1. #6646
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door SlovesI Bekijk reactie
    camera? Heb je een soort kijkoperatie gehad?
    Ne dat zou ik al helemaal niet durven maar gewoon die echo vind het geen fijn gevoel word dan automatisch gespannen en daar door raak ik gestrest. Dus even loslaten en dan zie ik het wel.

  2. #6647
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Salam lieve meiden, wat fijn om weer wat van jullie te horen. In cha allah zal een ieder van jullie met de wens om moeder te worden snel zwanger raken.

    @verzet ik ben zoals golden zei onlangs bevallen alhamdullilah.

    @dreamless spannende tijd voor jou. Slaapt je kleine al goed door?

    @slovesl ik gun het moederschap jou echt met mn hele hart en bewonder je kracht. Je bent zo sterk macha allah.

    @golden hoe is het met jou?

    @mercedes wat gaat het snel je zit alweer bijna op de helft. Zijn de medische voorzieningen qua zwangerschap ook goed daar in marokko? Ik bedoel mis je niks en zijn de echo's ook zoals hier?

    @kristalsteentje vaak hoor je dat vrouwen zwanger raken tussen die behandelingen door. Ik kan me voorstellen dat iui enorm veel van je vraagt. Goed dat je een pauze hebt ingelast als het even te zwaar is. In cha allah zal je geduld snel worden beloont.

  3. #6648
    MVC Lid

    Reacties
    32
    31-03-2016

    Hier eindelijk zwanger na jaren...
    Dokters hebben me jaren gezegd ‘ je wordt niet zwanger zonder medicatie’
    Heb zware pcos ...
    Gister getest voelde me vreemd en misselijk
    En zwanger ... zonder medicatie !!!!

  4. #6649
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Bekeerling2016 Bekijk reactie
    Hier eindelijk zwanger na jaren...
    Dokters hebben me jaren gezegd ‘ je wordt niet zwanger zonder medicatie’
    Heb zware pcos ...
    Gister getest voelde me vreemd en misselijk
    En zwanger ... zonder medicatie !!!!

    Gefeliciteerd hoe lang was je bezig?

  5. #6650
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Salam lieve meiden, wat fijn om weer wat van jullie te horen. In cha allah zal een ieder van jullie met de wens om moeder te worden snel zwanger raken.

    @verzet ik ben zoals golden zei onlangs bevallen alhamdullilah.

    @dreamless spannende tijd voor jou. Slaapt je kleine al goed door?

    @slovesl ik gun het moederschap jou echt met mn hele hart en bewonder je kracht. Je bent zo sterk macha allah.

    @golden hoe is het met jou?

    @mercedes wat gaat het snel je zit alweer bijna op de helft. Zijn de medische voorzieningen qua zwangerschap ook goed daar in marokko? Ik bedoel mis je niks en zijn de echo's ook zoals hier?

    @kristalsteentje vaak hoor je dat vrouwen zwanger raken tussen die behandelingen door. Ik kan me voorstellen dat iui enorm veel van je vraagt. Goed dat je een pauze hebt ingelast als het even te zwaar is. In cha allah zal je geduld snel worden beloont.
    Amien lieve simpel! Dankjewel schat. Ik heb maar 1 keer gedaan maar ben te gespannen ben geen ziekenhuis fan haha maar even loslaten is wel goed te veel mee bezig zijn is niet goed. Wie weet insha'allaah. Allaah is met de geduldigen Xxx

  6. #6651
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Bekeerling2016 Bekijk reactie
    Hier eindelijk zwanger na jaren...
    Dokters hebben me jaren gezegd ‘ je wordt niet zwanger zonder medicatie’
    Heb zware pcos ...
    Gister getest voelde me vreemd en misselijk
    En zwanger ... zonder medicatie !!!!
    Suoer goed nieuws zuster!! Daarom moet je de hoop niet opgeven!! Alhamdoelilah en van harte gefeliciteerd!!! Hoe kang wss je bezig en hoe deed je niet mee bezig zijn?

  7. #6652
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door SlovesI Bekijk reactie
    hey meid, wat lief dat je naar ons vraagt. Bij mij nog steeds nix, ben er ook niet mee bezig. Hoe gaat het met jou?
    Met mij gaat het goed elhamdoulilah. Jammer dat het bij jullie niet gelukt is nog Ben je bijgekomen in je vakantie? Wil je binnenkort weer beginnen met dr medische molen?

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Ooh er ging wat mis ziee ik hihi maar wilden zeggen heel lief van jou golden* nadoria jij hebt mij altijd geholpen met tips! Ik ben jou daar altijd dankbaar voor!! Ik ben ook nog niet zwanger, ik mocht beginnen met iui zonder hormonen maar ik had 1 keer gedaan en was gedoe met die eendenbek en camera hou er niet van dat ik daar door gespannen raak en alles moeizaam verloopt. Ben daarna niet meer terug gekomen wil het proberen los te laten en zo niet dan weer terug. Maar nu even genieten alles is almaktab alhamdoelilah.
    Heey kristalsteentje, heel erg graag gedaan hoor!♡
    Ah, tis even naar maar je moet je proberen te ontspannen op dat moment, dan gaat het wat gemakkelijker. Ik weet makkelijker gezegd dan gedaan maar denk aan wat anders op dat moment en laat je man je ondersteunen.

    InshaAllah mogen jullie het meemaken meiden, gun het jullie van harte! Gair inshaAllah.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  8. #6653
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Simpel van harte gefeliciteerd ! Mabrouk en Allah ie sleh.
    Hoe gaat het met je? en met je kindje?

    Bekeerling van harte gefeliciteerd. InshaAllah een voldragen zwangerschap
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  9. #6654
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Met mij gaat het goed elhamdoulilah. Jammer dat het bij jullie niet gelukt is nog Ben je bijgekomen in je vakantie? Wil je binnenkort weer beginnen met dr medische molen?


    Heey kristalsteentje, heel erg graag gedaan hoor!♡
    Ah, tis even naar maar je moet je proberen te ontspannen op dat moment, dan gaat het wat gemakkelijker. Ik weet makkelijker gezegd dan gedaan maar denk aan wat anders op dat moment en laat je man je ondersteunen.

    InshaAllah mogen jullie het meemaken meiden, gun het jullie van harte! Gair inshaAllah.
    Salaam schat, jaa klopt ik vind het ook vervelend hoor maar dat gespannenheid gaat vanzelf echt irritant haha dnakjewel je hebt geljjk proberen wat anders denken en is ook zo het is makkelijker gezegt dan gedaan haha begin was ik ook te gespannen van de echo en dat was toen ook gelukt. Insha'allaah zal allaah mij en de andere zusters verblijden. Wel fijn dat deze topic nog leeft haha echt lang geleden denk 2 jaar nu toch gelukkg zijn er ook wel zwangeren vrouwen we hebben allemaal wel iets aan gehad op deze topic. Vind het ook wel fijn om te kijken naar dit forum en jullie te spreken kijken hoe het gaat, gelukkig gaat het goed met je!

  10. #6655
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Simpel, gefeliciteerd !!! Wat gaat de tijd toch snel!
    Golden Nadoria, ja me baby is nu net een dreumes geworden, en alhamdoelilah slaapt ze ook door. Eigenlijk heeft ze altijd wel doorgeslapen behalve als ze ziek was maar dat hoort erbij.

    Verzet; ja, ik wil het toch maar gehad hebben! Ik zit nu toch in de luiers, het zal vast zwaar zijn met een tweede maar ook die tijd gaat voorbij.

    Momenteel zit ik op het wachtbamkje

  11. #6656
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Dreamless dat kan best als jij je goed bij voelt. Je kindje is al 1, zie in mn omgeving veel die dan een 2e nemen. Dan is je kindje al bijna 2 of al 2. Ligt eraan hoelang het duurt dat je zwanger raakt natuurlijk. InshaAllah wordt je verblijdt binnenkort met een zwangerschap

  12. #6657
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Kristalsteentje deze topic is van 2015
    dus alweer 3 jaar in januari! Tijd vliegt voorbij soebhanalah.

    Aangezien het spontaan niet is gelukt zou ik toch verder gaan met de medische molen. InshaAllah heb je dan meer kans en werkt het voor jou. Denk ook hoe vaker je zo een echo krijgt des te beter het gaat. Denk gewoon aan andere dingen. Gair inshaAllah.

  13. #6658
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Golden nadoria, ja idd dan is ze alweer twee Inshallah afhankelijk van Wnr ik zwanger raak Inshallah,
    En jij? Volgens mij is jou zoontje ook al bijna 2 of nog niet? Wil jij al voor een tweede gaan?

  14. #6659
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    InshaAllah, Klopt helemaal!
    Nee ik niet

    Was jij diegene die een zware bevalling had? Volgens mij heb ik je verhaal nooit gelezen maar dat herinner ik mij wel dat je dat ooit zei en ook snel al kriebels had voor een 2e.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  15. #6660
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    InshaAllah, Klopt helemaal!
    Nee ik niet

    Was jij diegene die een zware bevalling had? Volgens mij heb ik je verhaal nooit gelezen maar dat herinner ik mij wel dat je dat ooit zei en ook snel al kriebels had voor een 2e.
    Klopt ja was behoorlijk pittig. Maar alhamdoelilah. Idd ik had al lang geleden die wens maar toch maar even gewacht. En nu vind ik het wel de tijd met de wil van Allah Inshallah.

    Ik zie ook dat sommige verblijd zijn en inmiddels zwanger zijn geraakt of al bevallen zijn, wat gaat de tijd toch snel!
    Sloveen is nog steeds bezig, vind het echt rot voor haar! Moge Allah haar gauw verblijden! Dit is een zware proef voor haar.