1. #6961
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Iemand hier in de groep die de eileiders hebben laten spoelen? Hsg? Ik moet dat morgen doen, dacht toch even kijken of er meiden zijn hier die er ervaring mee hebben.
    Ja schat. Ik heb t gedaan. Wil je niet bang maken maar t deed bij mijn wel pijn. Maaaaarr.. ben de ronde daarna wel zwanger geworden. (vorige zwangerschap)
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  2. #6962
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Haha jaa ik hoor verschillende verhalen. Zat het bij jou verstopt? Vaak als het verstopt is geraakt doet het pijn. Is de pijn heftig of wel te doen? En hoe lang duurt het.

  3. #6963
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Na 4 kinderen had ik nog een kinderwens. Heel gek, alle 4 keren was ik zo zwanger. De vijfde keer wilde maar niet lukken. Wilde de medische molen in gaan. Nu heb ik het opgegeven na 4 jaar. En denk dat ik nu maar aan de pil ga. Want moet er niet aan denken om nu zwanger te raken. Ondanks dat mijn zonen het heel graag willen. Zie ik mijn zelf echt niet meer zwanger naast mijn zonen(ze zijn nu wat ouder). Ik had wel heeeeel graag een meisje gewild. Allah heeft het zo gewild.

    Voor de dames met een kinderwens. Ik hoop dat allah swt jullie verblijd!
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  4. #6964
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    San_rayane masha'allaah 4 wondertjes en allemaal jongens! Dat is ook leuk en zo kunnen ze later insha'allaah wat aan elkaar hebben. Jij zult insha'allaah schoondochtertjes hebben die je insha'allaah zult zien als jou dochters.
    Allaah heeft dit zo gewilt en alhamdoelilah.

    Mvrikhebtishien:
    Ik ben vandaag geweest, voor eileiders onderzoek en spuiten, maar alhamdoelilah ik had geen pijn, alleen hele lichte menstruatie kramp, maar dat was wel te doen. Bij mij zaten ze ook niet verstopt. Ben nu wel opgelucht dat ik dit achter de rug heb haha, hoorde zoveel verhaal dat ik niet meer wist wie ik kon geloven hahaha maar zo zie je ook, dat iedereen het anders ervaart. Bedankt voor jou berichtje nog!

  5. #6965
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    @kristalsteentje,

    Hoop dat allah swt je snel verblijd met een wondertje. Allah swt is groot!

    Alhamdolilah. Het zij zo.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  6. #6966
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Haha jaa ik hoor verschillende verhalen. Zat het bij jou verstopt? Vaak als het verstopt is geraakt doet het pijn. Is de pijn heftig of wel te doen? En hoe lang duurt het.
    Nee ze waren niet verstopt, toen het vloeistof eruit vloeide toen voelde ik wel pijn. Ze zijn iig schoongespoeld hihi
    Ik moet even doorbijten maar t was zo weer over.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  7. #6967
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Mvrikhebthisien,

    Ik heb het donderdag gedaan, maar bij mij deed het geen pijn,ik hoorde allerlei verhalen haha maar alhamdoelilah, ik dacht echt was dat het hihi, iedereen ervaart het anders. Ik had alleen klein beetje lichte menstruatie kramp, maar geen pijn.

  8. #6968
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Mvrikhebthisien,

    Ik heb het donderdag gedaan, maar bij mij deed het geen pijn,ik hoorde allerlei verhalen haha maar alhamdoelilah, ik dacht echt was dat het hihi, iedereen ervaart het anders. Ik had alleen klein beetje lichte menstruatie kramp, maar geen pijn.
    Hamdoulilah schat! Hoop echt voor je dat je deze mand zwanger raakt inshallaah
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  9. #6969
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Na 4 kinderen had ik nog een kinderwens. Heel gek, alle 4 keren was ik zo zwanger. De vijfde keer wilde maar niet lukken. Wilde de medische molen in gaan. Nu heb ik het opgegeven na 4 jaar. En denk dat ik nu maar aan de pil ga. Want moet er niet aan denken om nu zwanger te raken. Ondanks dat mijn zonen het heel graag willen. Zie ik mijn zelf echt niet meer zwanger naast mijn zonen(ze zijn nu wat ouder). Ik had wel heeeeel graag een meisje gewild. Allah heeft het zo gewild.

    Voor de dames met een kinderwens. Ik hoop dat allah swt jullie verblijd!
    Hahaha 4 jongens zijn ook leuk, mijn eerste is ook een jongetje. Als het maar gezond is, wil eerst verhuizen en dan de 2e maar dat gaat nog wel even duren. In sha allah

  10. #6970
    MVC Lid

    Reacties
    7
    01-02-2019

    Moge Allah swt iedere vrouw met een kinderwens zegenen met mooie en gezonde nakomelingen, ameen!

  11. #6971
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    @Nawal1991

    Als ze inderdaad maar gezond zijn! Kinderen zijn leuk. Ik zou niet te lang wachten met een tweede, als ik jou was. (uit mijn persoonlijke ervaring) Ze groeien samen. En je bent zo uit de luiers en fruithapjes etc. Teveel leeftijds verschil heeft ook zijn nadelen.

    Jongens zijn ook leuk hoor! Maar je mist toch het gevoel moeder te zijn van een meisje. Als ik kijk naar mijn moeder met 6 dochters masa' allah. Allemaal heel zorgzaam. Heel anders dan onze broers. Die zijn zorgzaam op een andere wijze als wij meiden.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  12. #6972
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Mvrikhebtishien,

    Dankjewel schat, voor jou lieve woorden, allahoema amien!!
    Ik kan alleen pas na de ramadan weer bezig zijn, ik volg een traject iui maar in de maand ramadan volgend maand dus, kan ik niet mee doen, i.v.m. vasten.
    Insha'allaah zal Allaah mij gauw verblijden.
    En ook voor alle zusters!

  13. #6973
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Mvrikhebtishien,

    Dankjewel schat, voor jou lieve woorden, allahoema amien!!
    Ik kan alleen pas na de ramadan weer bezig zijn, ik volg een traject iui maar in de maand ramadan volgend maand dus, kan ik niet mee doen, i.v.m. vasten.
    Insha'allaah zal Allaah mij gauw verblijden.
    En ook voor alle zusters!

  14. #6974
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Mvrikhebtishien,

    Dankjewel schat, voor jou lieve woorden, allahoema amien!!
    Ik kan alleen pas na de ramadan weer bezig zijn, ik volg een traject iui maar in de maand ramadan volgend maand dus, kan ik niet mee doen, i.v.m. vasten.
    Insha'allaah zal Allaah mij gauw verblijden.
    En ook voor alle zusters!
    Allahoema amien!!! Waarom kan je niet verder met je IUI als ik vragen mag
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  15. #6975
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Mvrikthrbthishien. Is ramadan haha dan moet je vasten en mag je als man niet natuurlijk de zaad geven hihi.