1. #6496
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Kristalsteentje hoe gaat het met je?
    Ameen inshaAllah!!

    Lieve meiden ik wens jullie een fijne ramadan toe. Mag Allah soebhanalah watahalaah onzr vasten accepteren inshaAllah. Mag Allah soebhanalah watahalaah jullie iets moois toezenden inshaAllah! Ik neem jullie mee in elk doua die ik doe

  2. #6497
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Ramdan mubarak lieve meiden, in cha allah zullen jullie krijgen wat jullie wensen in deze mooie maand. Laten we er met zijn allen een prachtige maand van maken in cha allah.xxx

  3. #6498
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Ramadan mubarak voor alle lieve leden!

    Moge Allah subhana wa ta'ala ons vasten accepteren, ons gebeden en dua verhoren! Ameen

  4. #6499
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    hoi dames, hoe gaat het met jullie?

  5. #6500
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Hey Golden, hier alhamdullilah hoe is het met jou?

  6. #6501
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Goed hamdoulilah. hoe gaat het vasten Simpel?

  7. #6502
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Ja alhamdullilah af en toe lopen de temeraturen flink op dus meet elke avond mijn vocht zodat ik ongeveer aan de 1.5 a 2 liter per dag kom. Meten klinkt gelijk zo moeilijk maar drink gewoon elke keer uit dezelfde glas zodat ik precies kan zie hoeveel ik drink. Voor de rest gaat het zoals alle andere ramadans alhamdullilah.

    Hoe is het met jou en je kleintje?

  8. #6503
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Hier alles goed elhamdullilah,ik geniet van de ramadan

  9. #6504
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    en zit op het wachtbankje

  10. #6505
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Kristalsteentje hoe gaat het met je?
    Ameen inshaAllah!!

    Lieve meiden ik wens jullie een fijne ramadan toe. Mag Allah soebhanalah watahalaah onzr vasten accepteren inshaAllah. Mag Allah soebhanalah watahalaah jullie iets moois toezenden inshaAllah! Ik neem jullie mee in elk doua die ik doe
    Heel lief van jou schat!! Hoop echt dat de doua's worden verhoord en Allaah de zusters verblijdt Allahoema amien. Het gaat goed met mij soukran alhamdoelilah en met jou en jou babyboy! Zeker is hij gegroeit Masha'allaah voor je het weet kan hij met jou praten haha dan is het ook leuker. Vandaag alweer 1 week gevast wat gaat de tijd snel..

  11. #6506
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Hoe gaat t hier??
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  12. #6507
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Simpel

    Mabrouk met jullie zwangerschap! Moge Allah jou een voldragen zwangerschap geven en een gezond kindje inshallah, geniet er van. Xxx

  13. #6508
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Wat betreft pijnstilling! Je kan van te voren niet weten hoe een bevalling loopt.
    Je hoort vele zeggen geen pijnstilling te willen. Ik wilde het ook niet! Maar eindstand met 1 cm ontsluiting heb ik erom geschreeuwd! Was heftige pijn terwijl ik een hoge pijngrens heb. En het ergste was ik dacht na die ruggenprik lekker te ontspannen! Werkte die hele ruggenprik niet eens bij mij. Ik had nog steeds pijn terwijl ik verdoofd was. Probleem was ik kreeg persweeen met 1 cm ontsluiting, de hele nacht door 13 uurtjes lang noest ik om de drie min de pers weeën weg puffen omdat ik niet mocht persen. Was een hel! Het persen ging vanzelf bij mij en had geen controle meer omdat ik kapot was! Had aan het eind geen energie meer was zo moe! Maar toch ging ik door en zette alles op alles toen ik uiteindelijk mocht persen! Sommige krijgen zelfs een keizersnede bij persweeen die al zo vroeg beginnen. Hele nacht hebben de zusters aan mij bed gezeten wat ze normaal nooit doen bij bevallingen. Maar Hamdoelilah uiteindelijk vergeten maar heb wel trauma onbewust ervaren tijdens de kraamweek en erna. Dacht depressief te worden maar alhamdoelilah

  14. #6509
    MVC Lid

    Reacties
    17
    20-05-2017

    Salam ik wilde altijd graag kinderen en zwanger worden..helaas zit het me niet mee..ben gescheiden en zie me droom in duigen vallen..willen jullie dua doen voor mij dat ik inshallah nog een gezin mag stichten

  15. #6510
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Salaam aylikoem tazalove

    Allah is de planner en alles is mekteb.
    Met de wil van Allah zal jou droom Inshallah echt wel uitkomen! Jij zal verbonden worden met een goede man waar het wel mee klikt Inshallah. Ik zal jou meenemen in mijn duas.
    Laatst gewijzigd door Dreamless: 15-06-2017 om 09:13 Reden: .