1. #6676
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Geef je og borstvoeding mvr.tishien? Daardoor kan je menstruatie ook uitblijven of onregelmatig worden. In het ziekenhuis kunnen ze je wel hormonen geven om het proces te versnellen. InshaAllah worden jullie gauw verblijdt met een tweede wondertje.

  2. #6677
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Geef je og borstvoeding mvr.tishien? Daardoor kan je menstruatie ook uitblijven of onregelmatig worden. In het ziekenhuis kunnen ze je wel hormonen geven om het proces te versnellen. InshaAllah worden jullie gauw verblijdt met een tweede wondertje.
    Nee schat. Geef geen borstvoeding. Was er na anderhalve maand mee gestopt omdat mijn kleine niet uit de borst kon drinken. Hij was. Nog te zwak.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  3. #6678
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Salaam alaikoum lieve dames,
    Het is al weer bijna 2018 wat vliegt de tijd haha.
    Insha'allaah gaat alles goed met jullie met mij wel alhamdoelilah. En goed van jou mvrikhebtishien dat je voor de volgende baby gaat bij jou heeft het natuurlijk ook wat extra tijd gekost. Insha'allaah zal jij gauw weer zwanger raken.

  4. #6679
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Mvrtishien, ow dat is het dat in ieder geval niet
    hopelijk kunnen ze je in het zkh verder helpen en mag je gauw zwanger worden inshaAllah

    Kristal, hoe gaat het Met jou meid? en hoe sta jij ervoor? InshaAllah voor jou ook een zwangerschap binnenkort. x

  5. #6680
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Hello ladies Hoe is het hier ?mvr tishien leuk dat je voor de 2e gaat. ..en voor allen die bezig zijn hopen op een zwangerschap insjalah!
    Golden nadoria Hoe is met jou?

  6. #6681
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Mvrtishien, ow dat is het dat in ieder geval niet
    hopelijk kunnen ze je in het zkh verder helpen en mag je gauw zwanger worden inshaAllah

    Kristal, hoe gaat het Met jou meid? en hoe sta jij ervoor? InshaAllah voor jou ook een zwangerschap binnenkort. x
    Salaam lieve golden nadoria, jaa goed alhamdoelilah bij mij nog hetzelfde haha insha'allaah binnenkort we wachten af wie weet 2018 een mooie jaar. Hoe is het met jou en jou zoontje zeker is hij groot gaat snel met babytje's ze groeien als kool hihi Xxx

  7. #6682
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Mercedes gaat goed hier elhamdoulilah
    hoe gaat het met jou nu?

    Kristal, inshaAllah een mooi jaar!
    Heb je afspraken voor in het ziekenhuis?
    Hopelijk snel resultaat!
    Ja groeien hard alweer 2 jaar elhamdoulilah

  8. #6683
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ik heb donderdag een afspraak meiden! Laat het jullie weten!
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  9. #6684
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ik heb donderdag een afspraak meiden! Laat het jullie weten!
    Beetje te laat om succes te wensen
    Hoop dat het goed is gegaan
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  10. #6685
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Mvrikhebtishin en?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #6686
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Hey lieve dames!
    Inwendige echo gehad en ze zagen veel follikels. Dus pcos. Maar dat wisten we al. Heb dus provera gekregen om Mn menstruatie op te wekken. Vandaag laatste pil innemen en wachten op menstruatie. Wanneer t echt is doorgekomen zal ik beginnen met prikken. Heb alles al meegekregen! Ik laat jullie weten. Hoe is t met sovl? Hoop dat ze zwanger is geraakt
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  12. #6687
    MVC Lid

    Reacties
    109
    12-05-2008

    Zwanger of niett???

    Damessss helpppp

    Mijn NOD is 6 dagen geleden en ik hè. 3x negatieve test gekregen
    Ben nog niet ong heb altijd cyclus van 26 dagen gehad
    Ik denk dat ik morgen bloed zal laten prikken.

  13. #6688
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Het kan toch zijn dat je dit keer een langere cyclus hebt. Dat kan door zoveel dingen zoals stress, te snel afvallen of juist bijkomen, medicijn(en) gebruiken.

    Ben je al lang gestopt met de pil?
    Want je cyclus kan heel anders zijn met de pil is het erg regelmatig en kan nu paar dagen verschillen met toen.

  14. #6689
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    MvrTishien succes! InshaAllah is het snel raak voor jullie

  15. #6690
    MVC Lid

    Reacties
    109
    12-05-2008

    hay dat is het nou heb geen stress Niet afgevallen of bijgekomen gewooon Normaal Zolas altijd
    en gebruik alleng gegen Pil. of iets