1. #6826
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Graag gedaan mop.

    Ik ben Hamdoulilah 5 weken en 2 dagen zwanger. Het is de eerste terugplaatsing gelijk gelukt Hamdoulilah. Nu moeten we nog die 12 weken zien te overleven..
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  2. #6827
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Graag gedaan mop.

    Ik ben Hamdoulilah 5 weken en 2 dagen zwanger. Het is de eerste terugplaatsing gelijk gelukt Hamdoulilah. Nu moeten we nog die 12 weken zien te overleven..
    Waaauuw ben zo blij voor je alhamdolilaah!!! Doe gewoon lekker rustig aan en heb vertrouwen. Moge Allah je een voldragen zwangerschap geven, ameen!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #6828
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Waaauuw ben zo blij voor je alhamdolilaah!!! Doe gewoon lekker rustig aan en heb vertrouwen. Moge Allah je een voldragen zwangerschap geven, ameen!

    Dankjewel lieve schat! En Amien op je dua❤️
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  4. #6829
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Wat goed nieuws!!

  5. #6830
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Dame-xl wat een heftige gebeurtenissen zeg, jij bent wel een powerwoman, want alleen sterke vrouwen krijgen dit, alhamdoelilaah voor jou beproevingen, en moge Allaah jou daar voor belonen, voor jou geduld en verdriet!! Ik hoop dat Allaah jou gauw zal verblijden met een mooie vrome kind (eren) allahoema amien!!

  6. #6831
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Wat goed nieuws!!
    Dankejwel! Hoe zit t met jou?
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  7. #6832
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Ook mvrikhebtishien, ik had hele verhaal geschreven en zie nu pas dat ik alleen heb gezet wat goed nieuw. Raar haha, ik wilden zeggen wat goed nieuws! En moge Allaah jou een voldragen zwangerschap geven!! Goed om te horen. Met hoeveel behandelingen ben jij zwanger geraakt met ivf?
    Jaa met mij normaal, ik zit nog niet in de medische molen, ik moet nog.

  8. #6833
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Ook mvrikhebtishien, ik had hele verhaal geschreven en zie nu pas dat ik alleen heb gezet wat goed nieuw. Raar haha, ik wilden zeggen wat goed nieuws! En moge Allaah jou een voldragen zwangerschap geven!! Goed om te horen. Met hoeveel behandelingen ben jij zwanger geraakt met ivf?
    Jaa met mij normaal, ik zit nog niet in de medische molen, ik moet nog.
    Ahah wat gek indd! Ik had wel paar dikke teleurstellingen tijdens het ivf traject. Ik had overstimulatie waardoor ik anderhalve maand moest rusten.. had opgezwollen eierstokken. Want ze hebben 27 eitjes weggeprikt. 12 eitjes bevrucht en van goede kwaliteit. Deze zijn ingevroren en bij de eerste terugplaatsing gelijk zwanger geraakt Hamdoulilah!! Maar je bent toch al wat langer bezig ??
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  9. #6834
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Dame-xl wat een heftige gebeurtenissen zeg, jij bent wel een powerwoman, want alleen sterke vrouwen krijgen dit, alhamdoelilaah voor jou beproevingen, en moge Allaah jou daar voor belonen, voor jou geduld en verdriet!! Ik hoop dat Allaah jou gauw zal verblijden met een mooie vrome kind (eren) allahoema amien!!
    Klopt dit is een hele zware beproeving moge Allah swt eenieder schenken wat haar hart begeert

  10. #6835
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Mvrikhebthsien nou netjes bij de eersre plaatsing!! Jou geduld word dus beloont! Na dat je anderhalf maand moest wachten. Ze spuiten ook hormonen toch? Hoe reageerde jij daar op?

    Ik kan beginnen inderdaad ben 5 jaar bezig, maar ik ben beetje bang dat het straks te veel word en stress, dus ik wacht het af en probeer het los te laten, wat zelf moeilijk gaat haha maar ik wacht nog even en dan ga ik wel, want maybe is dat wel een sabab. Ik zit ook vooral met hormonen, ik ben bang dat ik daardoor down of depressief zal
    Raken, ik gebruikte ook nooit de pil door dat je hormonen dan in de war raken. Maar ghair insha'allaah.

  11. #6836
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Mvrikhebthsien nou netjes bij de eersre plaatsing!! Jou geduld word dus beloont! Na dat je anderhalf maand moest wachten. Ze spuiten ook hormonen toch? Hoe reageerde jij daar op?

    Ik kan beginnen inderdaad ben 5 jaar bezig, maar ik ben beetje bang dat het straks te veel word en stress, dus ik wacht het af en probeer het los te laten, wat zelf moeilijk gaat haha maar ik wacht nog even en dan ga ik wel, want maybe is dat wel een sabab. Ik zit ook vooral met hormonen, ik ben bang dat ik daardoor down of depressief zal
    Raken, ik gebruikte ook nooit de pil door dat je hormonen dan in de war raken. Maar ghair insha'allaah.
    Ik moest indd hormonen spuiten om de eitjes te laten groeien, daar werd ik heel moe van. Maar nu ik er nog 12 in de vriezer heb, hoef ik voorlopig geen hormonen meer te spuiten. Echter moet ik wel andere pillen innemen en inbrengen om de baarmoederslijmvlies mooi dik te houden. Die gebruik ik nu nog. Tot aan 3 maanden zwangerschap en dan mag ik eindelijk stoppen
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  12. #6837
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ik begrijp je uitstel. Het is ook niet niks
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  13. #6838
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Ooh beter mvrikhebtishien, dan heb je niet heel veel last van gehad. Want hoor evht vaak enge verhalen van depressie en chagerijnig, nergens zin in. Dat ik denk van pff als dit nog erbij komt kijken terwijl je al genoeg aan jou hoofd hebt met die kinderwens. Haha klopt het is niet niks inderdaad en ook vaak ziekenhuis bezoeken dan. Maarja ghair insha'allaah, ik hoop dat er toch nog een wonder gebeurd en anders moet ik helaas wel aan beginnen.
    Dat is trouwens wel beter dat jij nog 12 eitjes hebt in de vriezer masha'allaah, dan hoef je dat voorlopig niet te doen inderdaad. Succes met jou zwangerschap!!
    Trouwens dat ivf, doet dat pijn als ze dat aanbrengen? Ik weet wel dat iui niet pijnlijk is en dat, dat makkelijker is. Ivf is wat lastiger.

  14. #6839
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Ooh beter mvrikhebtishien, dan heb je niet heel veel last van gehad. Want hoor evht vaak enge verhalen van depressie en chagerijnig, nergens zin in. Dat ik denk van pff als dit nog erbij komt kijken terwijl je al genoeg aan jou hoofd hebt met die kinderwens. Haha klopt het is niet niks inderdaad en ook vaak ziekenhuis bezoeken dan. Maarja ghair insha'allaah, ik hoop dat er toch nog een wonder gebeurd en anders moet ik helaas wel aan beginnen.
    Dat is trouwens wel beter dat jij nog 12 eitjes hebt in de vriezer masha'allaah, dan hoef je dat voorlopig niet te doen inderdaad. Succes met jou zwangerschap!!
    Trouwens dat ivf, doet dat pijn als ze dat aanbrengen? Ik weet wel dat iui niet pijnlijk is en dat, dat makkelijker is. Ivf is wat lastiger.
    Als ze de embryo inbrengen bedoel je? Nee je voelt er niks van.? De punctie was wel erg. Wanneer ze eitjes uit je eierstokken halen
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  15. #6840
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Gefeliciteerd lieve mevrkhebtishien
    Ik volgde stilletjes deze topic en ik wens jou een gezonde en voldragen zwangerschap. En voor de andere dames, moge Allah s.w.t. jullie verblijden. Ik weet zelf ook hoe het was, om lang te wachten en elke maand maar te hopen, de tranen en teleurstellingen. Heb vertrouwen in Allah s.w.t.