1. #6856
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    ik denk dat elke zorgverzekering hetzelfde aantal ivf pogingen vergoed. 3x per zwangerschap dacht ik. Waar je vooral naar moet kijken is het aanvullende pakket, want daar zit de IVF in. En denk dat Zilveren kruis een van de voordeligste premies heeft, maar dat zou je moeten checken wat jij nodig hebt en wat erin zit.
    Dank je wel golden Nadoria
    Maar als dit in de basis zit waarom moet je dan nog kijken. Naar een aanvullend pakket

  2. #6857
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Ik dacht dat het in de aanvullende pakket zat maar je hebt gelijk het zit in de basisverzekering! Je betaald alleen eigen risico dan (voor de afspraak/hulp in het ziekenhuis denk ik)Ik zie dat er 3 worden vergoed. Misschien kan Mvr.tishien er uitgebreider over vertellen aangezien zij ervaring ermee heeft.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  3. #6858
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Ik vind zelf tanden een van de verschrikkelijkste dingen. Vooral eruit halen bleehh! heb een beugel gehad. Welke beugel krijg jij? MashaAllah wat goed van je dat je Arabisch studeerd om de Quraan te kunnen lezen. Succes met alles en als je veel vragen hebt over beugel moet je mij maar pmen

    Ik weet niet of ik het gezegd had maar mvr.Tishien gefeliciteerd! InshaAllah gaat alles nog goed en misschien heb je inmiddels al een goede echo gehad.
    Dankjewel! Ja meerdere ivm bloedverlies, dus het is elke keer schrikken maar de kleine doet t nog
    Goed Hamdoulilah. Ben nu 9 weken en 2 dagen
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  4. #6859
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Mvrikhebtishien ik kan niet op beantwoorden drukken als ik jou bericht heb gelezen, echt vervelend. Haha dan moet ik het zo doen. Woow geheel onder narcose, dan is het wel heel zwaar geweest inderdaad. Masha'allaah 27eitjes, dan heb je dus genoeg op voorraad! Ben dan wel blij voor jou na dit dat jij meteen zwanger bent geraakt, is echt een gedoe en zwaar. Ik ben nu bezig met arabisch leren haha om koraan te kunnen lezen in het arabisch. En beugel plaatsen, probeer bezigheid te hebben en op mijn doelen af gaan daarna baby insha'allaah via ziekenhuis als het niet wilt lukken.

    Wie heeft trouwens ooit beugel gehad? Haha even heel wat anders dan over babytjes. Maar ik moet deze maandag 2 tanden uithalen daarna woensda bovem beugel plaatsen en daarna onder 2 tanden uithalen en beugel plaatsen. Ik vind het wel eng hahaha ik heb een overbeet en daarom dat die tandwn uit moeten. Maar als ik dan jou hoor mvrikhebtishien denk ik van jaa, die behandeling is vele malen erger dan zoiets hahaha ik hou echt niet van tandartsen of ziekenhuizen maar helaas moet het.
    Mashallaah wat goed dat je je met andere dingen bezig houdt! Ja ik heb pcos dus ik moest wel echt..
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  5. #6860
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Salaam Aleikoum,

    Mag ik vragen welke zorgverzekering jullie als je eventueel voor ivf wil gaan
    Ik heb zilveren kruis en denk dat bij elke verzekering ivf vanuit de basisverzekering vergoed wordt. Bij zilveren kruis is t iig 3 pogingen.
    Sommige hebbben zelfs 4 ivf pogingen zoals bij vgz. Maar dan moet je je wel aanvullend verzekeren. Je bent wel trouwens alrijd je eigen risico kwijt,
    Maargoed. Als je ziet
    Hoeveel de verzekering betaald, dan ben ik blij dat we toch in nl wonen!!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  6. #6861
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Dankjewel! Ja meerdere ivm bloedverlies, dus het is elke keer schrikken maar de kleine doet t nog
    Goed Hamdoulilah. Ben nu 9 weken en 2 dagen
    Lijkt mij schrikken telkens inderdaad. Maar elhamdoulilah gaat het goed daarbinnen. En, is verder deze zwangerschap hetzelfde als de vorige of toch anders?
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  7. #6862
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Dank je wel golden Nadoria en
    mevr. Ihebtishien nu snap ik het

  8. #6863
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Salaam Alaikom Dames,

    Hoe is het met jullie ik zie dat er heel veel zwanger zijn geworden mascha allah gefeliciteerd.
    Bij ons is er helaas niet veel veranderd.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  9. #6864
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    @goudmijntje heb jij hijama weleens gedaan of de kruiden van Yasmine Misri

    Ik heb sinds een aantal dagen de Daysy die houdt je hele cyclus bij.
    https://nl.daysy.me.

    Het is een apparaat die je kan gebruiken om zwanger te worden of juist te gebruiken wanneer je niet zwanger wil worden.

  10. #6865
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Lijkt mij schrikken telkens inderdaad. Maar elhamdoulilah gaat het goed daarbinnen. En, is verder deze zwangerschap hetzelfde als de vorige of toch anders?
    New toch anders. Voel me echt beroerd, komt ook omdat ik nog een kleine heb rondlopen van bijna 2
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  11. #6866
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Elegantii- Bekijk reactie
    Gefeliciteerd!!!! Moge Allaah je verblijden met een vroom gezond kindje.
    Allahoema Amien! Dankjewel
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  12. #6867
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    Salaam Alaikom Dames,

    Hoe is het met jullie ik zie dat er heel veel zwanger zijn geworden mascha allah gefeliciteerd.
    Bij ons is er helaas niet veel veranderd.
    Ah. Ben je al naar de ha geweest
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  13. #6868
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    @goudmijntje heb jij hijama weleens gedaan of de kruiden van Yasmine Misri

    Ik heb sinds een aantal dagen de Daysy die houdt je hele cyclus bij.
    https://nl.daysy.me.

    Het is een apparaat die je kan gebruiken om zwanger te worden of juist te gebruiken wanneer je niet zwanger wil worden.

    Salaam schat, allebei al geprobeerd hijama al meer dan 5 keer was ermee gestopt en sinds vorige maand weer ermee begonnen. gair incha allah

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  14. #6869
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    Salaam schat, allebei al geprobeerd hijama al meer dan 5 keer was ermee gestopt en sinds vorige maand weer ermee begonnen. gair incha allah
    Ah ja je moet het minstens 3 x achter elkaar doen

    Ik ben ook al een paar x gestopt maar wil nu weer verder gaan gair in sha Allah

    Yasmine Misri ook maar ook dat helpt bij mij niet helaas

    Ben je al wel naar de dokter geweest

  15. #6870
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ah. Ben je al naar de ha geweest
    Ja schat. ik was hier vanaf het begin op deze topic heb al 4 iui achter de rug kijkoperatie's gehad veel dingen geprobeerd

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah