1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    106
    23-10-2014

    Zeker meid kruiden kunnen ook heel veel doen, wij hadden bijvoorbeeld een klant die weken achter elkaar vloeiend bloedingen had na haar menstruatie. Weet niet hoe deze meid op haar bennen nog stond door al die bloedingen. En hamdollileh heeft ze kruiden gebruikt en heeft nu een normaal cyclus van 28 dagen. En de kruiden behandeling was 1 maand

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.474
    15-10-2014

    Een vriendin van mij heeft ook pcos. Zij was al een jaar helemaal niet meer ongesteld geweest vertelde ze me pas. Ze dacht dat dit door de pil kwam en deed er verder niks mee. Toen ze stopte met de pil werd ze ook niet ongesteld. Ze krijgt nu medicijnen (clomid) en nu heeft ze weer een normale cyclus en iedere maand een goede eisprong. Dit houden ze nu bij haar bij dmv echo's.

  3. #33
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ow wat fijn voor haar!! Misschien handig om.volgende week een afspraak te maken bij re Ha

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Ik ben nog nie geworden maar ook nog niet getest.
    toch 1 van deze dagen ff testen. Wel spannend.

    InshaAllah


    InshaAllah
    Testen terwijl je pas over 11 dagen ongesteld moet worden heeft niet zoveel zin lijkt me?
    Pas als je echt overtijd bent..of de dag zelf, nu zou t nog niet eens 4 weken zijn, eigenlijk nog niks dus..

    Opdat jullie allemaal zwanger mogen raken en van gezonde kindjes zullen bevallen dames
    The world is nothing without my coffee

  5. #35
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Testen terwijl je pas over 11 dagen ongesteld moet worden heeft niet zoveel zin lijkt me?
    Pas als je echt overtijd bent..of de dag zelf, nu zou t nog niet eens 4 weken zijn, eigenlijk nog niks dus..

    Opdat jullie allemaal zwanger mogen raken en van gezonde kindjes zullen bevallen dames
    Ja dat snap ik ook wel. Maar het is nu al over 5 dagen dat ik moet worden en dat over testen zei ik gisteren pas.. Ik wil zelfs pas 2 dagen later ofzo testen mocht het uitblijven. En omdat ik die tussentijdse bloeding heb gehad laat dat mij wel even twijfelen. maar ik test pas als ik over tijd ben uiteraard.

    Amien.x
    Happiness is an inside job


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Ja dat snap ik ook wel. Maar het is nu al over 5 dagen dat ik moet worden en dat over testen zei ik gisteren pas.. Ik wil zelfs pas 2 dagen later ofzo testen mocht het uitblijven. En omdat ik die tussentijdse bloeding heb gehad laat dat mij wel even twijfelen. maar ik test pas als ik over tijd ben uiteraard.

    Amien.x
    Ja je weet maar nooit sommige vrouwen zijn heel ongeduldig hihi is zonde voor de testen. Dus nog een weekje ofzo, succes
    The world is nothing without my coffee

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Ja je weet maar nooit sommige vrouwen zijn heel ongeduldig hihi is zonde voor de testen. Dus nog een weekje ofzo, succes
    Haha nee, nee ik bewaar mijn test pas mocht het nodig zijn dan ga ik testen.
    dankje.
    Happiness is an inside job


  8. #38
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Tips voor testen, kijk op www.sensitest.nl, goedkope en goede testen. Zijn hier altijd betrouwbaar geweest.

    Wij gaan voor een 3e kindje in shaa Allaah. Alleen moet ik wachten op mijn menstruatie, die is nog steeds niet gekomen sinds mijn bevalling een jaar geleden. Maar dat komt wel vaker voor b0als je borstvoeding geeft dus we wachten geduldig af.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    106
    23-10-2014

    Ik zelf gebruikten de van de kruidenvat en 1 dag voor me ongi was de laatste postief

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    106
    23-10-2014

    Voor dames die vragen hebben over wat je voelt bij het inestelen wat je voelt in de begin van de zwangerschaps kunnen mijn altijd vragen. Mijn eerste zwangerschap zat ik ook met zoveel vragen hahahahha

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-01-2015

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Haha nee, nee ik bewaar mijn test pas mocht het nodig zijn dan ga ik testen.
    dankje.
    Met de kruidvat test 2 voor 5 euro mag je al testen 4 dagen voordat je ongi moet worden. Die is heel betrouwbaar. Dus in principe kun je nu al testen. Ik zou het gewoon doen hoor nee heb je, ja kun je krijgen haha

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.474
    15-10-2014

    Citaat Geplaatst door radeloosz Bekijk reactie
    Met de kruidvat test 2 voor 5 euro mag je al testen 4 dagen voordat je ongi moet worden. Die is heel betrouwbaar. Dus in principe kun je nu al testen. Ik zou het gewoon doen hoor nee heb je, ja kun je krijgen haha
    Vroeg testen kan ook voor veel teleurstelling zorgen. 50%-60% van de zwangerschappen eindigt in een miskraam omdat de innesteling niet goed gaat. Als je wacht tot je ongesteld wordt, merk je hier niks van aangezien de miskraam dan een gewone ongesteldheid lijkt. Als je al wist dat je zwanger was, is de teleurstelling en het verdriet alleen maar groter. Een test (en vooral die vroege testen) kunnen na een bevruchting namelijk wel al positief aangeven omdat er hormonen aanwezig zijn in je lichaam. Maar daarna is de kans dus nog meer dan de helft dat de innesteling niet lukt.

    Het is goed om geduld te hebben dames. Hoe moeilijk het ook is. Ik was ronde 21 zwanger, dus ik ken het gevoel hoe het is als je zwanger probeert te worden.

    Mochten jullie toch vroeg willen testen. Die van de action kunnen ook vanaf 4 dagen van te voren en werken perfect.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-01-2015

    Citaat Geplaatst door Leilaaatje Bekijk reactie
    Vroeg testen kan ook voor veel teleurstelling zorgen. 50%-60% van de zwangerschappen eindigt in een miskraam omdat de innesteling niet goed gaat. Als je wacht tot je ongesteld wordt, merk je hier niks van aangezien de miskraam dan een gewone ongesteldheid lijkt. Als je al wist dat je zwanger was, is de teleurstelling en het verdriet alleen maar groter. Een test (en vooral die vroege testen) kunnen na een bevruchting namelijk wel al positief aangeven omdat er hormonen aanwezig zijn in je lichaam. Maar daarna is de kans dus nog meer dan de helft dat de innesteling niet lukt.

    Het is goed om geduld te hebben dames. Hoe moeilijk het ook is. Ik was ronde 21 zwanger, dus ik ken het gevoel hoe het is als je zwanger probeert te worden.

    Mochten jullie toch vroeg willen testen. Die van de action kunnen ook vanaf 4 dagen van te voren en werken perfect.
    Ja daar heb je zeker gelijk in. Ghair in sha Allah. Het beste is om geduld te hebben.

    Tbarkellah wat heb je een geduld moeten hebben na 21 rondes...moge Allah swt je daarvoor belonen.
    Werd je na 21 rondes natuurlijk zwanger of via de malle molen?

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.474
    15-10-2014

    Citaat Geplaatst door radeloosz Bekijk reactie
    Ja daar heb je zeker gelijk in. Ghair in sha Allah. Het beste is om geduld te hebben.

    Tbarkellah wat heb je een geduld moeten hebben na 21 rondes...moge Allah swt je daarvoor belonen.
    Werd je na 21 rondes natuurlijk zwanger of via de malle molen?
    Alhamdoulilah ben ik natuurlijk zwanger geworden. Ik kwam wel al bij de gynaecoloog voor onderzoeken. Het probleem bleek bij mijn man te liggen en de kans was klein dat het natuurlijk zou lukken. Alhamdoulilah is het toch spontaan gekomen.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    149
    29-12-2014

    Citaat Geplaatst door Leilaaatje Bekijk reactie
    Alhamdoulilah ben ik natuurlijk zwanger geworden. Ik kwam wel al bij de gynaecoloog voor onderzoeken. Het probleem bleek bij mijn man te liggen en de kans was klein dat het natuurlijk zou lukken. Alhamdoulilah is het toch spontaan gekomen.
    Hamdoelilah, wat mooi om te lezen. Inshallah een voldragen zwangerschap