1. #6946
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Noortje hoe is t met jou??
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  2. #6947
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Sallaam schatjes

    Allereerst moge Allah swt al jullie wensen laten uitkomen en in sha Allah allemaal gezonde baby’s!

    Mvr ik heb tishien, elhamdoulilah het gaat goed.. hoe is het bij jou?? Ik ben dit weekend in sha Allah 32 weken. Nog 2 weekjes dan ga ik met verlof in sha Allah en daarna zie ik t wel verder. Ik ben leerkracht dus heb alle vakanties erbij. Dus ik zou rond november weer terug moeten, maar dat zie ik wel in shanallah. Weet niet zo goed of ik dat al wil... maar sws voor 1/2 daagjes

    Rugpijn is bij mij echt killing. En ik heb echt last van mijn tanden, zelfs een kies afgebroken. Terwijl ik gwn een goed gebit heb Soubhanallah, jullie nog last van een kwaaltje? Baby doet het hmdl goed alles staat klaar haha

  3. #6948
    MVC Lid

    Reacties
    332
    11-06-2011

    Ik wil ook een baby.
    Gelieve na gebruik direct in de prullenbak droppen.

  4. #6949
    teenvirgo

    Reacties
    98
    08-04-2019

    Ik wil ooooook een baby
    AESTHETIC • FORNICATION • VINTAGE • INNUENDO • POLAROIDS • BOHEMIAN RHAPSODY • FEMINISM

  5. #6950
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Ik had het in de andere topic gezet maar ik ben zwanger. Heel blij, want dit keer heeft het iets langer geduurd. Na de bevalling geen regelmatige cyclus meer gehad dus clomid gehad en daarmee snel gelukt elhamdoulilah.

    Wij schelen niet zo veel mvrtishien. Ik ben 2 weken minder dan jij
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  6. #6951
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Nooor laatste loodjes! Alles al klaar? Voor je rugpijn raad ik je aan naar de fysiotherapeut te gaan mocht je dat nog niet gedaan hebben en letten op je houding. Misschien een extra afspraak plannen bij de mondhygiënist nu het nog kan. Echt fijn dat je alle schoolvakanties vrij hebt. Kwalen hier niet echt, soms last van mijn bekken maar ga ervoor naar de fysio en verder gewoon moe haha.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  7. #6952
    teenvirgo

    Reacties
    98
    08-04-2019

    Wie wilt mij een baby geven?
    AESTHETIC • FORNICATION • VINTAGE • INNUENDO • POLAROIDS • BOHEMIAN RHAPSODY • FEMINISM

  8. #6953
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Ik had het in de andere topic gezet maar ik ben zwanger. Heel blij, want dit keer heeft het iets langer geduurd. Na de bevalling geen regelmatige cyclus meer gehad dus clomid gehad en daarmee snel gelukt elhamdoulilah.

    Wij schelen niet zo veel mvrtishien. Ik ben 2 weken minder dan jij
    Aaahh gefeliciteerd!! Wij waren volgens mij ook tegelijkertijd zwanger vd eerste toch? Ik hoop in sha Allah na de ramadan zwanger te worden. Moet alleen mn cyclus even peilen want de afgelopen 2 maanden was t niet zoals ik gewend was. 1 ding weet ik wel en dat is dat ik nooit meer aan de anticonceptiepil ga.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #6954
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Aaahh gefeliciteerd!! Wij waren volgens mij ook tegelijkertijd zwanger vd eerste toch? Ik hoop in sha Allah na de ramadan zwanger te worden. Moet alleen mn cyclus even peilen want de afgelopen 2 maanden was t niet zoals ik gewend was. 1 ding weet ik wel en dat is dat ik nooit meer aan de anticonceptiepil ga.
    Van wanneer is jou kindje? ik dacht dat die wat jonger was een dochter toch? Ik ga ook nooit meer aan de anticonceptie pil, troep! Insha Allah raak je snel zwanger.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  10. #6955
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Aah je hebt gelijk, was volgens mij greeneyes die tegelijkertijd zwanger was. De mijne is nu 2 jaar en een maandje.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #6956
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Die van mij is jaartje ouder
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  12. #6957
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Moge Allah jullie een gezond kind schenken in sha allah ♡

  13. #6958
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Ik had het in de andere topic gezet maar ik ben zwanger. Heel blij, want dit keer heeft het iets langer geduurd. Na de bevalling geen regelmatige cyclus meer gehad dus clomid gehad en daarmee snel gelukt elhamdoulilah.

    Wij schelen niet zo veel mvrtishien. Ik ben 2 weken minder dan jij
    Gefeliciteerd.. weet je ook al wat je krijgt?
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  14. #6959
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Aah je hebt gelijk, was volgens mij greeneyes die tegelijkertijd zwanger was. De mijne is nu 2 jaar en een maandje.
    Ik was met jou samen zwanger, samen met greeneyes indd
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  15. #6960
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Iemand hier in de groep die de eileiders hebben laten spoelen? Hsg? Ik moet dat morgen doen, dacht toch even kijken of er meiden zijn hier die er ervaring mee hebben.