1. #6391
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ik vroeg er op t eind pas om iets tegen de pijn, maar ze gingen er overheen praten merkte ik achteraf.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  2. #6392
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ik vroeg er op t eind pas om iets tegen de pijn, maar ze gingen er overheen praten merkte ik achteraf.
    Klopt merkte ik laatst ook
    Of ze komen niet terug of niet snel genoeg
    Doen alsof ze het druk hebben ofZoiets.. iets klopt niet aan hun gedrag
    Bleef gewoon op die knop drukken gewoon opeisen
    Betaal genoeg eigen risico kom op zeg


    Normaal zijn mijn bevallingen goed en vlot gelopen
    Goede snelle service wat pijn bestrijding betreft
    Ben wel weer als de dood voor die ruggenprik want die doet pijn
    Kreeg altijd zo spuitje om me suf te krijgen dan heb je totaal geen controle over je lichaam zorgt er echt voor dat je hol blijft zitten met je rug en niet recht weg trekt elke keer
    Word er ook zo huilerig van
    Oei herinner me alles weer

  3. #6393
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ja man toen ik om die ruggenprik ging schreeuwen was het echt een jarenplan voor ik m kreeg. Ik stuurde mn man elke keer om te zeuren. Duurde echt lang maar volgens mij hebben ze niet veel mensen in het ziekenhuis die zo een prik mogen geven. Maar echt als die ruggenprik eenmaal werkt oeff heerlijk. Op die monitor zag ik dat ik aan de lopende band weeen kreeg want ik werd ingeleid dus was extra blij met pijnstilling.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #6394
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik heb echt een hoge pijngrens als ik weer de bevallingen en ervaringen lees. Zou echt zo 100 bevallingen van mij overdoen. Ik vond de kraamweken zooooo vreselijk. Marteling. En hoe langer geleden het is en ik het me herinner, hoe vreselijker die kraamweken lijken. Hoop inshallah dat het nu beter zal zijn.

  5. #6395
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ik heb echt een hoge pijngrens als ik weer de bevallingen en ervaringen lees. Zou echt zo 100 bevallingen van mij overdoen. Ik vond de kraamweken zooooo vreselijk. Marteling. En hoe langer geleden het is en ik het me herinner, hoe vreselijker die kraamweken lijken. Hoop inshallah dat het nu beter zal zijn.
    Elke bevalling is anders meid. T kan zijn dat je gwn makkelijke bevallingen hebt meegemaakt. Ik heb ook echt een hoge pijngrens, maar die weeenstorm was na een paar uur niet te verdagen. Ondanks dat alles zonder pijnstilling gedaan
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  6. #6396
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Klopt merkte ik laatst ook
    Of ze komen niet terug of niet snel genoeg
    Doen alsof ze het druk hebben ofZoiets.. iets klopt niet aan hun gedrag
    Bleef gewoon op die knop drukken gewoon opeisen
    Betaal genoeg eigen risico kom op zeg


    Normaal zijn mijn bevallingen goed en vlot gelopen
    Goede snelle service wat pijn bestrijding betreft
    Ben wel weer als de dood voor die ruggenprik want die doet pijn
    Kreeg altijd zo spuitje om me suf te krijgen dan heb je totaal geen controle over je lichaam zorgt er echt voor dat je hol blijft zitten met je rug en niet recht weg trekt elke keer
    Word er ook zo huilerig van
    Oei herinner me alles weer

    Aaah komt goed meid!! Je bent t zo weer vergeten. Hoever ben je nu
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  7. #6397
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ja man toen ik om die ruggenprik ging schreeuwen was het echt een jarenplan voor ik m kreeg. Ik stuurde mn man elke keer om te zeuren. Duurde echt lang maar volgens mij hebben ze niet veel mensen in het ziekenhuis die zo een prik mogen geven. Maar echt als die ruggenprik eenmaal werkt oeff heerlijk. Op die monitor zag ik dat ik aan de lopende band weeen kreeg want ik werd ingeleid dus was extra blij met pijnstilling.
    Jaa denk t ook indd. Achteraf ben k wel blij dat ik geen pijnstilling heb gehad. Je kan later last krijgen van die ruggenprik.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  8. #6398
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Wie is er bezig met zwanger raken!!

    Ik dacht altijd dat ik het nooit zou kunnen zonder pijnstilling. Ik hoorde om me heen de horror verhalen en was op het ergste voorbereid maar het doet heel veel pijn en ik ben ingeleid dus toen het wat langer duurde met de ontsluiting dachten ze laten het hoger zetten en daarvoor kon ik ze niet verdragen maar elhamdolilah ik ben de pijn weer gelijk vergeten nadat dat ik mijn zoon in mijn armen had. Echter wat ik niet kan vergeten is de periode erna: wat een ellende met bv, aambeien constant, hechtingen die pijn bleven doen, huil Baby (achteraf met een reden bleek) etc Dat vond ik heel zwaar en duurde maanden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #6399
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb alles behalve een hoge pijngrens en was dus ook enorm bang voor de bevalling! Het was echt meegevallen. Ging pas naar het ziekenhuis met 8cm en dacht toen zit vast nu op de 4 cm ofzo drm belde ik toen pas. Heen weg ook nog zitten appe met mn zusje dat ze al te laat ginf zijn. Het ging ook heel vlot. Heb het dus ook zonder pijnbestrijding gedaan. Nooit durven denken!.
    De ene heeft ook gewoon moeilijkere bevalling dan een ander.

    Ik vraag me nu af of de 2de altijd veel vlotter en makkelijker gaat dan de 1ste?
    Happiness is an inside job


  10. #6400
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Mevrouwtischien, met de eerste bevalling had ik een weeënstorm maar duurde gelukkig maar een uur. Al met al een bevalling van 9u tot 12.30u.

    Met zoon duurde het 10 uur. Ook ingeleid, maar nu rugweeen. Ik moest steeds staan van de vk zodat zwaartekracht zou helpen met indalen, maar ik kon niet op mijn benen staan. Van rug gingen ze naar mijn benen.
    Van 8 tot 10 cm was het vreselijk. Heeft nog 3u geduurd.
    Met het persen heeft het hoofdje 3 weeën gestaan en moest ik wegpuffen, anders zou alles stuk gaan. Het is gelukt, had maar 5 hechtingen.

    En toch vond ik de kraamweek echt zoveel erger. Een ieder ervaart alles anders. Fysiek kan ik wel aan, maar de weken erna vol onzekerheid en slaaptekort.. Vreselijk.

  11. #6401
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Een horrorbevalling vind ik als er tangen en pompen en weet ik het erbij komen. Of veel bloedverlies. Of een baby die niet gelijk in orde is. Daar ben ik echt bang voor. Pijn maakt me gek genoeg niet uit.


    Overigens heb ik op de laatste 2 cm ook gezegd: het is te laat voor pijnstillend hè snik snik... Wilde toen wel hoor. Kreeg echter niks, wist het al.

  12. #6402
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    in sha Allah Integere

    Ik ben ergens wel blij

  13. #6403
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    ik bedoel dat we onderzocht worden misschien wat geruststelling

  14. #6404
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    ik bedoel dat we onderzocht worden misschien wat geruststelling
    Ja tuurlijk. Ik zou ook blij zijn Meid.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #6405
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Bevallingen verschillen gewoon zo erg subhanaAllah. Het is gewoon echt zo dat de ene vrouw weinig pijn heeft en de andere een hell van pijn meemaakt. Bij de 1 gaat het super snel maar met heel veel pijn en bij de andere gaat het heel langzaam maar is de pijn ook niet zo heftig in t begin (dit vertelde vk mij toen ik haar vroeg hoe de vrouwen het toch doen die er zooo lang over doen) Of juist wel al vanaf het begin heftige weeën. En iedere vrouw krijgt wat zij aan kan!! Alhamdulilah. Tijdens de bevalling bleef ik tegen de vk praten ik zei steeds tegen haar dat ik het zo erg vind voor de vrouwen die in arme landen wonen en het moeten doen met haast geen zorg en soms zelfs helemaal alleen ik bleef maar zeggen hoe erg ik dat vind nu ik zelf een bevalling mee maak. Kijk waar ik aan dacht terwijl ik zoveel pijn had haha. Vond de periode daarna persoonlijk erger door de hechtingen!!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡