1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    1.474
    15-10-2014

    Een jongetje inshaAllah!! ben helemaal in de wolken klopte mijn voorgevoel. En mijn man had dit gevoel ook zei hij net. We hadden allebei niks tegen elkaar hierover gezegd

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    1.474
    15-10-2014

    Citaat Geplaatst door SlovesI Bekijk reactie
    soo leukk!! Ben egt blij voor je!
    Dankjewel lieverd!

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    106
    23-10-2014

    Nou laila ondanks je lieve bericht wil ik je toch feliciteren met je prachtige geschenk van Allah swt, ondanks dat ik nu twee dochters heb zou ik zo graag ook een jongetje willen.. maar als ik weer een meisje krijg ben ik ook zeer blij hamdollileh

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    1.474
    15-10-2014

    Citaat Geplaatst door pure.yasmin Bekijk reactie
    Nou laila ondanks je lieve bericht wil ik je toch feliciteren met je prachtige geschenk van Allah swt, ondanks dat ik nu twee dochters heb zou ik zo graag ook een jongetje willen.. maar als ik weer een meisje krijg ben ik ook zeer blij hamdollileh
    Shoukran. Ik bedoel het ook niet vervelend persoonlijk naar jou toe. Ik snap dat je mensen wilt helpen en je spullen wilt verkopen. Maar het is soms even too much snap je wat ik bedoel?

    En inshaAllah zul je ook een zoontje krijgen. Maar je bent inderdaad al meer dan gezegd met je dochtertjes alhamdoulilah. Alle geschenken van Allah swt zijn prachtig.

  5. #65
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Nog meer ervaringen omtrent slijmverlies vlak voor menstruatie

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-01-2015

    Mabroukkkkk leilaatje! Moge Allah swt je een voldragen zwangerschap schenken en een lief gezond klein mannetje!

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    1.474
    15-10-2014

    Citaat Geplaatst door radeloosz Bekijk reactie
    Mabroukkkkk leilaatje! Moge Allah swt je een voldragen zwangerschap schenken en een lief gezond klein mannetje!
    Shoukran! Ameen op je dua3!

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    108
    10-10-2012

    Pure Yasmine hoeveel tijd zat er Tussen met het negatief testen en het positief testen ?

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    106
    23-10-2014

    Salaam layds_lamyae

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    106
    23-10-2014

    Mijn eerst dochter heb ik drie zwangerschaps testen gedaan en negatief en was toen bijna twee maanden zwanger. En bij me tweede zwangerschap was het 1 dag voor me ongesteldheid postief en me derde zwangerschap was het ook in de begin al postief maar verliep van 7 weken zwanger een miskraam ..hamdollileh alles wat van Allah swt komt is welkom.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    340
    15-04-2009

    TS je kunt ook gewoon naar de dokter gaan. Die zal je medicijnen voorschrijven om je menstruatie te regulieren.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    108
    10-10-2012

    Pure Yasmin Aleikoum salaam.
    Soubha Allah had je negatieve test terwijl je al 2 maanden zwanger was.
    Lijkt mij heel erg om een miskraam te krijgen, maar als het van Allah komt elhamdoulilah 3ala kouli hal..

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-01-2015

    Meisjes, heb je toevallig al getest?

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    106
    23-10-2014

    Missmevrouwtje ja dacht dat ik gek werd , had alle zwangerschap sinyale en in de begin krijg je menstruatie klachten dus elke keer naar de wc kijken of ik ongesteld ben maar nee hoor hahahahahhaah ha .. maar hamdollileh uiteindelijk toch gedaan en twee strepen, was zo blij heb gelijk samen met me man twee rakat gebeden en Allah swt gedankt voor deze geschenk

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Lailatje en pure Yasmine van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    insha Allah zullen jullie een dragelijke zwangerschap krijgen met zo min mogelijk complicaties.

    Hoeveelste ronde waren jullie zwanger,
    en klusten jullie elke dag of om de dag?
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.