1. #6916
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Salaam,

    Voor degene die decapeptyl en menopur gebruiken hebben jullie veel last van bijwerkingen.

    Ik vertrouw op Allah subhanna wa t'a alla maar ik zie het soms niet meer zitten
    Nee geen ervaring mee schat.
    Hoflang ben je bezig?
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  2. #6917
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Nee geen ervaring mee schat.
    Hoflang ben je bezig?
    Elhamdullilah nog niet zo lang maar pff heb echt vreselijke last van mood swing

  3. #6918
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    @mvr ik heb tishien. Ma sha Allah alweer bijna 19 weekjes. Mijn 20 weken echo was super goed hamdoulilah. Hij is gezond en alles was goed. Waar ik vooral last van heb is de vermoeidheid gewoon en ik heb nergens zin in. Moet mezelf echt dwingen om dingen te doen gwn. En soms duizelig en gwn zo lichtjes in mijn hoofd. Maar elhamdoulilah geen misselijkheid. En met de dag ben ik dankbaarder. Ik kan het niet echt geloven nog steeds niet. Ondanks dat ik van alles al in huis heb. Het voelt Soubhnallah nog zo onwerkelijk. Zeker totdat besef ben ik me nu ook gekomen Wollah. Niks is vanzelfsprekend in dit leven...

  4. #6919
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Elhamdullilah nog niet zo lang maar pff heb echt vreselijke last van mood swing
    Ik weet niet wat menopuur is lieverd? Ik heb clomid geslikt en werd daar echt depressief van!!! Kon elke dag wel huilen en begon serieus te geloven dat ik geen kids kon krijgen ofso. Was zoooo onzeker en ongelukkig.

    Moge Allah swt jou snel zegenen met een kindje lieverd❤️❤️

  5. #6920
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Nooor Bekijk reactie
    @mvr ik heb tishien. Ma sha Allah alweer bijna 19 weekjes. Mijn 20 weken echo was super goed hamdoulilah. Hij is gezond en alles was goed. Waar ik vooral last van heb is de vermoeidheid gewoon en ik heb nergens zin in. Moet mezelf echt dwingen om dingen te doen gwn. En soms duizelig en gwn zo lichtjes in mijn hoofd. Maar elhamdoulilah geen misselijkheid. En met de dag ben ik dankbaarder. Ik kan het niet echt geloven nog steeds niet. Ondanks dat ik van alles al in huis heb. Het voelt Soubhnallah nog zo onwerkelijk. Zeker totdat besef ben ik me nu ook gekomen Wollah. Niks is vanzelfsprekend in dit leven...
    Ik ben indd soms ook licht in me hoofd. Als ik te snel opsta bv. Hoort er allemaal bij! Goed dat je er vroeg bij bent! Mijn zoontje is met 37 weken geboren.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  6. #6921
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Jullie kunnen Floradix nemen tegen de duizeligheid en verder gewoon rustig aan doen en opstaan. Ik kon niet tegen Floradix werd er misselijk van dus kreeg ijzertabletten. Dat hielp wel. Ik had verder geen ijzertekort. Soms heb je gewoon die dipjes
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  7. #6922
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Clomid is inderdaad vreselijk. Maar als het helpt is het wel waard! Medische molen is sowieso heftig om mee te maken.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  8. #6923
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door Nooor Bekijk reactie
    Ik weet niet wat menopuur is lieverd? Ik heb clomid geslikt en werd daar echt depressief van!!! Kon elke dag wel huilen en begon serieus te geloven dat ik geen kids kon krijgen ofso. Was zoooo onzeker en ongelukkig.

    Moge Allah swt jou snel zegenen met een kindje lieverd❤️❤️
    Allahoema Ameen.. lief Moge Allah swt je een voldragen zwangerschap zegenen en je gemakkelijk doen laten bevallen Ameen!

    Ik ben dus echt depressief op bepaalde momenten ikkan niet meer helder nadenken.
    Ik merk wel dat ik onder de mensen moet zijn want als ik thuis ben ga ik alleen maar nadenken dit gaat soms zo extreem dat ik soms in huilen uitbarst! maar gair in sha Allah het komt vast goed

  9. #6924
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-01-2016

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Allahoema Ameen.. lief Moge Allah swt je een voldragen zwangerschap zegenen en je gemakkelijk doen laten bevallen Ameen!

    Ik ben dus echt depressief op bepaalde momenten ikkan niet meer helder nadenken.
    Ik merk wel dat ik onder de mensen moet zijn want als ik thuis ben ga ik alleen maar nadenken dit gaat soms zo extreem dat ik soms in huilen uitbarst! maar gair in sha Allah het komt vast goed
    Lieverd dat gevoel is heel bekend onder vele van ons. Ik zelf heb er ook bijna 2 jaar over gedaan om zwanger te raken. En de maand dat ik uiteindelijk naar de huisarts wilde gaan, werd ik zwanger hamdoulilah. Ik heb nu een dochtertje van 5 maanden Allahouma bariek.

    Mijn punt hiermee is dat je sebeb moet blijven doen en verricht veel dua.

    In sha Allah word je snel verblijd! Ik gun het elke vrouw met een kinderwens.
    Alhamdoulilah ten alle tijden ♥️

  10. #6925
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Slm lieve meiden hoe maken jullie het?hoe ist met de zwangere,de nog bezig zwanger worden ladies?

    Mijn prinses is inmiddels 11 mnd en Willem vr de 5e gaan insjalah❤️

  11. #6926
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Allahoema Ameen.. lief Moge Allah swt je een voldragen zwangerschap zegenen en je gemakkelijk doen laten bevallen Ameen!

    Ik ben dus echt depressief op bepaalde momenten ikkan niet meer helder nadenken.
    Ik merk wel dat ik onder de mensen moet zijn want als ik thuis ben ga ik alleen maar nadenken dit gaat soms zo extreem dat ik soms in huilen uitbarst! maar gair in sha Allah het komt vast goed
    Weet precies hoe je je voelt schat. Verlies de hoop niet.!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  12. #6927
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door mercedez207 Bekijk reactie
    Slm lieve meiden hoe maken jullie het?hoe ist met de zwangere,de nog bezig zwanger worden ladies?

    Mijn prinses is inmiddels 11 mnd en Willem vr de 5e gaan insjalah❤️
    5e? Mashallaah!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  13. #6928
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door mvrgetrouwd Bekijk reactie
    Lieverd dat gevoel is heel bekend onder vele van ons. Ik zelf heb er ook bijna 2 jaar over gedaan om zwanger te raken. En de maand dat ik uiteindelijk naar de huisarts wilde gaan, werd ik zwanger hamdoulilah. Ik heb nu een dochtertje van 5 maanden Allahouma bariek.

    Mijn punt hiermee is dat je sebeb moet blijven doen en verricht veel dua.

    In sha Allah word je snel verblijd! Ik gun het elke vrouw met een kinderwens.
    Ameen!
    Soms lijkt het wel alsof ik de enige ben iedereen wordt maar zwanger om mij heen.
    Natuurlijk ben ik blij en gun ik het elke vrouw.. Hoe groter de Ummah hoe beter Allahoema baraak maar fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten

    Barak Allahoefiki dat je de moeite neemt om te reageren

  14. #6929
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Weet precies hoe je je voelt schat. Verlies de hoop niet.!
    Dank je lief nee dan is al het gehuil gekat gelach voor niks geweest wat een dramaqueen kan ik nu zijn vreselijk

    Elhamdullilah dat ik een geduldige man heb hahaha

    Heb jij ook decapeptyl en menopur geprikt

  15. #6930
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Ameen!
    Soms lijkt het wel alsof ik de enige ben iedereen wordt maar zwanger om mij heen.
    Natuurlijk ben ik blij en gun ik het elke vrouw.. Hoe groter de Ummah hoe beter Allahoema baraak maar fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten

    Barak Allahoefiki dat je de moeite neemt om te reageren
    Salaam schat je mag me pmen we zitten in hetzelfde schuitje

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah