In love

Reacties
    3.251
    21-12-2004

Slm alaikoem lieve meiden,

Tijdje geleden alweer. Gefeliciteerd mevrikhebtishien met je tweede wonder. En uiteraard voor alle andere leden, die zwanger zijn /bevallen en insjalah degen die er voor willen gaan❤️

Ik ben er even uitgeweest, waardoor ik niet gemeld heb er toch even mee te wachten .
    Tot vorig maand, heb ik mijn spiraal weggehaald, in de hoop een poging insjalah te wagen vr mijn dochter(hoop vr haar een zusje te krijgen insjalah) uiteraard een zoon is ook welkom.
    Heb 3 zoons en een dochter.
    Leeftijden zijn
    14
    9
    6
    2

O ja en ik word 33

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.934
    20-07-2008

Citaat Geplaatst door woestijnroosje1 Bekijk reactie
    Ah wat leuk, je dochtertje alweer 8 maanden TwarkAllah. Moge Allah je kinderen beschermen tegen al het kwade. Hier zijn we er nog steeds niet voor gegaan voor de derde, ik moet eerlijk zeggen het begint serieus te kriebelen. Ik heb al 2 zoontjes 8 en bijna 7..ze zijn zo zelfstandig. Ghair inchaAllah.
    Amie! Dankjewel!! Lijkt me indd heerlijk als ze zo
    Oud zijn. Waarom Heb je zolang gewacht met de 3e als ik vragen mag. Ik heb ze liever in 1 keer jong, ben ik er gelijk vanaf hihi.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.934
    20-07-2008

Citaat Geplaatst door mercedez207 Bekijk reactie
    Slm alaikoem lieve meiden,

Tijdje geleden alweer. Gefeliciteerd mevrikhebtishien met je tweede wonder. En uiteraard voor alle andere leden, die zwanger zijn /bevallen en insjalah degen die er voor willen gaan❤️

Ik ben er even uitgeweest, waardoor ik niet gemeld heb er toch even mee te wachten .
    Tot vorig maand, heb ik mijn spiraal weggehaald, in de hoop een poging insjalah te wagen vr mijn dochter(hoop vr haar een zusje te krijgen insjalah) uiteraard een zoon is ook welkom.
    Heb 3 zoons en een dochter.
    Leeftijden zijn
    14
    9
    6
    2

O ja en ik word 33
    Mashallaah.
    Jonge moeder
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

In love