*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.850
    20-07-2008

Ja vreselijk elke maand weer. Maargoed deze maand had ik echt een kort LF. Ik verwachtte zaterdag pas mijn nod en op zn vroegst vrijdag. Heel raar

MVC Lid

Reacties
    23
    03-02-2018

Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ja vreselijk elke maand weer. Maargoed deze maand had ik echt een kort LF. Ik verwachtte zaterdag pas mijn nod en op zn vroegst vrijdag. Heel raar
    Weet je dan zeker dat het menstruatie is en geen inestellingbloeding ofso?

MVC Lid

Reacties
    676
    12-03-2011

Salaam meiden,

Hoe gaat het met iedereen, jammer dat er oude leden stilletjes vertrokken zijn. De meeste waren toch begaan met elkaar. @slovesl hoe is het met jou? Mocht je het ├╝berhaupt lezen.

Mevr tishien jammer dat je ongesteld bent geworden in cha allah mag je snel verblijd worden met een 2e wonder.

@noor in cha allah geraak je snel zwanger.

@kristalsteentje hoe is het met jou?

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.850
    20-07-2008

Neenee. Ik verlies echt veel bloed schat

MVC Lid

Reacties
    23
    03-02-2018

ik Heb donderdag licht positief getest , onder tussen al 5 testen gebruikt. Allemaal licht positief. Hij wordt wel wat donkerder met de dag, maar nog geen knalstreep vind ik. Maar als ik ze met elkaar vergelijk per dag wel donkerder dan de dag ervoor. Ik ben zo bang dat er iets mis gaat Soubhanallah. Zit zo met angst dat ik niet eens kan genieten ervan. Overigens is morgen mijn nod. Veeel te vroeg getest ik weet t maar kon t niet laten.

MVC Lid

Reacties
    88
    27-09-2017

Moge Allah alle zusters met een kinderwens verblijden met een mooi en gezonde babytje.

Ik heb helaas ook een miskraam. Was ongeveer 10 weken. Ik zit nog met bloedingen. Morgen weer langs bij de gynaecoloog om te zien of mijn baarmoeder schoon is of niet. Aan de ene kant wil ik zsm weer zwanger worden. Maar aan de andere kant denk ik eerst ramadan vasten inchaAllah en op vakantie gaan. Maar heb allesinds wel een groot kinderwens.

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.850
    20-07-2008

Gefeliciteerd!!! Moge Allah swt je kindje beschermen Inshallaah! Ik ken je gevoel. Houdt in je achterhoofd dat de eerste 3
    Maanden sws erg spannend zijn. Dat de
    Testen goed oplopen is zeker positief!! Heb je op je nod nog bloedingen gehad? Zoniet dan ben je hartstikke zwanger!

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.850
    20-07-2008

Wat vreselijk woestijnroosje! Met 10 weken is het kindje best groot ofniet? Had je veel pijn? Was het een soort mini bevalling? Moge Allaah swt je gauw weer een wonder schenken inshallah!!

MVC Lid

Reacties
    23
    03-02-2018

Mvr ik heb tishien. Ik had vandaag weer een restje gedaan die was heeeel licht. Maar dat testje zag er sws raar uit was van de kruidvat 2 voor 5, maar was soort van geel i.p.v. wit. En smiddags maar die van clear blue gedaan. Had de verkeerd egehaald, dacht dat ik de digitale had. Maar had m dus gedaan en zag wel een kruisje zeg maar, maar ook licht niet super donker. Vandaag was mijn nod. Geen bloedingen gehad elhamdoulilah. Dus hoop dat t blijft zitten.

Had vrijdag t ziekenhuis gebeld en die zei streepje is streepje. Maar geen bloedtesten? Dus ik heb nu over 3 weken een afspraak voor 7 weken echo.

MVC Lid

Reacties
    23
    03-02-2018

Woestijnroosje vreselijk lieverd zo laat nog miskraam. Idd zoals mvrtieshien zegt dan is t toch al best groot? Ik zou zeggen als de arts er niets tegen op heeft. Gwn er lekker voor gaan toch? Je weet nooit Hoelang t duurt toch?

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.850
    20-07-2008

Inshalaaah schat! Ben super blij voor je!! Ik zou 1 merk test aanhouden als je echt een mooi oploop wil zien

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.850
    20-07-2008

Is dit je eerste Noortje? En Hoelang ben je bezig grweest. Ik ben vandaag geweest en ze zagen weer cyses. Die krijg k nadat ik pregnyl spuit. Heb nu voorgenomen geen zooi meer te spuiten en zelf mijn eitje te laten springen en deze in de gaten te houden mbv ovulatietesten.

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.850
    20-07-2008

Ik moet volgende week weer trg komen want mag nu niet beginnen met prikken

MVC Lid

Reacties
    23
    03-02-2018

Mvr ik heb tishien. Ik was 4 maanden zelf bezig maar ik wist daarvoor al dat er iets niet goed was. Was namelijk vorig jaar al gestopt met de pil vanwege klachten, toen gwn andere voorbehoedsmiddelen gebruikt. Maar menstruatie bleef gerust paar maanden weg. Toen ging ik kijken op een echo zagen ze allemaal vochtblaasjes. Ewa toen ongeveer 4 maanden zelf bezig, maar had me al wel aangemeld voor onderzoek in t ziekenhuis etc. Ze zeiden pcos toen. Ewa toen mocht ik meteen met clomid 50mg beginnen en dit is dus Mn tweede ronde. En tis nu raak. Bij mij springt het eitje ook vanzelf. Ik gebruik dan gwn ovulatie testen van clearblue zijn het duidelijkst. Ik zou ook geen pregnyl meer doen. Ik zou eitje zelf proberen te laten springen. Dit is voor mij de eerste ja. Voor jou tweede toch, maar volgens mij Ervaar je bij de tweede meer rust of niet?

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.850
    20-07-2008

Indd gwn zelf laten springen is t beste.. ja mijn tweede indd! Jaa zeker, veel meer rust