1. #6286
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    mvrtishien oh jammer joh! Meerdere kids tegelijk bv geven haha. Maar geldt al niet meer voor jou want dacht dat je bv nog gaf. Fijn dat je je menstruatie terug hebt. zeker wel onregelmatig?;Ga je het spontaan proberen eerst? Ga die halen! Werkte hier echt als enige middel. Zeg het niet snel over een product maar deze is gewoon toppie! InshaAllah heeft jou kleine er ook baat bij
    Ohh oké! Jaa onregelmatig helaas. Ik ga t eerst zo proberen. Hopen dat t zonder al die troep ook lukt. Gisteren gong t hartstikke goed met zn krampjes hopen dat t zo blijft. Anders ga je die kruidvat merk echt halen
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  2. #6287
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    vanaf de 9de dag ben im begonnen

  3. #6288
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    14+9 is 23.. je cyclus is wel altijs langer he..
    14+ 10 t/m 15 is 29 en je cyclus is nooit langer dan 29 dagen?

  4. #6289
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Mvrtishien jammer. Mijn cyclus is nog ook niet de oude voor de zwangerschap wel maar dat komt misschien door bv. Ja, als het zo doorgaat moet je die echt halen. Is echt een topproduct. Had na week gebruiken en een vrolijk kindje terug. Spijt dat ik niet gelijk ging gebruiken! Heb je weleens Fenegriek gebruikt? Sommige krijgen namelijk een super goede cyclus ervan

  5. #6290
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    weet ik maar komt omdat mijn cyclus vorige x maar 23 dagen bevat weet je nog had een week eerder mijn cyclus

    wanneer zou ik dan moeten testen als ik mijn normale cyclus had

  6. #6291
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Gelijk dag na je menstruatie testen
    Ben benieuwd wanneer je menstruatie nu komt
    misschien had je 'm net gemist! Of had je teveel water gedronken de eerste dag en was dat wel een knaller..

  7. #6292
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Mvrtishien jammer. Mijn cyclus is nog ook niet de oude voor de zwangerschap wel maar dat komt misschien door bv. Ja, als het zo doorgaat moet je die echt halen. Is echt een topproduct. Had na week gebruiken en een vrolijk kindje terug. Spijt dat ik niet gelijk ging gebruiken! Heb je weleens Fenegriek gebruikt? Sommige krijgen namelijk een super goede cyclus ervan
    Wat goed dat je nog bv geeft.. is veel makkelijker dan fles. Als k snachts moet opstaan dan denk k Pff gaf k maar bv. Hup eruit ipv opstaan water opwarmen etc etc. Ghair Inshallaah.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  8. #6293
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Ik zie het vanzelf wel ...ben het nu een beetje aan het loslaten omdat ik meer wil concentreren op ramadan

    integere heb jij je piekmoment gevonden

  9. #6294
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    had overigens al eerder moeten beginnen met die testen

  10. #6295
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Mvrtishien allebei wel vermoeiend. met bv zijn ze niet zo verzadigd meestal omdat het licht verteerbaar is. Hij kwam weleens iedere uur snachts
    Nu maar 1x per dag en soms helemaal niet. Nog paar maandjes ervan genieten en dan klaar. Jammer dat het bij jou niet gelukt is, wellicht bij je volgende kindje inshaAllah. is een mooi intiem moment saampjes!♡

  11. #6296
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Malukaan gair inshaAllah. Was je menstruatie pas op dag 9 voorbij? Zou volgende keer gelijk dag erna beginnen zo kan je m niet missen!
    Ga je hiermee verder in de ramadan of doe je ff time out

  12. #6297
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Mvrtishien allebei wel vermoeiend. met bv zijn ze niet zo verzadigd meestal omdat het licht verteerbaar is. Hij kwam weleens iedere uur snachts
    Nu maar 1x per dag en soms helemaal niet. Nog paar maandjes ervan genieten en dan klaar. Jammer dat het bij jou niet gelukt is, wellicht bij je volgende kindje inshaAllah. is een mooi intiem moment saampjes!♡

    Ja zeker. Heb t iig een maandje kunnen geven. Wel met flesje. Ik moest ook echt janken toen t niet lukte.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  13. #6298
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    had overigens al eerder moeten beginnen met die testen
    Ja volgens mij moest je eerder beginnen idd.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #6299
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Mvrtishien allebei wel vermoeiend. met bv zijn ze niet zo verzadigd meestal omdat het licht verteerbaar is. Hij kwam weleens iedere uur snachts
    Nu maar 1x per dag en soms helemaal niet. Nog paar maandjes ervan genieten en dan klaar. Jammer dat het bij jou niet gelukt is, wellicht bij je volgende kindje inshaAllah. is een mooi intiem moment saampjes!♡
    Wow elke uur omg dat is echt veel. Ik kolf nog, helaas niet genoeg melk maar wat heb ik een hekel aan dat ding zeg. Ik ga door tot de ramadan en dan stop ik hoor dan krijgt ze gewoon kv. Overigens is bv nu nog maar 2 flessen in totaal elke dag. Aanleggen heb ik opgegeven doet soms pijn en ze doet zo gefrustreerd en duurt te lang. Ze slaapt dan elke keer ipv drinken.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #6300
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ja zeker. Heb t iig een maandje kunnen geven. Wel met flesje. Ik moest ook echt janken toen t niet lukte.
    Wees blij dat je die beginmelk hebt gegeven. Die is heel geconcentreerd en zit boordevol goede dingen en goed voor hun afweer.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)