1. #376
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Flora niet altijd. Ik heb hem 2 maanden geleden niet kunnen ontdekken. Mijn cyclus was gwn 28 dagen. Raar he! dus is wel handig om te weten wanneer je hem hebt.

    Noramari succes morgen!
    Bij kruidvat zijn ze wel een heel stuk duurder

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    77
    08-10-2014

    Dat is heel raar. Een cyclus van 28 dagen is zeg maar het meest perfecte wat je kunt hebben. Klopt met het biologie boek zeg maar. Ik twijfel eerder aan die tests. Ik heb vandaag een zwangerschapstest gekocht die je zogenaamd al vier dagen voor je nod kunt gebruiken. Ik dacht je weet nooit, dan ben ik voorbereid. In de bijsluiter staat een tabel met een overzicht. Het overzicht vertelt in hoeveel procent van de gevallen hij inderdaad zegt dat je zwanger bent wanneer je dat ook daadwerkelijk bent. Als je vier dagen voor je nod test dan is dat 54 procent. Dat betekent dus eigenlijk dat hij in bijna de helft van de gevallen nog niet aan kan tonen dat je zwanger bent als je vier dagen voor je nod test. Terwijl je dat dus wel bent! Hij wordt snel betrouwbaarder, op de dag van je nod is het geloof ik 90 procent, maar toch. Wat nou vier dagen vantevoren testen? In de helft van de gevallen zit hij er dus naast. Je kunt bij wijze van spreken net zo goed een munt gooien en kop -munt checken: ook vijftig procent kans. Ik weet niet hoe zo'n ovulatie test werkt, maar nadat ik dit had gelezen in de bijsluiter zou je misschien ook eens kunnen checken of er in de bijsluiter van jouw test ook zo'n overzicht van betrouwbaarheid staat

  3. #378
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Slove dat wordt klussen dan!!!

    Mevr. Oh even doortesten dan. hou je nu je cyclus bij van 35 dagen?

    Trouwens ik doe ook met 2e urine. Vandaag met 3e maar heb 1uur niets gedronken lang zat. 4 uur is echt veel!!
    Jaa. En doortesten totdat ik m gevonden heb

  4. #379
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Ik begrijp wat je bedoeld over de zwangerschap test. Het hormoon hcg als ik het goed zeg wordt steeds elke dag meer. Het is geldverspilling als je veelstevroeg tesT. Beste is afwachten maar ja das soms lastig haha.

    Over de ovulatietest die doet het gewoon prima. Staat niets geks in de bijsluiter. Weet ook niet hoe het kan. Misschien te laat getest want had wel een paar lichte. Testte ook pas laat. Deze maand test ik al rond 14.00 alleen vandaag kon dat niet en werd het 16.30 maar een knaltest hamdoelilaah.

    Net ik word moeder gekeken. Insha Allah worden wij ook gelukkig gemaakt met zo een kleintje

  5. #380
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Leilaaatje Bekijk reactie
    Ik vond 4 uur lang niks drinken ook erg lang. Maar dat stond wel in de handleiding van de testen die ik had. Ik deed het daarom altijd in de ochtend met mijn tweede urine (eerste urine kan vals positief geven). Overdag 4 uur niks drinken was niet te doen.

    En er hoeft niet meteen iets aan de hand te zijn schat. Maar als het weer zo lang duurt, is het misschien goed om het gewoon een x na te kijken.
    Ja ik zeker doen inshallah!!!

  6. #381
    MVC Lid

    Reacties
    77
    08-10-2014

    Ja dat zou geweldig zijn hѐ? Ik kijk er zo lang naar uit al! Soms heb ik het idee dat alle andere dingen die ik nu doe een beetje tijdverdrijf zijn totdat ik een kindje krijg, Inshallah. Ik heb een leuke en drukke baan, maar toch, moeder zijn is mijn roeping lijkt het wel. Eng idee, want je weet niet of het wel voor je geschreven staat. Maar voorlopig hou ik gewoon goede hoop. Ben pas net begonnen met proberen. Golden-nadoriaa dat wordt actie ondernemen vandaag dan! Wie weet lukt het deze maand wel!

  7. #382
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Haha inderdaad i hope so. actie is ondernomen morgen weer hihi.

    Oja zwangerschap test zijn ook supergoedkoop in de action. 1,50 euro voor 2 stuks.

  8. #383
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-02-2014

    nja dan koop ik de ovulatietesten wel later bij action en dan test ik vanaf volgende maand wel. en ik hou jullie op de hoogte voor morgen.. weet niet wat ik moet verwachten haha maar komt goed..

    een vraag over de zwangerschapstesten van action.. zijn ze net zo goed als je een test van de kruidvat of ergens anders koopt?

  9. #384
    MVC Lid

    Reacties
    1.474
    15-10-2014

    Action testen zijn prima. 1 dag voor mijn nod positief getest. Werken net zo goed als de dure merken. Daar betaal je voor de naam. Het enige is bij 1 test van clear blue dat er letters komen te staan ipv streepje. Maar aan dat streepje was bij mij meer dan duidelijk te zien dat het raak was. Op mijn nod heb ik toen de tweede test gebruikt en die was nog donkerder.

    Ik word moeder is echt mooi om naar te kijken he. InshaAllah binnenkort ook voor jullie! X

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    77
    08-10-2014

    Dankjewel Leilaatje, Inshallah! Het lijkt me inderdaad een geweldige gedachte dat je moeder gaat worden.

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    77
    08-10-2014

    Goed zeg! Lekker schoon het weekend in. Denk dat het niks uitmaakt. Ook als je zwanger bent mag je alles doen waar je je goed bij voelt qua sport en inspanning. Dus ik kan me niet goed voorstellen waarom het nu een probleem zou zijn voor je lichaam. Het is niet ongezond toch?

  12. #387
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Moet ook gebeuren slovesl haha
    je moet alleen uitkijken dat je schoonmaakmiddel niet inademt. Verder kun je altijd alles doen totdat je niet meer kan haha. Tuurlijk moet je als je zwanger bent voorzichtig doen.

    Ik ben zo verkouden! Aangestoken door mijn man pff.

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-02-2014

    Citaat Geplaatst door Leilaaatje Bekijk reactie
    Action testen zijn prima. 1 dag voor mijn nod positief getest. Werken net zo goed als de dure merken. Daar betaal je voor de naam. Het enige is bij 1 test van clear blue dat er letters komen te staan ipv streepje. Maar aan dat streepje was bij mij meer dan duidelijk te zien dat het raak was. Op mijn nod heb ik toen de tweede test gebruikt en die was nog donkerder.

    Ik word moeder is echt mooi om naar te kijken he. InshaAllah binnenkort ook voor jullie! X
    Oke bedankt voor je uitleg.. Dan koop ik wel gewoon bij de action. Straks afspraak bij gyn. Pff zenuwennnnnnn damess

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Nadoria ze staan bij de douchegel zeepjes tandverzorging pleisters.

    Noramari succes meid. Komt wel goed insha allah. Laat ons weten hoe het gegaan is

  15. #390
    MVC Lid

    Reacties
    35
    10-02-2014

    Citaat Geplaatst door SlovesI Bekijk reactie
    Ik heb vandaag alles schoongemaakt pff maar weet niet of dat goed/slecht is als je besig bent met zwanger worden
    Ik denk niet dat het slecht is maar juist goed ze zeggen dat je bevalling dan makkelijker verloopt later.. Tenzij de dokter anders zegt. Maar ik denk dat beweging goed voor je is.