MVC Lid

Reacties
    649
    04-09-2009

Ahahahah, ik zelf was actief hier! Maar sinds ik een kind heb, was ik minder actief en uiteindelijk helemaal niet meer. Ik zelf ben actief via fb bij een zuster groep. Eigenlijk hetzelfde als hier alleen dan is het via fb veel makkelijker kwa communicatie. Je hebt daar toch meer opties! Er zijn zusters actief die zwanger willen worden of al kinderen hebben en daar krijg je dan allerlei tips en adviezen. Echt super fijn!

Ik wil voor een tweede gaan Inshallah. Ben gisteren ongesteld geworden.

MVC Lid

Reacties
    649
    04-09-2009

Mercedes, gefeliciteerd! Moge Allah jou een voldragen zwangerschap schenken en een gezond kindje Inshallah ! Ben blij voor jou! Ik ga nu ook voor een tweede Inshallah

In love

Reacties
    3.243
    21-12-2004

Dreamless
    Leuk wat van je te horen
    Hoor ik nou je gaat voor t 2e ?machalah. ...Je kindje is zo klein...ga je het niet zwaar vinden?

In love

Reacties
    3.243
    21-12-2004

Met mij gaat t goed hmdl. ..passeer de 16e week...
    Kom deze maand nr nl 20 weken echo heb ik staan..Erg spannend!

MVC Lid

Reacties
    3.241
    02-08-2011

Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Verzet dat is echt geen leuke vraag voor iemand bij wie kinderen krijgen moeizaam gaat.
    Moet ik ruiken dat iemand zwanger is? Ik heb al maanden niets gelezen dus ik weet niet wie 'oefent' en wie zwanger is. Ik bedoelde het oprecht goed met Simpel dat ik hoop dat het raak is. En ben nog meer blij nu ik lees dat ze binnenkort bevalt. Jouw opmerking slaat dus nergens op. Waarom is dat geen leuke vraag als het toch al raak is? Echt raar jouw opmerking.

MVC Lid

Reacties
    3.241
    02-08-2011

Citaat Geplaatst door Dreamless Bekijk reactie
    Mercedes, gefeliciteerd! Moge Allah jou een voldragen zwangerschap schenken en een gezond kindje Inshallah ! Ben blij voor jou! Ik ga nu ook voor een tweede Inshallah
    Wat fijn om te horen!! Hier nog even geen 2e Ze is al 1 jaar en ben nog gesloopt iedere nacht.

MVC Lid

Reacties
    8.997
    07-10-2009

dreales inshaAllah wordt je gauw zwanger voor een 2e kindje.

mercedes 20weken echo blijft spannend. InshaAllah is alles goed en gezond kindje

vraag mij af hoe het met kristalsteentje, slovesl etc gaat. Denk vaak aan jullie

MVC Lid

Reacties
    8.997
    07-10-2009

Verzet ik had het helemaal niet over simpel
    maar over mvr tishien dat je zoiets niet kan vragen van en al een 2e aangezien het niet zo snel bij haar gaat. Best hard komt zo een vraag dan aan snap je.

MVC Lid

Reacties
    2.433
    28-02-2014

Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    dreales inshaAllah wordt je gauw zwanger voor een 2e kindje.

mercedes 20weken echo blijft spannend. InshaAllah is alles goed en gezond kindje

vraag mij af hoe het met kristalsteentje, slovesl etc gaat. Denk vaak aan jullie
    hey meid, wat lief dat je naar ons vraagt. Bij mij nog steeds nix, ben er ook niet mee bezig. Hoe gaat het met jou?
    gelukkig getrouwd..❤️

MVC Lid

Reacties
    394
    10-10-2012

Heey lieve golden nadoria

MVC Lid

Reacties
    394
    10-10-2012

Ooh er ging wat mis ziee ik hihi maar wilden zeggen heel lief van jou golden* nadoria jij hebt mij altijd geholpen met tips! Ik ben jou daar altijd dankbaar voor!! Ik ben ook nog niet zwanger, ik mocht beginnen met iui zonder hormonen maar ik had 1 keer gedaan en was gedoe met die eendenbek en camera hou er niet van dat ik daar door gespannen raak en alles moeizaam verloopt. Ben daarna niet meer terug gekomen wil het proberen los te laten en zo niet dan weer terug. Maar nu even genieten alles is almaktab alhamdoelilah.

MVC Lid

Reacties
    2.433
    28-02-2014

Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Ooh er ging wat mis ziee ik hihi maar wilden zeggen heel lief van jou golden* nadoria jij hebt mij altijd geholpen met tips! Ik ben jou daar altijd dankbaar voor!! Ik ben ook nog niet zwanger, ik mocht beginnen met iui zonder hormonen maar ik had 1 keer gedaan en was gedoe met die eendenbek en camera hou er niet van dat ik daar door gespannen raak en alles moeizaam verloopt. Ben daarna niet meer terug gekomen wil het proberen los te laten en zo niet dan weer terug. Maar nu even genieten alles is almaktab alhamdoelilah.
    camera? Heb je een soort kijkoperatie gehad?
    gelukkig getrouwd..❤️

MVC Lid

Reacties
    394
    10-10-2012

Citaat Geplaatst door SlovesI Bekijk reactie
    camera? Heb je een soort kijkoperatie gehad?
    Ne dat zou ik al helemaal niet durven maar gewoon die echo vind het geen fijn gevoel word dan automatisch gespannen en daar door raak ik gestrest. Dus even loslaten en dan zie ik het wel.

MVC Lid

Reacties
    676
    12-03-2011

Salam lieve meiden, wat fijn om weer wat van jullie te horen. In cha allah zal een ieder van jullie met de wens om moeder te worden snel zwanger raken.

@verzet ik ben zoals golden zei onlangs bevallen alhamdullilah.

@dreamless spannende tijd voor jou. Slaapt je kleine al goed door?

@slovesl ik gun het moederschap jou echt met mn hele hart en bewonder je kracht. Je bent zo sterk macha allah.

@golden hoe is het met jou?

@mercedes wat gaat het snel je zit alweer bijna op de helft. Zijn de medische voorzieningen qua zwangerschap ook goed daar in marokko? Ik bedoel mis je niks en zijn de echo's ook zoals hier?

@kristalsteentje vaak hoor je dat vrouwen zwanger raken tussen die behandelingen door. Ik kan me voorstellen dat iui enorm veel van je vraagt. Goed dat je een pauze hebt ingelast als het even te zwaar is. In cha allah zal je geduld snel worden beloont.

MVC Lid

Reacties
    32
    31-03-2016

Hier eindelijk zwanger na jaren...
    Dokters hebben me jaren gezegd ‘ je wordt niet zwanger zonder medicatie’
    Heb zware pcos ...
    Gister getest voelde me vreemd en misselijk
    En zwanger ... zonder medicatie !!!!