames!! Het is bijna zover geniet ervan
    pff hou op het is niet meer alleen spannend maar zenuwslopend ondanks na al twee zwangerschappen haha
    het wachten op het moment is frusterend

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    216
    02-09-2013

    Citaat Geplaatst door warda27 Bekijk reactie
    ja valse tekenen lijkt het wel af en toe, elke keer denk ik dat het gaat gebeuren maar helaas, dagelijks in de avond buikkrampen meer niet en voor de rest voelt het soms alsof ik niet meer zwanger ben, gek he

    en jij gebeurt er bij jou al wat?
    Nee ik voel nu niks helaas. Voor mij ook de eerste en de vk zei reken er maar op dat het na de 40w komt. Ach hoe later de baby komt hoe langer verlof ik heb bedenk ik me dan maar haha. Afgezien dat ik mijn grote lichaam beu ben omdat niks meer past en vaak moet plassen /harde buiken snachts gaat het hamdoelilah goed. Ik hb nog een hoop te doen in huis.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    216
    02-09-2013

    InshaAllah snel de start van ern natuurlijke bevalling.

  10. #10
    ...........

    Reacties
    480
    14-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door warda27 Bekijk reactie
    ik was juist bij mijn eerste en tweede precies tien dagen eerder dan tijd dus hoopte daar stiekem nu ook op maar zo zie je maar elke zwangerschap is weer anders

    en hoe voel jij je
    Moe uitgeput kan nauwelijks lopen erge last van me bekken aan een kant wil ik ervan aan de andere kant ben ik bang voor de bevalling

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    65
    19-12-2011

    Citaat Geplaatst door AarjazInoe Bekijk reactie
    Nee ik voel nu niks helaas. Voor mij ook de eerste en de vk zei reken er maar op dat het na de 40w komt. Ach hoe later de baby komt hoe langer verlof ik heb bedenk ik me dan maar haha. Afgezien dat ik mijn grote lichaam beu ben omdat niks meer past en vaak moet plassen /harde buiken snachts gaat het hamdoelilah goed. Ik hb nog een hoop te doen in huis.
    geloof me als heb je alles in huis gedaan blijft je hoofd zeggen dat je van alles nog hebt te doen hahah
    dat vaak plassen heb ik ook vaak in de nacht echt heel irritant en soms kan ik het niet meer inhouden
    ik wil weer eens lekker slapen op me rug en buik ben moe van 1 houding dat weer pijn aan me benen geeft haha maar ja ondanks alles blij dat we dragers zijn en we krijgen er wat moois voor terug inchaallah en geloof me zodra je baby op je krijgt is echt alle pijn weg

  12. #12
    10jaar♥

    Reacties
    129
    10-02-2014

    Citaat Geplaatst door warda27 Bekijk reactie
    pff hou op het is niet meer alleen spannend maar zenuwslopend ondanks na al twee zwangerschappen haha
    het wachten op het moment is frusterend
    Haha, hoe waren je andere twee bevallingen?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.806
    04-05-2009

    Bevallen lijkt me super eng, als ik eraan denk...

  14. #14
    Law student

    Reacties
    2.118
    08-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Vraagje: gaat je zwangerschapsverlof pas in op het moment dat je bevallen bent? Buiten de 4 of 6 zwangerschapsweken verlof vooraf he. Want in totaal heb je recht op 16 weken.

  15. #15
    Law student

    Reacties
    2.118
    08-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Wakfa sahla trouwens voor de zwangeren! In sha Allah een voorspoedige bevalling, hier nog 10 weken te gaan.