1. #7021
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Jij ook gefeliciteerd met je zoon!! Ik ben 8 juli bevallen hamdoulilah met 39.2.
    Oumayra is haar naam. Hoe heet jouw wondertje.?Ja voelt t compleet voor je?
    Voor mij nog niet. Wil met de Wil van Allah swt nog 1 kind erbij.
    Check je hoekje.
    Onze kindjes schelen maar 3 weekjes.
    Mooie naam, wij hadden ook zoiets voor als het een meisje zou zijn. Ja, voor ons beide wel. Het kan altijd wel gebeuren natuurlijk ook al is de wens er niet. Insha Allah worden jullie in de toekomst verblijd met een 3e wondertje. En Insha Allah gaat dat snel lukken als jullie ervoor gaan.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  2. #7022
    MVC Lid

    Reacties
    186
    27-09-2017

    Allahuma Ameen.

  3. #7023
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Lemniscaat Bekijk reactie
    Moge Allah ta3ala iedereen met een kinderwens verblijden met gezonde kindjes, Ameen.
    Ik zou eerlijk gezegd al bij de huisarts geweest zijn. Bloedprikken, een echo (of meerdere) en controle van zijn zaad kan ook heel wat vertellen. Na een jaar proberen mag je met onderzoeken starten. En soms is dat iets kleins en zo opgelost. En soms juist niet..
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  4. #7024
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Lemniscaat Bekijk reactie
    Moge Allah ta3ala iedereen met een kinderwens verblijden met gezonde kindjes, Ameen.
    Die ovulatietesten gebruik ik altijd meteen als ik zwanger wil worden omdat ik een meetfreak ben. Wil alles weten in mn lichaam en dat terwijl ik mn eisprong altijd voel aan mn eierstokken (of de weg naar mn eisprong). Maar goed bij deze zwangerschap had ik die testen ook gebruikt dus, maar heb die periode niet geklust zeg maar, wel een week later en toch zwanger geworden. Heel gek want toen was mn eisprong al geweest, had ik gevoeld en dat zag je ook op die testen dus had niet verwacht.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #7025
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Check je hoekje.
    Onze kindjes schelen maar 3 weekjes.
    Mooie naam, wij hadden ook zoiets voor als het een meisje zou zijn. Ja, voor ons beide wel. Het kan altijd wel gebeuren natuurlijk ook al is de wens er niet. Insha Allah worden jullie in de toekomst verblijd met een 3e wondertje. En Insha Allah gaat dat snel lukken als jullie ervoor gaan.
    m
    Allahoema amien! Dankjewel!!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  6. #7026
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Lemniscaat Bekijk reactie
    @golden_nadoriaa & _Hidaya,
    Voor een koude baarmoeder zou de woestijn ook helpen wa Allah oe 3alaam.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #7027
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Lemniscaat Bekijk reactie
    @golden_nadoriaa & _Hidaya,
    Ik zou als het over een half jaar maximaal nog niet gelukt is hulp zoeken. Wat houden zwakke hormonen in, dat je een tekort hebt aan een hormoon? Hier kan de gynaecoloog je bij helpen.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  8. #7028
    Bijna Lid

    Reacties
    150
    15-09-2019

    Citaat Geplaatst door Lemniscaat Bekijk reactie
    @golden_nadoriaa & _Hidaya,
    Neem lemsaghen

  9. #7029
    His soulmate

    Reacties
    7
    21-12-2018

    Ik ben ook bezig! Moge Allah ons allen verblijden!
    Married to the love of my life

  10. #7030
    MVC Lid

    Reacties
    23
    29-09-2014

    dames die zwanger zijn geweest. Hoelang duren die misselijkheidsklachten gaan ze nog over? ben zo bang dat ze heel die 9 maanden aanhouden ik kan zo niks :s

  11. #7031
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Alhoceima1985 Bekijk reactie
    dames die zwanger zijn geweest. Hoelang duren die misselijkheidsklachten gaan ze nog over? ben zo bang dat ze heel die 9 maanden aanhouden ik kan zo niks :s
    Ik was niet echt echt misselijk maar had wel een naar en vies gevoel van binnen. Ik wou dat ik kon overgeven maar lukte niet. Zoiets. Dit was alleen het eerste trimester zo. Daarna ging het over.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #7032
    MVC Lid

    Reacties
    23
    29-09-2014

    Ja precies dit sis. Hele lichte vorm van misselijk ofzo? Je kan idd ook niet overgeven naar gwn rot drukkend gevoel? Ik zit nu in de 6e week geloof ik
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ik was niet echt echt misselijk maar had wel een naar en vies gevoel van binnen. Ik wou dat ik kon overgeven maar lukte niet. Zoiets. Dit was alleen het eerste trimester zo. Daarna ging het over.

  13. #7033
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Mijn eerste trimester was overgeven en slapen dat slapen kwam geen einde aan gwn dat je geen fut hebt om je bed uit te komen en laten we t over het huishouden maar niet hebben en dan nog werken haha. 2e en 3e trimester kreeg ik dus vreetaanvallen kon alles wat los en vast zat eten.

  14. #7034
    MVC Lid

    Reacties
    23
    29-09-2014

    Oh Subhanallah sis. Dus het is alleen eerste triemester zo?

    En als je dan zoveel at daarna hoefde je niet over te geven?
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Mijn eerste trimester was overgeven en slapen dat slapen kwam geen einde aan gwn dat je geen fut hebt om je bed uit te komen en laten we t over het huishouden maar niet hebben en dan nog werken haha. 2e en 3e trimester kreeg ik dus vreetaanvallen kon alles wat los en vast zat eten.

  15. #7035
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Alhoceima1985 Bekijk reactie
    dames die zwanger zijn geweest. Hoelang duren die misselijkheidsklachten gaan ze nog over? ben zo bang dat ze heel die 9 maanden aanhouden ik kan zo niks :s
    Rond de 14e week namen ze af bij mij.
    Maar je hebt ook vrouwen die het de hele zwangerschap hebben of helemaal nooit hebben.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.