1. #6721
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Sallaam zou ik ook info mogen over koude baarmoeder?

    @mvr ik heb tishien hoe is het bij jou?

    Bij mij een update. Heb mijn eerste ronde clomid 50mg achter de rug. Ik had een dominant eitje dat aan t groeien was en op dag 18 is ie waarschijnlijk gesprongen. Mijn baarmoederslijmvlies was ook 9 mm dus gewoon goed. Toen ben ik op dag 19 geprikt voor progesteron om te kijken of de eisprong heeft plaatsgevonden. Het was geen hoge score maar 11 zei ze en vanaf 14 is gewenst. Dus ja weet t ook niet. Ik zit nu op t wacht bankje moet dinsdag denk ik ongesteld worden of zwanger, maar doordat ze zei dat progesteron nie super hoog was, maar wel een eisprong heb ik er niet echt vertrouwen in. Wel mag ik nu 3 maanden zelf clomid thuis gebruiken, omdat t gwn aangeslagen heeft zei ze.

  2. #6722
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Hamdoulilah dat clomid wel bij jou aanslaat. Hormonen prikken vergt veel meer dan een pilletje innemen. Waarde van 11 is in mijn ogen wel goed hoor. Je hebt iig een goede eisprong gehad. Minimale waarde voor een eisprong is 3. En je progesteron kan ineeng stijgen dus het zegt niks over een eventuele zwangerschap. Misschien gaat t later nog omhoog. Dus daar kan je niks over zeggen. Inshallaah ben je zwanger en heb je over een weekje een positieve test in je handen! Inshallaah ya rab!! Dit traject vergt echt veel van je, ik weet het, maar het komt goed!

    Trouwens wel fijn dat je gwn thuis verder mag. Scheelt je veel Z-H bezoeken
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  3. #6723
    MVC Lid

    Reacties
    283
    10-12-2009

    Hey Kristalsteentje,
    Kan je mij ook een berichtje sturen met
    tips over wat je moet doen tegen een koude baarmoeder? Ik denk namelijk dat ik dit ook heb?

  4. #6724
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Mevr ik heb tishien hoe is het met jouw traject?

    Nog nieuws? Vorige maand ben ik gwn ongesteld geworden op dag 29 van mijn cyclus. En deze maand mocht ik dus alleen verder. Ik heb ovulatietesten gebruikt van clearblue en zaterdag was deze positief. Dus vanaf nu gewoon weer op het wacht bankje. Of over twee weken ongesteld of zwanger gair..

  5. #6725
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    He schat! Ik heb ook ongesteld geworden vorige maand. Zit ook op wachtbankje. Inmiddels 3 dpo. Dus moet nog 11 dagen wachten.heb vorige cyclus wel een vroege miskraam gehad. Was nog geen 4 weken. 3 weken en 2 dagen om precies te zijn
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  6. #6726
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Sallaam lieverd. Soubhanallah wat jammer van die miskraam, maar je kan t ook positief inzien je lichaam kan dus gwn weer zwanger worden snap je. Gair in sha Allah lieverd moge Allah soubhana wa ta3ala ons deze maand zegenen met een wondertje. Zondag of maandag de 14e is mijn nod. Volgens mij lopen we ongeveer gelijk qua cyclus. Spannend houd me op de hoogte.

  7. #6727
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Inshallaah ya rab!!!zal ik doen schat! Jij ook he
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  8. #6728
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ben ongesteld helaas
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  9. #6729
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Sallaam lieverd wat jammer. Gair in sha Allah! Ik snap precies hoe je je voelt. Die teleurstelling. Op hoeveelste dag ben je ongie geworden?

    Ik zit nu op dag 25 van me cyclus nog even afwachten. Moge Allah swt ons spoedig een gezond kindje schenken!!

  10. #6730
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ja vreselijk elke maand weer. Maargoed deze maand had ik echt een kort LF. Ik verwachtte zaterdag pas mijn nod en op zn vroegst vrijdag. Heel raar
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  11. #6731
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ja vreselijk elke maand weer. Maargoed deze maand had ik echt een kort LF. Ik verwachtte zaterdag pas mijn nod en op zn vroegst vrijdag. Heel raar
    Weet je dan zeker dat het menstruatie is en geen inestellingbloeding ofso?

  12. #6732
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Salaam meiden,

    Hoe gaat het met iedereen, jammer dat er oude leden stilletjes vertrokken zijn. De meeste waren toch begaan met elkaar. @slovesl hoe is het met jou? Mocht je het überhaupt lezen.

    Mevr tishien jammer dat je ongesteld bent geworden in cha allah mag je snel verblijd worden met een 2e wonder.

    @noor in cha allah geraak je snel zwanger.

    @kristalsteentje hoe is het met jou?

  13. #6733
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Neenee. Ik verlies echt veel bloed schat
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  14. #6734
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    ik Heb donderdag licht positief getest , onder tussen al 5 testen gebruikt. Allemaal licht positief. Hij wordt wel wat donkerder met de dag, maar nog geen knalstreep vind ik. Maar als ik ze met elkaar vergelijk per dag wel donkerder dan de dag ervoor. Ik ben zo bang dat er iets mis gaat Soubhanallah. Zit zo met angst dat ik niet eens kan genieten ervan. Overigens is morgen mijn nod. Veeel te vroeg getest ik weet t maar kon t niet laten.

  15. #6735
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Moge Allah alle zusters met een kinderwens verblijden met een mooi en gezonde babytje.

    Ik heb helaas ook een miskraam. Was ongeveer 10 weken. Ik zit nog met bloedingen. Morgen weer langs bij de gynaecoloog om te zien of mijn baarmoeder schoon is of niet. Aan de ene kant wil ik zsm weer zwanger worden. Maar aan de andere kant denk ik eerst ramadan vasten inchaAllah en op vakantie gaan. Maar heb allesinds wel een groot kinderwens.