1. #6661
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Wil je je verhaal met ons delen van je bevalling?

    Snap ik, dit is wel een mooie leeftijdsverschil strakjes. Kunnen ze samen spelen en zit je toch al erin.

    Zware beproeving inderdaad. Mag Allah soebhanalah watahalaah alle vrouwen die een kinderwens hebben verblijden inshaAllah

  2. #6662
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Salaam aleikoum dames, wie is er bekend met een koude baarmoeder en is met hulp van van Yasmine Misri kruiden zwanger geworden

  3. #6663
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Wil je je verhaal met ons delen van je bevalling?

    Snap ik, dit is wel een mooie leeftijdsverschil strakjes. Kunnen ze samen spelen en zit je toch al erin.

    Zware beproeving inderdaad. Mag Allah soebhanalah watahalaah alle vrouwen die een kinderwens hebbeninshaAllah
    Ik zal Inshallah vanavond mijn verhaal plaatsen. En ook wil ik mededelen dat ik zwanger ben. Gisteren positief getest. Ik besloot twee weken terug voor een zwangerschap te gaan en twee weken later ben ik zwanger. Het voelde heel vreemd toen ik positief teste er ging van alles door me heen! Van blijdschap tot onzekerheid. Hoop Inshallah dat deze zwangerschap goed zal lopen. Had het echt niet verwacht zo snel.

    Moge Allah de andere ook verblijden met een zwangerschap.

  4. #6664
    Married ❤️

    Reacties
    3.643
    27-04-2010

    Citaat Geplaatst door Dreamless Bekijk reactie
    Ik zal Inshallah vanavond mijn verhaal plaatsen. En ook wil ik mededelen dat ik zwanger ben. Gisteren positief getest. Ik besloot twee weken terug voor een zwangerschap te gaan en twee weken later ben ik zwanger. Het voelde heel vreemd toen ik positief teste er ging van alles door me heen! Van blijdschap tot onzekerheid. Hoop Inshallah dat deze zwangerschap goed zal lopen. Had het echt niet verwacht zo snel.

    Moge Allah de andere ook verblijden met een zwangerschap.
    Las dit Mabrouk lieverd ❤️❤️ Moge Allah swt je bijstaan en een voldragen zwangerschap toegewenst in sha Allah.

  5. #6665
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    @mabrok Dreamless fijn dat het zo snel raak is voor je. Een voldragen zwangerschap gewenst in cha allah. Bedankt voor je felicitatie.

    @Malukaan ik ben er niet bekend mee in cha allah reageert er iemand die hier wel mee bekend is.

  6. #6666
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Golden nadoria. ..Ja heel spannend...Ben al in nl maandag de echo...tel de dagen af!!Hoe gaat het met jou meis?

  7. #6667
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Dreamless gefeliciteerd meis !!
    Ben heel blij voor je...insj een gezond en voldragen zwangerschap.leuk voor de kleine

  8. #6668
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Simpel. ...
    Ja in Marokko (althans de grote steden)heb je alles kwa voorzieningen en zorg .
    Gewoon geld neerleggen en je word als koning behandelt.alleen twijfel of ik hier ga bevallen of nl.Hoe gaat t met jou simpel?

    Het is hier echt dood...hahah

  9. #6669
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Mercedes gaat goed elhamdoulilah en met jou?

    Dreamless gefeliciteerd! inshaAllah een voldragen zwangerschap! Waar is je verhaal?

    Malukaan ik niet maar volgens mij was hier vroeger een topic over. Zou je ff op moeten zoeken. Weet trouwens ook helemaal niet wat het precies inhoudt enz

  10. #6670
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Hoe maakt iedereen het hier? Wat lang geleden!!

    Tijd gaat ook zo belachelijk snel

  11. #6671
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    @mabrok Dreamless fijn dat het zo snel raak is voor je. Een voldragen zwangerschap gewenst in cha allah. Bedankt voor je felicitatie.

    @Malukaan ik ben er niet bekend mee in cha allah reageert er iemand die hier wel mee bekend is.
    dank je simpel voor het reageren

  12. #6672
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Mercedes gaat goed elhamdoulilah en met jou?

    Dreamless gefeliciteerd! inshaAllah een voldragen zwangerschap! Waar is je verhaal?

    Malukaan ik niet maar volgens mij was hier vroeger een topic over. Zou je ff op moeten zoeken. Weet trouwens ook helemaal niet wat het precies inhoudt enz
    Ik heb bij die kruiden gekocht maar je moet het inbrengen . maar dat durf ik dus niet daarom ga ik maar met die kruiden stomen. .

    In sha Allah dat het gaat werken.

    In ieder geval bedankt voor het reageren.

  13. #6673
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Lijkt mij ook heel eng en branden daarbinnen Mag Allah soebhanalah watahalaah jou verblijden met een babytje inshaAllah

  14. #6674
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    AmeenbDank je schat! Ik heb het anders opgelost.

  15. #6675
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Hoi lieve dames! Mijn kleine is indd al bijna 1. Gaat echt super snel. Moet wel zeggen dat ik echt ene huilbaby heb en het soms erg zwaar hebt, maar Hamdoulilah! Voor mensen die zich afvragen of ik al voor een tweede wil gaan, ja. Ik ga binnenkort weer een afspraak maken bij het Z-H. Na de geboorte van Louay heb k Niks gebruikt en wordt ik om de 3 Maanden ongesteld dus dit schiet zo niet op
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡