1. #6781
    MVC Lid

    Reacties
    11
    30-08-2018

    Na 3,5 jaar getrouwd te zijn hebben wij ook besloten te stoppen met de pil. Ik heb net mijn eerste menstruatie erop zitten.

    Moge Allah ons en ieder ander die een kinderwens heeft verblijden inshaAllah.

  2. #6782
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Heb Hamdoulilah al een zoontje.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  3. #6783
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Mvr ik heb tishien... ivf? Waarom schat sloegen de prikjes niet aan? Hoelang ben jij nu bezig voor een tweede? In sha Allah ya rabb zal dit wel jou sebeb zijn voor een tweede wonder. Hoe Ervaar je het ivf traject?

    Korte samenvatting van mij:
    In mei dus zwanger geraakt, tweede ronde clomid 50mg. Eindigde in miskraam. Daarna weer clomid gehad maar sloeg niet aan de 50mg.. toen weer provera gehad en daarna clomid 100mg. Sloeg wel aan en had een eisprong, niet zwanger cylus van 26 dagen. En nu tweede ronde met 100 Mg zit nu op cyclusdag 26.. had wel getest smiddags met kruidvat test maar was negatief.. denk je dat ik nog kans maak?

    Heb overigens clomid 100mg voor nog twee maanden hierna. Daarna denk ik aan de 150 Mg. Maar merk aan mezelf dat ik echt depri ben, ik vraag me af of t überhaupt wel gaat lukken.. bijna 3 jaar getrouwd krijg continu vragen

  4. #6784
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Probeer Marokkaanse kruiden.

    Soms heeft de vrouw als man enkel koud gevat. Als man koud gevat heeft kun je als vrouw clomid blijven gebruiken voor niets.

  5. #6785
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Hoe kan een man koud hebben gevat?

    Klopt koude baarmoeder is sws niet goed..

  6. #6786
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Citaat Geplaatst door Nooor Bekijk reactie
    Hoe kan een man koud hebben gevat?

    Klopt koude baarmoeder is sws niet goed..
    Ja een man kan daar ook last van hebben vooral als hij vaker sorry voor hetgeen ik ga plaatsen
    Moet gaan plassen. Als hij koude heeft gevat dan is de kwaliteit van die kleine levende wezentjes minder van goede kwaliteit.. dan kan de slaagkans om zwanger te zijn heel minimaal zijn tot niets. Jullie eten beiden van die kruiden in marokkaanse gerechten gedurende 7 dagen.. zoals vb lahrira jullie douchen s avonds voor het innemen van die soep en drinken daarna gewoon warm.

    Doe sebab en de rest is afkomstig van Allah.

  7. #6787
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Nooor Bekijk reactie
    Mvr ik heb tishien... ivf? Waarom schat sloegen de prikjes niet aan? Hoelang ben jij nu bezig voor een tweede? In sha Allah ya rabb zal dit wel jou sebeb zijn voor een tweede wonder. Hoe Ervaar je het ivf traject?

    Korte samenvatting van mij:
    In mei dus zwanger geraakt, tweede ronde clomid 50mg. Eindigde in miskraam. Daarna weer clomid gehad maar sloeg niet aan de 50mg.. toen weer provera gehad en daarna clomid 100mg. Sloeg wel aan en had een eisprong, niet zwanger cylus van 26 dagen. En nu tweede ronde met 100 Mg zit nu op cyclusdag 26.. had wel getest smiddags met kruidvat test maar was negatief.. denk je dat ik nog kans maak?

    Heb overigens clomid 100mg voor nog twee maanden hierna. Daarna denk ik aan de 150 Mg. Maar merk aan mezelf dat ik echt depri ben, ik vraag me af of t überhaupt wel gaat lukken.. bijna 3 jaar getrouwd krijg continu vragen
    Het ivf traject is heel slopend. De prikjes waren niet geschikt voor mij. Ik kreeg vaak overstimulatie waardoor ik moest stoppen elke keer. Nu met ivf ook weer overstimulatie maar kan wel verder want ze zijn allemaal bevrucht en in de vriezer. Moet wel een maand rusten omdat ik 27 eitjes had. Krijg in okt ergens de terugplaatsing inshallah!
    Als jouw cyclus 26 dagen is dan ben ik bang dat je gewoon ongesteld wordt.. hoop t niet natuurlijk!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  8. #6788
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Het ivf traject is heel slopend. De prikjes waren niet geschikt voor mij. Ik kreeg vaak overstimulatie waardoor ik moest stoppen elke keer. Nu met ivf ook weer overstimulatie maar kan wel verder want ze zijn allemaal bevrucht en in de vriezer. Moet wel een maand rusten omdat ik 27 eitjes had. Krijg in okt ergens de terugplaatsing inshallah!
    Als jouw cyclus 26 dagen is dan ben ik bang dat je gewoon ongesteld wordt.. hoop t niet natuurlijk!
    In sha Allah ghair

    Hoop dat het dit keer raak is
    good vibes here

  9. #6789
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben ook nu bijna drie jaar bezig met ivf zit nu op mijn tweede poging ik krijg denk ik begin oktober een terugplaatsing ik heb nog twee cryo’s
    good vibes here

  10. #6790
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ik ook ergens in okt inshallah
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  11. #6791
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Sallaam Alikoem dames,

    Hoe is het hier? Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan en die was knal positief in de middag ook. Was toen al een aantal dagen over tijd. Zou nu dus ongeveer 5 weekjes en een paar dagen zijn in sha Allah. 24 oktober heb ik mijn echo. Verder heb niet echt last van kwaaltjes. Dus ik ben zoooo onzeker of ik wel zwanger ben ondanks de twee knaltesten van de kruidvat. Ik wilde daar niet meer testen. Ik heb geen last van gevoelige boobies ofso. Terwijl ik dat vorige zwangerschap wel had, maar dat werd een miskraam. Soubhanallah zo gemengde gevoelens

  12. #6792
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Tis zo onwerkelijk en moeilijk te genieten. We zijn al zoooo lang bezig. En dan is het echt moeilijk te geloven.

  13. #6793
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Moge Allah je verblijden met een voldragen zwangerschap en een gezond kind Noor! Ameen. En ook voor alle andere dames

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #6794
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Nooor Bekijk reactie
    Sallaam Alikoem dames,

    Hoe is het hier? Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan en die was knal positief in de middag ook. Was toen al een aantal dagen over tijd. Zou nu dus ongeveer 5 weekjes en een paar dagen zijn in sha Allah. 24 oktober heb ik mijn echo. Verder heb niet echt last van kwaaltjes. Dus ik ben zoooo onzeker of ik wel zwanger ben ondanks de twee knaltesten van de kruidvat. Ik wilde daar niet meer testen. Ik heb geen last van gevoelige boobies ofso. Terwijl ik dat vorige zwangerschap wel had, maar dat werd een miskraam. Soubhanallah zo gemengde gevoelens
    Elke zwangerschap is anders en ook de kwaaltjes kunnen enorm verschillen. Bij mijn eerste merkte ik pas wat toen ik 10 weken zwanger was. Het hoeft dus niks te zeggen! De test is positief Allaahuma bareek dus je bent zwanger! En hoe moeilijk ook, probeer ervan te genieten.

    Moge Allaah je een voldragen zwangerschap geven met een gezond kindje ameen!

  15. #6795
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Ik ben zwanger van een vierling wie wilt er eentje adopteren?