1. #6991
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Dankjulliewel! Ben rond de 8 weken nu. Weet niet precies hoever.
    Ben super blij voor je schat! Hier morgen 35 weken. Kan niet meer en wil dat ze zsm komt haha
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  2. #6992
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ben super blij voor je schat! Hier morgen 35 weken. Kan niet meer en wil dat ze zsm komt haha
    Aah heel lief dankjewel! Ben ook blij! Jaa snap ik hahaha maar ze kan beter nog even in je buik blijven. Heb je alles al voor de kleine? 2e zwangerschap ervaar ik toch als iets zwaarder.. ben echt oververmoeid.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #6993
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Aah heel lief dankjewel! Ben ook blij! Jaa snap ik hahaha maar ze kan beter nog even in je buik blijven. Heb je alles al voor de kleine? 2e zwangerschap ervaar ik toch als iets zwaarder.. ben echt oververmoeid.
    Oh meid! Het is zeker wel zwaarder dan dan eerste!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  4. #6994
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Ik ben blij dat het bij mij achter de rug is. Baarmoeder sluiten. Zwangerschap bevalling en wat volgt geen makkie..

  5. #6995
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ben super blij voor je schat! Hier morgen 35 weken. Kan niet meer en wil dat ze zsm komt haha
    Hmdl in sha allah een goede bevalling, leuk voor je

  6. #6996
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Ik ben blij dat het bij mij achter de rug is. Baarmoeder sluiten. Zwangerschap bevalling en wat volgt geen makkie..
    Hahaha ja heb het vorig jaar december mogen ervaren heel bijzonder!

  7. #6997
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Nog niemand bevallen?
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  8. #6998
    MVC Lid

    Reacties
    3
    26-06-2019

    Zijn er nog wens-moeders, die graag mama willen worden?

  9. #6999
    MVC Lid

    Reacties
    3
    26-06-2019

    Citaat Geplaatst door DSM Bekijk reactie
    Ik heb voor een draag moeder gekozen

    Heeft z'n voordelen. Waarom heb je voor een draagmoeder gekozen.

  10. #7000
    MVC Lid

    Reacties
    3
    26-06-2019

    Duidelijk, heel begrijpelijk ook. Mooi alternatief!

  11. #7001
    MVC Lid

    Reacties
    122
    05-10-2014

    Dames ben pas bezig met zwanger worden.
    Zijn er supplementen of kruiden dat gebruikt kan worden als sabab om snel zwanger te worden?
    Welke vitaminen moet ik slikken?
    Heb foliumzuur gekocht hoeveel pillen moet ik ervan nemen op een dag?

  12. #7002
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door mamavanimrane Bekijk reactie
    Dames ben pas bezig met zwanger worden.
    Zijn er supplementen of kruiden dat gebruikt kan worden als sabab om snel zwanger te worden?
    Welke vitaminen moet ik slikken?
    Heb foliumzuur gekocht hoeveel pillen moet ik ervan nemen op een dag?
    Foliumzuur 1 per dag. Maar dat helpt wel niet om snel zwanger te worden.
    Ik denk eigenlijk dat niets helpt om snel zwanger te worden enkel dua's, want Hij bepaalt of je zwanger kunt worden of niet.
    Als je anticonceptie heb genomen met hormonen bv de pil of hormoonspiraal zal je lichaam toch eerst moeten ontwennen tegen dat al die troep eruit is.

    Moge Allah je verblijden met een nieuwe zwangerschap.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #7003
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door mamavanimrane Bekijk reactie
    Dames ben pas bezig met zwanger worden.
    Zijn er supplementen of kruiden dat gebruikt kan worden als sabab om snel zwanger te worden?
    Welke vitaminen moet ik slikken?
    Heb foliumzuur gekocht hoeveel pillen moet ik ervan nemen op een dag?
    De dosering voor pillen is afhankelijk van het merk. Het staat meestal gewoon op het etiket.

    Je hoeft verder niet direct aan kruiden enz te denken. Wat belangrijk is, is dat je jezelf warm houdt. Dus niet op koude vloeren zitten, niet te fris kleden als het buiten koud is. Dat soort dingen.

    En op internet kan jr verder nog wel lezen wat je kan doen in de week dat je vruchtbaar bent om de kans op bevruchting te vergroten. Het meeste invloed heb je namelijk in die week, om de natuur een handje te helpen. Er zijn genoeg lijstjes te vinden met tips over wanneer klussen, hoe klussen, wat zijn de signalen dat je vruchtbaar bent etc etc. Te gênant om hier te typen.

  14. #7004
    MVC Lid

    Reacties
    7
    01-02-2019

    Salaam zuster, het is super belangrijk dat je jouw cyclus bijhoudt en zeker jouw vruchtbare dagen. Dit kan je doen door middel van ovulatietesten, kan je vinden bij de action, lekker goedkoop!
    Je zou eventueel ook een hijama behandeling laten doen, het ontgift je lichaam en is ook van de Sunnah. Als ik me niet vergis er is een speciale behandeling die jouw vruchtbaarheid stimuleert. Onthoud wel dat dit slechts een sabab is!
    Moge Allah swt jouw verblijden met een gezond nageslacht, Ameen ❤

  15. #7005
    MVC Lid

    Reacties
    122
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Foliumzuur 1 per dag. Maar dat helpt wel niet om snel zwanger te worden.
    Ik denk eigenlijk dat niets helpt om snel zwanger te worden enkel dua's, want Hij bepaalt of je zwanger kunt worden of niet.
    Als je anticonceptie heb genomen met hormonen bv de pil of hormoonspiraal zal je lichaam toch eerst moeten ontwennen tegen dat al die troep eruit is.

    Moge Allah je verblijden met een nieuwe zwangerschap.
    Nooit de pil geslikt. Sabab mag altijd gedaan worden en natuurlijk bepaalt Allah alles.